Mika on se kaikkein kamalin juhlissa tarjottava? Minusta voileipakakku. Aina syotan miehelle ja odotan kovasti sita paivaa kun jossain olisi kakku joka maistuisi hyvalle.
Kommentit (30)
Meillä kaikki voikkarikakut menee hetkessä, siksi niitä pitääkin tehdä juhlaan kun juhlaan aina ainakin 4kpl!
Otat pöydästä ihan näköisen leivonnaisen ja ensimmäisellä haukulla alat jo epäillä että onko tässä vai ei... Pureskelet palaa maistellen ja jos et vieläkään ole aivan varma, niin viimeistään silloin kun nielaiset palan, huomaat että kookoshiutaleet ovat jääneet suuhusi pyörimään! YÖK!
oja myös. kyllä ne muille maistuu. mulle vaan ei sopivaa ole löytynyt ap
ja kaikki muukin missä mausteena viina.
Ne on musta jotain ihme sota-ajan jäänteitä enkä ymmärrä niiden funktiota ollenkaan.
ei vaan innosta, ei niin yhtään. pullapitko on kaikkein pahin.
Et varmasti tee niitä voileipäkakkuja itse, kun et osaa edes lukea.
jopa täytekakku on pahan makuista jos pohja on kaupan pohja eli eines. Kaikki itsetehdyt on hyviä ja minusta siinä on selvä kunniaosoitus vieraita kohtaan että on jaksettu itse vääntää tarjottavat. Keksit on asia erikseen.
ovat kyllä tähän asti olleet lähes poikkeuksetta mauttomia pettymyksiä, joissa on säästetty rahaa täytteissä laittaen ylettömästi väliin jotain juusto- tai majoneesitahnaa, jossa mitättömästi mitään makua tai kaikkein pahin oli kinkkukakku, jossa oli ainostaan päällä onnettomia kinkkusiivuja ja välissä ei kinkusta tai muustakaan lihaisasta tietoakaan vaan niiden sijasta johonkin valkoiseen mömmöön (liekö majoneesia) sotkettua paprika-kurkku-tomaattisilppua.
Ihan turhia. Samoin kaikki missä on graavilohta jää kyllä koskematta, yök. Voileipäkakkujen (ja miksei muidenkin ruokien) vieressä pitäisi olla aina joku lappu missä lukee mitä siinä on.
osaan lukea ja kirjoittaa ja teen kakut itse. Inhokkina juhlissa on: kuiva pullapitko. terv. nro 17.
Vierailija:
Voileipäkakkujen (ja miksei muidenkin ruokien) vieressä pitäisi olla aina joku lappu missä lukee mitä siinä on.
Voileipäkakkua tapaa aika harvoin kunnollista, meillä itsetehty kelpaa kyllä.
olisin voinut tietää miten koristelevat
Inhokkini on sipulipiirakka ja " nakkulapullat. Sellaiset pienet ja liikaa paistetut " kuulat" .
Kuten Frödinget, raakapakasteista paistetut leivonnaiset, kääretortut... Myös ällömakeat kermaiset täytekakut jää syömättä. Voileipäkakkua, etenkin kalasta, voisin syödä vaikka kuinka monta palaa. Myös erilaiset juustokakut maistuu.
- Inhokki numero yksi on voileipäkakku. En ole vielä tähän mennessä maistanut hyvää voileipäkakkua, joten jätän tuon suosiolla väliin.
-Rusinapulla, syön muutenkin hyvin harvoin pullaa ja silloinkin sen pitää olla just uunista otetun tuoreita. Rusinoita syön kyllä paljaaltaan, mutta simassa ja pullassa ne on yökkis.
-Kuivakakku, ainoastaan tiikerikakku on ihan ok ja sitä saatan ottaa, muut kuivatkakut on jotenkin niin kuivia ja mauttomia.
-Täytekakku, syön varmaankin kerran vuodessa yhden täyskärin palan ja senkin " pakon edestä" . En ole koskaan tykännyt täyskäristä.
Itse asiassa, en ole koskaan tykännyt syödä juhlissa makeaa. Suolaiset on mun makuun.
En voi sietää sitä ja olenkin oppinut varovaiseksi. Mitä herkullisemman näköinen suklaakakku tai leivonnainen, niin sitä varmemmin siellä sisällä on marsipaania. Yök!
Jos meillä vieraat ois yhtä epäkohteliaita niin tarjoisin seuraavan kerran vettä ja korppuja:)
YÖK! no, en mä sitä edes ota.