~*Maalismussukat*~ Viikonloppuun! Pe-la-su
Kommentit (47)
että hengissä ollaan. Olen ollut saikulla vajaat 2vkoa ja ainakin olen 4.8 asti.
Eka neuvola takana ja siellä laskettiin la:ksi 1.3.2008. 12vkon ultrassa tulee sit uus la.
Minä harrastan taas tätä oksentelua ja mulla menee B6 vitamiini ja primperan muka auttavana lääkkeenä. Olin jo yhden pvän tiputuksessa, että sain vähän voimia.
Onnittelut uusille plussanneille :)
Eipä tässä nyt oikein jaksa enempää kirjoitella...
t.Nia ja sintti 9+2 (kait)
[b]Snowflake:[/b]
Sittenhän me mennään ihan samoissa lukemissa :) Mullakin on tänään rv.5+6 ja laskettu aika 24.3. Mutta enpä tiedä miten ne sitten neuvolassa laskee, kun oon vähän kuullu ettei ne ottas kierron pituutta ollenkaan huomioon, vaan sitten vasta ultran mukaan muuttavat jos on tarpeen. Mulla on yleensä kierto 26 pvä niin laskin sillä. Edellinen kierto kyllä just oli 23 pvä niin en yhtään tiedä mikä nyt oli mut luultavasti kuitenkin tuo 26.
Olikos täällä joku muukin flunssan kourissa? Mulla on kamala flunssa päällä koko ajan eikä kyllä oo yhtään mukavaa :( Voimia sinnekin paranemiseen!
[b]Sanelma:[/b]
Minäkin oon tässä viikon yrittänyt miestä houkutella mustikan keruuseen, mutta eihän tuo vielä oo suostunut lähtemään :) Mansikoita meillä on vasta 5kg, mutta ajattelin vielä toiset viis kiloo hommata. Meillä oli aina kotona asuessani ihan hirveesti marjoja pakkasessa, jotain 80-100 rasiaa (0,5l rasioita muistaakseni) kumpiakin mansikoita ja mustikoita + lisäksi vattuja ja lakkoja jonkun verran. Joka viikko syötiin silloin useampi rasia marjoja :)
Ens viikolla meinasin soitella sinne neuvolaan aikaa varatakseni. Pitääkin kysellä samalla, että kuunteleeko ne ekalla kerralla jo sydän ääniä, kun oon vähän kahen vaiheella mennäkö yksityiselle alkuraskauden ultraan vai ei. Jos ne kuuntelis jo heti niin sitten varmaan yritän sinnitellä sinne asti ilman ultraa, toisaalta tekis hirveesti mieli käydä ultrassa ennen sitä meidän Barceloonan matkaa, mutta mitäs sitten jos kaikki ei olekaan kunnossa, niin meneekö koko loma pilalle, huoh.
Nyt pitää mennä kehittelemään jotain syömistä, kun alkaa olla jo semmoinen olo et ois hyvä syödä jotain.
Hyvät sunnuntain jatkot kaikille!
Sitä ei malta olla pois täältä sitten millään:DKohta kyllä pitää rupea valmistautumaan ukon siskolle kylään:Dmulla pahoinvointi on hellittäny ja väsymyskään ei enää niin paha...tuntuu kun oisin elämäni kunnossa:)ainut mikä on niin remontti tuolla alakerrassa ...tuntuu kun puukko viiltäis välillä munasarjojen kohalla:/mutta kuulluu asiaan kun se istukka siellä kasvaa ja kehittyy...
Tansem83:hehe nyt jännätään sitten että ollaanko samaan aikaan synnyttämässä:Dmulla eka ultra menee tonne syyskuun puoleen väliin suurinpiirtein...kauhian pitkä aika:/
Mutta nyt menen taas koittaa syömään..
AI NIIN MEILLÄ MYÖS MIES LOPETTI TUPAKAN POLTON NIIN ON HELPOMPAA!!
Ei kiinnosta tippaakaan. Onneksi töitä jäljellä enää noin puoli vuotta ennen äitiysloman alkua! Piristävää!
Tansem83, minä myös flunssan kourissa. Pelottaa että yskin tuon sintin tuolta massusta ulos. No ei kai se niin helpolla lähde. Toivottavasti. Paha olo taas hetkeksi helpottanut, johtuukohan siitä, että oon pitänyt huolta syömisistä;)
Ihanaa kun te jotkut jaksatte ajatella ja oikeesti mennä metsään poimimaan marjoja, mua ei sinne saa kyllä millään. Syödä kyllä tykkäisin. Mua pelottaa kaikki pikkuötökät ja isommat (kuten karhut). Lisäksi kyykkiminen on kauhean raskasta. Sen takia taidankin tänä kesänä ostaa marjat valmiiksi poimittuna.
Mut nyt takasin turkinpippureiden pariin. Hyviä vointeja ja kipeille paranemisterkut lähettää Semlis (rv tasan 7 tänään)
onko kaikki maalismussukat pönttöä halailemassa tai sängyn pohjalla ??
Nia: toivottavasti alat voida paremmin. Tuo pahoinvointi varsinkin noin raju vie kaikki voimat.
sanelma: hyvä että vuoto loppui. Nuo on niin ikäviä juttuja aina varsinki näin alussa kun huoli on muutenkin suuri. Voimia!
semlikselle voimia töihin!
(.) täällä yskiminen on saanut masun kipeäksi :o( vihloo kovasti aina kun yskän puuska yllättää. Parempi olo on ollut kun muistaa syödä reilusti ja miettii ensin mitä voisi syödä. Flunssa on helpottamaan päin vaikkakin pelkään että mulla on poskiontelontulehdus kun on otsa ja oikea poskipää tosi kipeänä :o(
niiloakseli rv7+6
ainakin painaa...ja huoli kun tänään vihlonut ikävästi häpyluusta,mut taitaa kuulua kuvioon?
Neuvola-aikaakaan en saa varattua vielä kahteen viikkoon kun neuvolantäti lomalla ja kukaan ei tuuraa paitsi hätätapauksessa ja sellaiseksi ei ilmeisesti uutta raskautta lueta ;)
Meinaan kysyä jos pääsis tk:hon kurkkaamaan ultralla että siellä tosissaan on joku,sais henkisen rauhan sitten ku tää pelko ja tiedottomuus (en siis puhu nyt väsymyksestä :) ) vaivaa.... mietin vaan kun viimeksi vielä viikolla 7 nähtiin sydän sykkivän ja sitten tuli km viikolla 11.....siihen kun pääsis ja siihen nt ultraan niin ehkä sitten helpottais stressi ja jännitys.....
Ptkä on odottavan aika
rv 5+3
Vuoto loppui onneksi, eli mukana ollaan!
Mä olen lopettanut tai taistelen lopettaakseni ihan kuinka vaan, tupakanpolton. Järjetöntä tässä on se psyykkinen riippuvuus, saatan yöllä nähdä unta, missä sauhuttelen parvekkeella. Sit jos sorrun (kyllä, sorrun...) polttamaan henkäisyt miehen tupakasta, niin pahaahan se on. Kokonaista tupakkaa en siis ole polttanut plussatestin jälkeen, mutta henkäisyjä miehen tupakasta olen napsinut!
Kokonaan yritän päästä eroon, ikuisiksi ajoiksi!
Väsyttää niin vimmatusti ja olo on levoton, mihinkään ei osaa rauhoittua vaan levottomana kohellan kämppää ees taas saamatta silti mitään aikaan. Liekö raskausoire? Mä " syytän" kaikesta raskautta :)).
Mustikkamettään ajattelin suunnata, pakkasessa on 6 litraa, mutta ainakin 10 pitäisi vielä kerätä, että riittäisi talven yli. Meillä syödään tosi paljon marjoja, mansikkaakin on 15 kg pakkasessa ja tod. näk. ne loppuu tammikuussa. Muttakun on rajallinen tuo pakkanen...
Nos, tulipahan löpistyä, hyvää sunnuntaita kaikille!
t. Sanelma 8+4