NKL:lla remontti => jonot pahenevat hedelmöityshoitoihin!
Mitenköhän helposti saa NKL:lta maksusitoumuksen yksityiselle? Meillä olisi syyskuussa suunnitteluaika ja pelottaa, jos joutuu vielä tuon remontinkin takia jonottamaan.
Kommentit (26)
raskaudesta ei saisi näyttää ettei joku lapseton loukkaannu?
ilman veronmaksajien rahoja.
on paljon tärkeämpiäkin asioita, joihin ko. rahat ja aika olisi käytettävä, esimerkiksi SAIRAUKSIEN hoito.
lapsettomat taas vinkuu. koko maailman pitäisi olla polvillaan HEIDÄN edessä, jotta HE saavat OMAN vauvan... adoptoikaa, kun ette kerran kykene lapsia omin voimin tekemään!
minua ainakin vituttaa maksaa veroina osa TEIDÄN pakonomaisesta vauvansaannistanne.
Vierailija:
Hampaiden hoito on terveydenhoitoa, lapsettomuuden
hoito ei. Lapsettomuus ei ole mikään sairaus ja pitäisin pöyristyttävänä yhteiskunnan varojen tuhlauksena mikäli suunitelmasi onnistuisi.
Lapsettomuus sinällään ei ole sairaus, mutta hedelmättömyys on. Sille löytyy esim. ICD10-sairausluokitus. Kyseessä ei ole mikään " minun suunnitelmani" , vaan yhteiskunnan takaama hoito sairaille ihmisille. Tunnetaan nimellä hoitotakuu, jos et ole asiasta mediasta lukenut.
ap
Vierailija:
ilman veronmaksajien rahoja.on paljon tärkeämpiäkin asioita, joihin ko. rahat ja aika olisi käytettävä, esimerkiksi SAIRAUKSIEN hoito.
lapsettomat taas vinkuu. koko maailman pitäisi olla polvillaan HEIDÄN edessä, jotta HE saavat OMAN vauvan... adoptoikaa, kun ette kerran kykene lapsia omin voimin tekemään!
minua ainakin vituttaa maksaa veroina osa TEIDÄN pakonomaisesta vauvansaannistanne.
Demokraattisessa yhteiskunnassa ei erotella, mitä sairauksia verovaroin hoidetaan, vaan kaikki hoidetaan.
Adoptointi se vasta kallista onkin. Halvemmaksi tulee yhteiskunnallekin hedelmöityshoidot verrattuna adoptioon, joten saisit olla kiitollinen, että yritämme ensin hoidoin.
Kyllä minuakin vituttaa maksaa kaiken maailman sosiaalipummien eläminen, mutta minkäs teet. Suomen kaltaisessa valtiossa et voi valita, mihin verovaroja käytetään. Tietysti voi aina muuttaa vaikkapa Monacoon, niin ei tarvitse veroja maksella, mutta epäilen, että suurin osa av-laisista ei oikein täyty sikäläisen maahanmuuton kriteerejä.
ap
koskaan onnistu.
Muutama kuukausi sinne tai tänne ei tilannetta enää miksikään muuta vaikka hätäinen ihminen haluaisi saadakin kaiken heti tänne mulle nyt.