Minkä takia lihavat tuntuu kuvittelevan että ruskettuneena näyttää laihemmalta?
Rannoilla näkee aina tosi paljon läskejä paahtamassa itseään... Kysyin kerran lihavalta kaveriltani varovaisesti syytä tähän ja hän sanoi että lihavat usein aattelee niin että ei näytä yhtä läskiltä kun on ruskettunut... Minusta ihra näyttää ihan yhtä etovalta oli se minkä väristä tahansa...
Kommentit (10)
Vierailija:
Rannoilla näkee aina tosi paljon läskejä paahtamassa itseään... Kysyin kerran lihavalta kaveriltani varovaisesti syytä tähän ja hän sanoi että lihavat usein aattelee niin että ei näytä yhtä läskiltä kun on ruskettunut... Minusta ihra näyttää ihan yhtä etovalta oli se minkä väristä tahansa...
perehdypä värioppiin niin saat selville, että tumma väri saa kohteen ain anäyttämään pienemmältä kuin vaalea väri.
Oikeasti se on kyllä totta, että sellukin on siedettävämpää ruskealla iholla kuin vitivalkoisella.
Oikeesti, mun mielestä mikä tahansa iho näyttää kauniimmalta (sopivasti) ruskettuneena. Itse en oo ehkä läskimmästä päästä, mutta on noita ongelmakohtia, ja ne näyttää vähempi pahemmalta mielestäni kun ei oo ihan kalkkilaivan kapteeni (en ehdi rannalle, onneksi on voiteet). Ja kesällä valkoinen iho pistää todella silmään, näyttää oudolta.
sellaiset typerät kanat, jotka koko ajan vahtaavat ulkonäköään, alkavat käristää itseään, tai ainakin rypistyvää naamaansa. Laihojakin ovat.
ja tähän lempparisloganini:
minä olen lihava, sinä ruma.
minä voin laihtua, mitä sinä voit tehdä?
Minä voin alkaa meikata, leikata uuden hiustyylin, ostaa istuvia vaatteita ja ennen kaikkea laittaa iloisen ilmeen naamalle. Kauniilla hymyllä saadaan anteeksi monet kasvojen virheet!
Minä olen läski, sinä olet tyhmä.
Minä voin laihduttaa, mutta sinä pysyt tyhmänä. /mitä sinä voit tehdä?
Ja taas tuli päivän naurut. :) Kiitos. -kaislaliina-