Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidammepa nostaa vuokralaisemme vuokraa vuoden alusta.

Vierailija
13.10.2008 |

Korot on sen verran nousseet, että pitää saada vähän käteenkin jotain ja maksettua tätä omaa pois - vuokralaisen kanssa yhdessä tietysti. Onneksi löytyy näitä pölvästejä, jotka haluavat asua vuokralla. Tämä vuokralaisemme maksaa 550 euroa kantakaupungin yksiöstä, nostamme sen 600 euroon :)

Kommentit (231)

Vierailija
181/231 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halosen ja muiden demarien ideologiaan kuuluu loisiminen toisten rahoilla ja omansa maksattaminen toisilla.

Sitten ei ainakaan ole demarit meidän puolueemme. Minun mielestäni jokainen on oman onnensa seppä. Jos haluaa asua vuokralla ja maksaa toisten asuntolainaa, niin aika huonosti on onnensa takonut - ainakin taloudellisesti.

ap

Vierailija
182/231 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotakin hyötyä tästäkin paskanjauhamisestasi siis oli. Olet viimeinkin löytänyt todellisen minäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/231 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinähän loisit toisen perinnöllä ja vielä ilkut siitä.

Vierailija
184/231 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halosen ja muiden demarien ideologiaan kuuluu loisiminen toisten rahoilla ja omansa maksattaminen toisilla.

Vierailija
185/231 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotakin hyötyä tästäkin paskanjauhamisestasi siis oli. Olet viimeinkin löytänyt todellisen minäsi.

ap

Vierailija
186/231 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ap:n voukratulot mitättömiä vai niin isoja, että niillä voi loisia?

Vierailija
187/231 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja et kai nyt ole niin typerä, että kuvittelet meidän elättävän itsemme pelkillä vuokratuotoilla? Kyllä se onni on luotu ihan muulla tavalla.

ap

Vierailija
188/231 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääh puuh, luin ketjun tähän asti...

Mä luulen, ettei useimpia tähän kirjoittaneita provosoinut niinkään kateus, kuin suuttumus vuokralaisen puolesta. Mielestäni ap olet aika ikävästi lällätellyt vuokralaistasi tyhmäksi...

Olet toistellut sitä miten vuokralainen maksaa yhdessä teidän kanssanne lainaanne, ja kivahan se on niin. Yhtä hyvin voisi sanoa että hän maksaa teidän ruokianne tai mitä vain. Tottahan toki vuokralainen siirtää rahojaan vuokranantajalle.

Toivon että lapsesi oppisi paremmin kunnioittamaan ihmisten erilaisia ratkaisuja... (((((Halaus sinulle)))))

av-mamma

Vierailija
189/231 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse asiassa loisit toisen perinnöllä.

Ja etkös juuri kehunut kuinka maksatat asuntolainasi tällä tyhmällä vuokralaisella, joka asuu siinä perintöasunnossa, johon sinulla ei koskaan ole ollut osaa eikä arpaa. Loisimista sekin.

Usko jo, demari sinä olet, tyypillinen demariloinen ja toivottavasti tämä keskustelu auttaa sinua löytämään sisäisen demariutesi.

Vierailija
190/231 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
191/231 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet siis, että vuokralainen luulee maksamiensa rahojen katoavan jonnekin pohjattomaan kaivoon? Että hän ei ymmärrä että käytätte rahoja omaan elämiseenne, lainanmaksuun, mihin tahansa. Aika liikkistä.

Asun itse vuokralla, osittain tämänhetkisen elämäntilanteen takia ja toisaalta en muutenkaan katso, että omistusasuminen olisi mitenkään välttämätöntä. Asuntoa etsiessäni määrittelin itselleni kriteerit koosta, sijainnista, kunnosta, vuokrasta jne, ja kun löysin sopivan kämpän laitoin paperit sisään ja muutin asuntoon. Minulle on aivan se ja sama mitä maksamilleni vuokrarahoilleni tapahtuu sen jälkeen kun ne häviävät tililtäni, olen maksamaani vuokratasoon tyytyväinen ja se riittää.

Olen sattunut saamaan mukavan vuokraemännän (enkä tuollaista vajukkia kuin sinä ap), hänen kanssaan olen saanut kaikki haluamani korjaukset / lisäykset / kohennukset tosi mutkattomasti hoidettua, ja kommunikaatio pelaa muutenkin hyvin. Meillä on tässä molemminpuolinen hyötysuhde, ja homma toimii loistavasti.

Tosi ääliömäistä yrittää asettua vuokralaisesti yläpuolelle ap. Tulee melkein mieleen se vanha totuus että joka toista tyhmäksi haukkuu on ite.

Vierailija
192/231 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät takaa sydämen sivistystä ja toisten ihmisten kunnioitusta.

Mikään koulu ei niitä opeta niitä joko on tai sitten ei ja tässä tapauksessa ei.

Vierailija
193/231 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos saat sen lapsesi maailmaan niin äitiys on aika opettavainen pätkä elämää.

Toivotaan että saat päiviisi jotain järkevää täytettä tuon läyhäämisen tilalle.

Vierailija
194/231 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä niin säälittävä ihminen ettei mitään rajaa.

Vierailija
195/231 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse asiassa loisit toisen perinnöllä.

Ja etkös juuri kehunut kuinka maksatat asuntolainasi tällä tyhmällä vuokralaisella, joka asuu siinä perintöasunnossa, johon sinulla ei koskaan ole ollut osaa eikä arpaa. Loisimista sekin.

Usko jo, demari sinä olet, tyypillinen demariloinen ja toivottavasti tämä keskustelu auttaa sinua löytämään sisäisen demariutesi.

Avioliiton aikana kaikki on yhteistä. Meillä on tietysti avioehto, eikä minua kiinnosta miehen sijoitusasunto, jos tulee ero. Itse voit ylläpitää erillistä taloutta avioliitossasi, mutta älä tule tänne sinne itkemään, kun et pärjää kotihoidontuella.

Voit jankuttaa vaikka maailman loppuun asti tuota demari-höpötystäsi, minä äänestän Kokoomusta :D

ap

Vierailija
196/231 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet sanonut, että maksatat pölvästillä vuokralaisella asuntolainasi. Eikö se ole loisimista?

mutta ainoa loinen tässä ketjussa on se asumistukea saava.

ap

Vierailija
197/231 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meidän pitäisi ap. sinussa kadehtia?

ap

Vierailija
198/231 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä niin säälittävä ihminen ettei mitään rajaa.

Olenko muka väittänyt, että nimeni olisi sopparissa? Vaikka se ei ole, niin siltikin olen mukana päättämässä asioista.

ap

Vierailija
199/231 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän tämä soppa nimenomaan alkoi että vuokraa pitäisi korottaa siitä miehen perintöasunnosta. Ei miehelläsi ole sijoitusasuntoa jos se on perintönä saatu.

Sijoitusasunto on että omaa itse hankkimaa pääomaa sijoittaa asuntoon.

Lisäksi teillä on avioehto ja eron tullessa tuo asunto olisi vain hämärä muisto elintasosta liittosi aikana. Edelleen miehesi omistaa asunnon olittepa yhdessä tai erikseen.

Liiton aikana kaikki on yhteistä, epävakaalla pohjalla liitto on jos avioehtokin on solmittu - pikku pelko perseessä onnistuuko vai ei.

Kun miehesi delaa lapsi perii asunnon et edelleenkään sinä.

Turhaan täällä hehkuttelet olemattomalla omaisuudellasi.

Vierailija
200/231 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei itse sitä tavallaan makseta mutta kuitenniin :).

Tämän ketjun luettuani ja ap:ltä oppineena, tunnemmekin tekevämme melkoista hyväntekeväisyystyötä, kun voimme maksella köyhän vuokranantajamme lainoja. Ei taidetakaan koskaan muuttaa muualle, ettei rouvan talous vain painu pahasti kuralle! Harvassa kun on ne, jotka suostuvat 1600e:n vuokria maksamaan!