Mitä eväitä koti-Suomesta otatte Etelän-matkoille mukaan?
Kahvipaketti on meillä ihan ehdoton. Yleensä olen ottanut myös pari-kolme Saarioisten tms laatikkoa pakastettuna.
Kommentit (46)
Ei mitään.
Paitsi vauvalle ollaan otettu TUttelia ja Velliä.
Näin säästämme sievoisen summan rahaa. Joskus myös otamme Suomen puhdasta hanavettä pulloissa mukaan, mutta se riippuu ihan kohdemaasta, että viitsiikö sitä raahata.
Mä en ota mitään muuta kun pellavansiemenrouhetta kun maha vaatii. Sitäkin varmaan löytyisi, mutta eipähän tartte lähteä heti ettimään.
no meillä oli teneriffalla mukana alle 2 vlle maitotetroja
on kuulemma sit niin ihanaa kun on ruisleipää ja silliä mitä mussuttaa :)
mutta koneviivästyksiä yms. varten meillä on aina varamurkinat mukana. Plus että esim. Kypros on niin kallis, että mieluummin kantaa Suomesta.
Lentokoneen viileässä ruumassa ne pysyvät tuoreen veroisina matkan ajan. Kukko kieltämättä vie paljon tilaa matkatavaroiden joukossa, joten harmikseni emme voi viedä itsetehtyä kotikaljaa, vaan täytyy ottaa mukaan sitä jauhetta.
Ja tämä on totta! Mentiin äitimme luo Espanjaan ja hän halusi.
En tykkää espressosta, enkä cappuccinosta tms.
kun adoptioäitinä en voi imettää.
Ja joko kykenet vastaamaan mitä ne yms on vai mieläkö tarvitset miettimisaikaa sepittääksesi lisää?
joka kirjoitti sen yms.
Ja mun lapsilla on ollut molemmilla maitoallergia, joten täysin maidottomien vauvan tuotteiden löytäminen lomakohteista ei ole aina ollut varmaa.
Tuttelien mukaan ottaminen on ollut helpointa.
Minä vien aina Englantiin juhlamokkaa, koska en saa sitä british petroleumia alas.
jääkää kotisuomeen niin on tuttua ja turvallista.
raahata kaikkia suomalaisia herkkuja, ja pakastimeen ruisleipää akuutin himon varalle... mutta etelänmatkalle en kyllä ole ikinä ottanut mitään eväitä mukaan. Paitsi jos lentokentältä ostettu karkkipussi lasketaan evääksi?
Kanarialla HYVÄ kahvi eli Kultamokka tms maksoi 7-8 euroa paketti...
Meidän tuutavapiirissä KAIKKI vievät omat kahvit ulkomaille.
...mutta kahvi on siellä HIRVEÄN kallista. Täältä ostat paketin 1,99 siellä maksat samasta 7,5 euroa. Ja meidän seeurue ainakin joi kahvia paljon niin näin oli hyvä. Onhan siellä niitä paikallisa halpoja kahveja mutta ne on NIIN pahoja ettei pysty juomaan.
Etelän-matkoilla, mutta jos mennään etelänmatkalle, niin ei kyllä mitään otetaan mukaan.