Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Klamydia, hoito, oireet ja lapsettomuus?

Vierailija
27.07.2007 |

Mulla on mitä luultavimmin klamydia. Näyte on jo otettu, vastauksia en ole vielä saanut. Oireina valkovuotoa (suht vetistä, välillä paksumpaa, mutta selvästi enemmän kuin normaalisti) ja kutinaa/kirvelyä. Lisäksi tuntuu niinkuin olisi normaalia useammin pissahätä. Mä en vaan yhtään tiedä kauanko mulla on ollut tää muhimassa kun ihan lähitulevaisuudessa en keksi olleeni yhdynnyssä ilman kumia varsinkaan, muutaman vuoden sisään kyllä olen ollut. Voiko oireet tulla kuin salama kirkkaalta taivaalta vai olisiko exäni käynyt höyläämässä jotain naista ja tartuttanut sen sitten ennen eroa minuun?

Oli niin tai näin, niin myöhästähän se nyt on. Tauti on jos on ollakseen.

Hoitonahan on se kertarysäsys niitä antibiootteja, mutta riittävätkö ne jos mulla on ollut tää tauti jo pidempään? Kuinka pian kontrollinäyte?

Entäs lapsettomuuden riski? Ei tiedä ennenkuin lapsia tehdään?

Harmittaa..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kolme lastani ovat saaneet alkunsa heti ensimmäisestä kierrosta. Minulla klamydia ei siis ole mitenkään vaikuttanut hedelmöittymiseen, mutta se ei takaa sitä että sinulle kävisi yhtä hyvin.

Jos jättäisit klamyn hoitamatta etkä piittaisi oireista niin ne varmaan ennen pitkään tuloksena olisi lapsettomuus.

Vierailija
2/3 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko... Silloiselle poikaystävälle ilmaantui oireet seurustelumme alettua. Ja jos tauti oli minulta niin oli muhinut puoli vuotta elimistössäni =(. Tauti kuitenkin hoidettiin ja nyt minulla 2 lasta. Ystäväni sairasti mokoman taudin 2x ja hänelläkin on lapsi. Mietin myös kovasti sitä, että mitä aiheutti lapsen saannille aikoinani? Ensimmäisestä kierrosta nämänkin lapset tärppäsi.