Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mika on se kaikkein kamalin juhlissa tarjottava? Minusta voileipakakku. Aina syotan miehelle ja odotan kovasti sita paivaa kun jossain olisi kakku joka maistuisi hyvalle.

Vierailija
27.07.2007 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖK! no, en mä sitä edes ota.

Vierailija
2/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki voikkarikakut menee hetkessä, siksi niitä pitääkin tehdä juhlaan kun juhlaan aina ainakin 4kpl!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat pöydästä ihan näköisen leivonnaisen ja ensimmäisellä haukulla alat jo epäillä että onko tässä vai ei... Pureskelet palaa maistellen ja jos et vieläkään ole aivan varma, niin viimeistään silloin kun nielaiset palan, huomaat että kookoshiutaleet ovat jääneet suuhusi pyörimään! YÖK!

Vierailija
4/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oja myös. kyllä ne muille maistuu. mulle vaan ei sopivaa ole löytynyt ap

Vierailija
5/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki muukin missä mausteena viina.

Vierailija
6/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on musta jotain ihme sota-ajan jäänteitä enkä ymmärrä niiden funktiota ollenkaan.

Vierailija
7/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan innosta, ei niin yhtään. pullapitko on kaikkein pahin.

Vierailija
8/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti tee niitä voileipäkakkuja itse, kun et osaa edes lukea.

Vierailija
9/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa täytekakku on pahan makuista jos pohja on kaupan pohja eli eines. Kaikki itsetehdyt on hyviä ja minusta siinä on selvä kunniaosoitus vieraita kohtaan että on jaksettu itse vääntää tarjottavat. Keksit on asia erikseen.

Vierailija
10/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kyllä tähän asti olleet lähes poikkeuksetta mauttomia pettymyksiä, joissa on säästetty rahaa täytteissä laittaen ylettömästi väliin jotain juusto- tai majoneesitahnaa, jossa mitättömästi mitään makua tai kaikkein pahin oli kinkkukakku, jossa oli ainostaan päällä onnettomia kinkkusiivuja ja välissä ei kinkusta tai muustakaan lihaisasta tietoakaan vaan niiden sijasta johonkin valkoiseen mömmöön (liekö majoneesia) sotkettua paprika-kurkku-tomaattisilppua.

Vierailija
11/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhia. Samoin kaikki missä on graavilohta jää kyllä koskematta, yök. Voileipäkakkujen (ja miksei muidenkin ruokien) vieressä pitäisi olla aina joku lappu missä lukee mitä siinä on.

Vierailija
12/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan lukea ja kirjoittaa ja teen kakut itse. Inhokkina juhlissa on: kuiva pullapitko. terv. nro 17.

Vierailija
13/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voileipäkakkujen (ja miksei muidenkin ruokien) vieressä pitäisi olla aina joku lappu missä lukee mitä siinä on.

Vierailija
14/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakkua tapaa aika harvoin kunnollista, meillä itsetehty kelpaa kyllä.

Vierailija
15/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin voinut tietää miten koristelevat

Vierailija
16/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokkini on sipulipiirakka ja " nakkulapullat. Sellaiset pienet ja liikaa paistetut " kuulat" .

Vierailija
17/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Frödinget, raakapakasteista paistetut leivonnaiset, kääretortut... Myös ällömakeat kermaiset täytekakut jää syömättä. Voileipäkakkua, etenkin kalasta, voisin syödä vaikka kuinka monta palaa. Myös erilaiset juustokakut maistuu.

Vierailija
18/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Inhokki numero yksi on voileipäkakku. En ole vielä tähän mennessä maistanut hyvää voileipäkakkua, joten jätän tuon suosiolla väliin.

-Rusinapulla, syön muutenkin hyvin harvoin pullaa ja silloinkin sen pitää olla just uunista otetun tuoreita. Rusinoita syön kyllä paljaaltaan, mutta simassa ja pullassa ne on yökkis.

-Kuivakakku, ainoastaan tiikerikakku on ihan ok ja sitä saatan ottaa, muut kuivatkakut on jotenkin niin kuivia ja mauttomia.

-Täytekakku, syön varmaankin kerran vuodessa yhden täyskärin palan ja senkin " pakon edestä" . En ole koskaan tykännyt täyskäristä.

Itse asiassa, en ole koskaan tykännyt syödä juhlissa makeaa. Suolaiset on mun makuun.

Vierailija
19/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää sitä ja olenkin oppinut varovaiseksi. Mitä herkullisemman näköinen suklaakakku tai leivonnainen, niin sitä varmemmin siellä sisällä on marsipaania. Yök!

Vierailija
20/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä vieraat ois yhtä epäkohteliaita niin tarjoisin seuraavan kerran vettä ja korppuja:)