Miten kukaan äiti KEHTAA narista ja valitella omaa väsymystään ja uupumustaan lasten takia?
Eikö se asia olisi pitänyt miettiä silloin, kun niitä lapsia ruvettiin tekemään? Minä en ainakaan kenenkään onnettoman äidin laskisangoksi rupea. Niin makaa kuin petaa.
Kommentit (39)
Tietää myös sairastuvansa, taloutensa jne jne..selvännäkijöitähän me kaikki ollaan JUU JUU!!
naurettavalta kuulostaa ruikuttaa ja valittaa väsymystä ja uupumusta, kun itse on lapsensa tähän maailmaan halunnut.
Kyllä, se on mahdollista, vaikka teille varmaan aivan käsittämätöntä.
ap
Jotenkin vaan näyttää olevan erilaista ja vähän väsyttävämpää kuin tyytyväisempien vauvojen vanhemmilla.
Tapetaan ukko tai lapset tai sitten maataan itse lataamossa. Ihmisen kun ei pidä tunteitaan sisälleen sulloa.
miten mahdollinen lapsi häneen vaikuttaa.
Haluttujen asioiden mukana tulee aina jotain negatiivista. Ja ne negatiiviset asiat täytyy saada purkaa.
Kyllä jokainen koirankin omistaja tietää, että säällä kuin säällä on koira vietävä ulos, ja silti nupisevat nollakelin räntäsateessa. Enkä silti sano, että tiesit kun koiran otit, ei voi valittaa...
Kyllä kun sultakin lapsi kuolee ja toinen syntyy vammaisena ja olet sen kotihoitajana 24/7 niin mites sit suu pannaan? Mulla on ainakin helvetin raskasta kahden elävän ja terveen ja yhden pian kuolevan vammaisen kanssa. Mutta en mä sitä kavereille valita, käyn psykiatrilla itkemässä. Kaikilla on omat ongelmansa, turha kuormittaa toisia lisää.
ja Suomesta on turha valittaa jos siellä tahtoo asua ja miehestä tietenkin myös ja poliitikoista kun mehän ne ollaan valittu ja niin edelleen..?
oikein yhtenä rintamana? Minä arvostan vahvoja ylpeitä naisia, sellaisia kuin Niskavuoren naiset tai sota-aikojen lotat, tai oman ja mieheni sukujen naiset, joilla ei ole tapana valittaa ja marmattaa omasta kohtalostaan. Otetaan se vastaan mitä tulee, maataan niinkuin on pedattu. Sellaista naista todelliset miehetkin arvostavat. Nykyajan äidit ovat niiiin heikkoja.
ap
Me muut voidaan keskittyä elämään ihmisinä ja inhimillisinä.
Elää täysin jossain fantasiamaailmassa!
Vai ei ennenvanhaan naiset valittaneet? Ja kirjoja ja elokuvia katsomalla saa täysin kattavan tiedon siitä millaisia ihmiset olivat ennen vanhaan?
Kuolen nauruun. Noooh, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!
Olen hyvinkin voimakas nainen, voimakkailla mielipiteillä. Mutta saan kyllä silti narista.
Ja miehet kyllä pitävät enemmän hieman heikoiksi tekeytyvistä naisista! (Osaisin vaihtaa auton renkaan, mutta mies tuntee itsensä mieheksi, kun valitan, ettei voimani riitä, ja hän saa olla pelastava prinssi)
ap on väsynyt, lihava ja tylsistynyt kotiäiti, jolla ei ole tänään muuta tekemistä pullansyönnin lomassa kuin provoilla AV:lla... hohhoijaa. Hanki elämä.
kyllä sulla ja miehelläsi on ihanat suvut. Onnea teille vaan!
Vierailija:
Olen hyvinkin voimakas nainen, voimakkailla mielipiteillä. Mutta saan kyllä silti narista.Ja miehet kyllä pitävät enemmän hieman heikoiksi tekeytyvistä naisista! (Osaisin vaihtaa auton renkaan, mutta mies tuntee itsensä mieheksi, kun valitan, ettei voimani riitä, ja hän saa olla pelastava prinssi)
Munkin ukko pröyhistelee kummasti, kun pääsee auttelemaan heikkoa naistaan :) Kyllä miehen pitää olla mies eikä mikään nössö.
Jos ihmiset tietäisivät tarkkaan etukäteen ennen lastentekoa, minä hetkinä heidän lapsensa tulevat kiukuttelemaan ja olemaan hankalia, he voisivat välttää tilanteet.
Kenenkään ei tarvitsisi ikinä valittaa yhtään mistään jos he etukäteen tietäsivät kaiken. Kukaan ei ostaisi rikkinäistä tuotetta, ei loukkaantuisi autokolareissa, ei menisi naimisiinkaan jos tietäisi että ero tulee parin vuoden päästä.
Miten ihmisille voikin tapahtua huonoja asioita, mikseivät he tiedä jokaista tulevaa minuuttia etukäteen ja siten voi jättää lapsentekoa väliin ettei sinunkin tarvitse valittaa.
Hän kyllä sanoi, että hänestä tämä nykyajan meno tuntuu oudolta, että vanhemmat eivät hoida lapsiaan. Hän ainakin vahvisti sitä mielikuvaa, että ennen vanhaan vanhemmat itse hoitivat lapsensa.
Minä olen kotiäiti, joka ei valita, vaikka seinät tuntuisivat kaatuvan päälle, väsyttäisi tms. En vaan osaa valittaa, vaikka oikeasti haluaisin purkaa todelliset tunteeni sanoiksi.
Mielestäni on hyvä, että uskallatte valittaa. Eihän lapset ole kuitenkaan koko elämä vai onko jollekin?
jos lapsia päätetään hankkia...