Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tälläisestä parisuhdekriisistä pääsee yli?

Vierailija
27.07.2007 |

Eli takana on 9,5 vuotta yhteiseloa ja mies ei tunnu enää miltään. Hajuton, mauton. Kuin veli tai kämppis jonka tuntuu hyvin. Ei herätä minkäänlaisia sydämentykytyksiä, todellakaan. Toisaalta tiedostan että onhan se hyvännäköinen ja kiva ja hyvä mulle mutta en tunne oikeastaan mitään. Joskus ehkä kiintymystä jonkinlaista.

Uusia ihastuksia mulla tulee nykyään enenevässä määrin. En ole kuitenkaan pettänyt enkä aiokaan.

Ilmeisesti osalla tässäkin vaiheessa vielä kipinöi? Ehkä jopa suurella osalla? Onko parisuhteessamme teidän mielestä jotain vikaa?

Niin ja millään en millään saa niitä kipinöitä enää takaisin vaikka on vietetty yhteisiä hotelliöitä ja käyty leffassa ja syömässä romanttisesti. Mies on vaan ihan liian tuttu ja turvallinen saamaan mitään järistyksiä aikaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta vaikka ne kipinät on sammuneet niin sitten taas yhteisymmärrys ja luottamus on kasvanut ja suhde on sellainen mukava turvallinen pesä jossa molempien tarpeet täytetään.

Vierailija
2/4 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne suurimmat kipinät on jo lennelleet tämän 13 yhteisen vuoden aikana, mutta silti tunnen lähes pakahduttavaa rakkautta miestäni kohtaan melkein päivittäin.

Meillä nauretaan paljon ja itketäänkin joskus, halitaan ja pusutellaan edelleen ja yritetään aina välillä muistaa kertoa sille toisellekin kuinka ihana ihminen siinä vieressä on.

Luulen ettei ne kipinät säily muillakaan loputtomiin mutta tilalle tulee sitten jotain muuta ihanaa, toivottavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" en enää rakasta sitä (lue: en tunne perhosia vatsanpohjassa)" .

Koska tuo vaihe kuuluu suhteen elinkaareen ja se rakastumisvaihekin on oikeastaan vaan välivaihe tuollaiseen seesteisen turvalliseen suhteeseen.

Vierailija
4/4 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoihin. Oli jo lähdössä toisen matkaankin, mutta sitten joku herätti - ja nyt ovat onnellisia ja tasapainoisia yhdessä.

Anna ajan kulua, älä ajattele asiaa niin paljon, jos suhteessa ei oikeasti ole mitään kauhean mätää, niin kipinät saattaa löytyä jostain vielä kunhan sitä malttaa odottaa (siinä voi mennä jokunen vuosi). Sitä paitsi jos lähtisit ja jossain vaiheessa löytäisit toisen, niin sitten kymmenen vuoden päästä olisit taas samassa pisteessä...Luulen, että suhteen suurin vastamäki on juuri se aika mitä juuri elätte!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän