Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako pettää, jos parisuhteessa ei seksi suju?

Vierailija
26.07.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia minulla oli seksisuhde toiseen ja olin silloin paljon tyytyväisempi elämääni (verrattuna siis seksittömään tilaan). Nyt kun on lapsi niin hänen takiaan parisuhteen ylläpito on tärkeämpää - silloin aiemmin ei ollut niin väliä vaikka ero olisikin tullut...Edelleen kyllä välillä mietin samaa kun sinä: ehkä kannattaisi jos ei jää kiinni eikä tule tunteet mukaan kuvioihin..

Vierailija
2/6 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on se, että en koe 30-vuotiaana olevani valmis luopumaan seksistä!! Tässä on kuitenkin mennyt jo pari vuotta kuopuksen syntymän jälkeen, kun seksiä on ollut erittäin harvoin. En osaa kokea pettämistä tässä tilanteessa kauhean vääräksi. Toisaalta en halua rikkoa lapsilta kotiakaan, koska ei riidellä tms. Yksinhuoltajana olisi liian rankkaa, ja seksiä tuskin olisi enempää kuin nytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse panostaisin senkin ajan mielummin vakisuhteen seksielämän hoitoon...

Vierailija
4/6 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kannattaa miettiä tarkkaan, mitä haluaa.

Itse en saanut seksielämää kuntoon, vaikka kuinka yritin hyvällä ja pahalla.

Tapasin uuden miehen ja jätin mieheni melkein heti. En uuden miehen takia, vaan samalla tajusin, että heitän elämäni hukkaan. Olen todella seksuaalinen, joten en halua elää puolinunnana loppuelämääni.

Eron jälkeen aloitin seksisuhteen tähän uuteen mieheen ja hyvin toimii. No, on siinä muutakin kuin seksiä, mutta mies varattu, joten saa nähdä. Todennäköisesti lopetan suhteen jo ensi viikolla, koska olen huomannut, että mies ei varmaankaan koskaan kykene jättämään vaimoaan. Mulla jo uudet viritykset menossa.

Vierailija
5/6 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta kannattaa miettiä tarkkaan, mitä haluaa.

Itse en saanut seksielämää kuntoon, vaikka kuinka yritin hyvällä ja pahalla.

Tapasin uuden miehen ja jätin mieheni melkein heti. En uuden miehen takia, vaan samalla tajusin, että heitän elämäni hukkaan. Olen todella seksuaalinen, joten en halua elää puolinunnana loppuelämääni.

Eron jälkeen aloitin seksisuhteen tähän uuteen mieheen ja hyvin toimii. No, on siinä muutakin kuin seksiä, mutta mies varattu, joten saa nähdä. Todennäköisesti lopetan suhteen jo ensi viikolla, koska olen huomannut, että mies ei varmaankaan koskaan kykene jättämään vaimoaan. Mulla jo uudet viritykset menossa.

Vierailija
6/6 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole lapsia. Jos olisi, niin en soosaisi näin:)

6