Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yllatin mieheni mokkeillessamme hymyilemasta tuttavaperheen aidille sellaisessa tilanteessa, etta mieheni ei varmasti tiennyt minun nakevan tilannetta.

Vierailija
27.07.2007 |

Minusta tuntuu, että hymy oli jotenkin astetta syvempi, suorastaan.. ihastunut? Kamala tunne tuli siitä, paha olo, mustasukkainenkin. Mieheni ei ole KOSKAAN 7 vuoden aikana antanut olettaa mitään sellaista, josta voisin olla mustis. Mutta tämä äiti on tosi kaunis ja hehkeä ja voisin hyvin kuvitella, että mieheni voisi tuntea häneen vetovoimaa.

Auttakaa, olen ihan maassa. Ehkä kuulostaa typerältä, mutta kova pala minulle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietenkin vähennät yhteydenpitoa tähän sulottaren perheeseen.

Vierailija
2/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viehättäviä ihmisiä, miehiä ja naisia. Sinä olet hänen ELÄMÄNKUMPPANISI ja paaaaaaaaaaaaaaaaaljon arvokkaampi kuin kukaan muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhunut tästä naisesta. Hän on yleensä kehunut tätä naista, mutta kun mieheni on niin positiivinen muutenkin, niin en ole sitä sen kummemmin ajatellut. Mutta nyt se jäytää mielessä ja viime yönä näin unen, että mieheni oli rakastunut tähän naiseen ja jätti minut :(

Luulen, että tämä tulee rajoittamaan meidän ystävyyttämme kyseisen perheen kanssa.

ap

Vierailija
4/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin useasti. Asia ei vain ole mitenkään niin mukava, mutta keskustelemalla olosi helpottaa.

Itselläni on eritäin vaikea asia josta minun mitää jutella mieheni kanssa kun hän palaa työmatkaltaan ja jännittää / pelottaa miehen suhtautuminen, mutta silti olen jotenkin varma että saadaan keskusteltua tämä asia.

Vierailija
5/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toista voi omistaa. Vaimoni taitaa tietää, että olen ihastunut naapurin rouvaan, mutta onneksi ottaa asian aika rennosti vitsailee vain joskus. On vaimollakin omat ihailijansa, en minäkään niistä pahastu. Teot on toinen juttu.

Vierailija
6/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on pahempaa petollisuutta kuin hymyillä ystävälle. Loukkaisi ainakin itseäni miljoona kertaa enemmän tulla aiheettomasti syytellyksi kuin että mies hymyilisi jollekulle.

Vierailija
7/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailu = se nainen on hyvä tyyppi

Ihastus = voi kun sitä vois pitää lähellä...

Vierailija
8/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajatuskin siitä, että mieheni tuntisi vetoa tuohon naiseen.. eih! En halua ajatellakaan moista, rakastan miestäni ja tahdon ainakin olla siinä illuusiossa, ettei hän katsele muita.

Tapahtuman jälkeen olin koko loppureissun ihan poissa tolaltani. Ihan mielenkiinnosta vielä seurasin tuon naisen miestä, ja katselin, miten hän puolestaan suhtautui minuun. Ei mitään, ei kerta kaikkiaan mitään. Olen siis varmaan maan matonen ja ruma ja inhottava ja mitä vielä :(

ap

Vierailija
9/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä miehesi halusi vaan olla ystävällinen mikäli on sen luontoinen muutenkin? Voithan kauttarantain kysellä mitä mieltä on ko naisesta niinkuin yleisellä tasolla jos sua vielä epäilyttää