Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko sinulla ollut työpaikkaromanssia?

Vierailija
27.07.2007 |

...tai jotain vipinää työkaverin kanssa? Työpaikallahan helposti tulee pientä flirttiä... mutta mikä on mielestäsi sopivaa? Mikä on sopivaa varatuille ihmisille?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä että vaikeaa se on, eipä sitä itsekään saanut tehtyä vaikka kuinka päätin aina sunnuntai-iltana et huomenna lopetan tän pelleilyn ja tulen järkiini, joopa joo. Niinhän siinä sitten kävi että kiinnihän me jäätiin.

No, onneksi saimme asiat selvitettyä (ei käynyt ihan hetkessä kuitenkaan)ja nyt olen onnellisempi kotona kuin koskaan, mut aina nää jutut ei pääty näin onnellisesti.

Toivon et tulet järkiiisi ajoissa, aurinkoista viikonloppua sulle!

Vierailija
2/16 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olimme molemmat varattuja ja mitään " vakavaa" ei onneksi tapahtunutkaan. Olemme edelleen hyviä ystäviä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

flirttiä työpaikalla on kyllä paljonkin! Minusta se on vain piristävää eikä haittaa vaikka ois varattukin ihminen, kunhan pysyy puheiden/katseiden tasolla. Firman tapahtumissa ja reissuilla joillakin kyllä tuntuu aina karkaavan mopo käsistä...

Vierailija
4/16 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten se niistä romansseista. :)

Tosin, ei tässä ole minkään romanssin tarpeessakaan.

Vierailija
5/16 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollu. Jotain tapahtuikin, mutta sain homman lopetettua työpaikan vaihtuessa. Sillä harmittomalla flirtillä se meilläkin alkoi..

Vierailija
6/16 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on mun mieluisin seksifantasia, mitä usein mietin rakastellessani mieheni kanssa turvallisesti kotona. En ole vain koskaan uskaltautunu toteuttaa ja tuskin uskallankaan.

Vierailija
7/16 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kummasti piristää työpäivää kun on jotain pientä sutinaa... Sopivan raja varatuilla kulkee mielestäni siinä ettei kosketa, mutta joskus se järjenääni kyllä vaan tuppaa hukkumaan muuhun meteliin tuolla korvien välissä...

Vierailija
8/16 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks työkaveri on ihan tosi namu ja ollaan selkeesti molemmat kiinnostuneita... Ja molemmat myös varattuja. :( Tää kaveri vois olla valmis ihan mihin vaan, mut mä yritän jotenkin kuulla vielä sitä järkeni ääntä (mut se meinaa todella häipyä kohinaan heti ku tää tyyppi tulee näköpiiriin). Help!!! Sanokaahan joku viisaampi mihin rajat pitäis vetää ja onko tällanen hirmu vaarallista? Pitäskö yrittää lopettaa leikki heti alkuunsa?

Vierailija
9/16 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei sitä järkeä löytynyt mistään niin homma lähti täysin lapasesta, ja niinhän se on et ahneella on paskanen loppu.

Vierailija
10/16 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todella taitaisin tarvita sitä järjen ääntä tähän hommaan...

Vierailija
11/16 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kato tarkkaan sitä kaveria joka siinä sun vieressä illalla tuhisee ja mieti sitten oletko valmis luopumaan siitä mitä teillä on sen vuoksi kuka siellä työpaikalla sun kans säätää..?? Kieltämättä sitä järjenääntä on joissakin tapauksissa vaikea/lähes mahdoton tavoittaa, mutta enpä ole kyllä monesti kuullut että loppupeleissä näistä jutuista olisi päässyt kuin koira veräjästä. Aina ne tupsahtaa eteen jostakin.

Kuten jo sanoin, mulla sitä ei löytynyt, ajoissa ainakaan.

Vierailija
12/16 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi... voit kuule uskoo että just tota oon aika monesti funtsinu!!! Mut tollasen (lähes) viattomankin jutun lopettaminen on aika vaikeeta... Meil ei (onneks vielä) oo mitään vakavaa tapahtunu, mut ku mulle ei oo tällasta ennen tapahtunu, oon ihan säikähtänyt itseäni, omia ajatuksiani ja toimiani... :( Pikkasen pää sekasi...

Toivottavasti sait tärkeän ihmissuhteesi kuitenkin pelastettua...? Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
13/16 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei mitään pussaamista vakavampaa touhua ja homma loppui lyhyeen kun omat puolisot sai tietää.

Vierailija
14/16 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki alkoi hyvin viattomasta flirtistä. Järjen äänestä ei jossain vaiheessa ollut tietoakaan, ja tosiaan paskanen on lopputulos. Hyvä ystävä heti alussa ennusti, kun kerroin, että lopputulos on, että yksin olet, ja niinhän tässä on käymässä. Oma aviomies asuu muualla ja tää työkaveri, sellanen ikuinen pikkupoika, johon on niin helppo ihastua, ei kuitenkaan taida olla tarpeeks aikuinen ymmärtääkseen tällaisen kahden lapsen äidin elämää.

Eli tosiaan kannattaa miettiä, onko ihan valmis luopumaan kaikesta siitä, mitä on, yhden työpaikkaromanssin vuoksi.

Vierailija
15/16 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki firman pippalot oon em. syystä jättänyt nykyään väliin. Ei sitä jaksa katella! Yhen tyypin käräytinkin tilaisuuden tullen...

Vierailija
16/16 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinvarattu kun ihastuimme, mutta pian jätin exän.

Nyt 1 lapsi ja toinen tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme