Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä petettynä?

Vierailija
26.07.2007 |

Poikaystäväni petti noin 1,5 kk sitten ja erottiin...nyt ollaan tekemisissä oltu ja ihan kivaa on ollut, mutta tän viikon ajan mua ärsyttää kaikki...oon tosi kireä ja kärkäs joka asialle..mitä hemmettiä teen? Ärsyttää sekin ettei häntä ainakaan mun mukaan näytä yhtään kiinnostavan mitä teen aina silloin kun me ei nähdä..miten mun pitäis tässä tilanteessa nyt olla ja käyttäytyä, kun kaikki tosiaan ottaa päähän ja kovaa..ihan kun mitään ei olis tapahtunut, niinhän käyttäytyy :(((

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet alta 25v ja ei lapsia niin älä jää suhteeseen. Neuvo! Aina vaihtuu miehet parempaan ja nuorena ei kannata jäädä pilaamaan elämäänsä suhteeseen jossa toinen on jo pettänyt sua. Luulen et ole suht nuori joten ala elämään ja unohda ex-poikakaveri.

Vierailija
2/9 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut olevan aika nuori vielä, joten ei muuta kun eteenpäin vaan!

Nää jutut on aina vähä tapauskohtasia, riippuu niin hirveesti siitäkin, millainen tämä pettänyt osapuoli muuten on jne.

Kyllä se harvoin onnistuu uudelleen, kun on niitä rikottuja lupauksia ja särkyneitä sydämiä pelissä mukana!

Kaikkea hyvää sulle! Kyllä sä löydät jonku kivan uuden poikakaverin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisenä hän on kiltti mukava ja loppujen lopuksi vastuuntuntoinen..Syyksi pettämiseen hän silloin sanoi että kun oli niin paljon meillä riitoja ja hänestä tuntui että ei tule koko jutusta mitään niin koitti tämän tytön avulla sitten päästä helpommalla..seksiä ei kuitenkaan kuulemma pelissä ollut mukana....Eikä ole mitenkään enään tämän tytön kanssa tekemisissä..

Nt hän käyttäytyy kivasti ja koittaa varmaan kaikkensa, ja vähän aikaa jaksoin olla mukava itsekin, mutta nyt ärsyttää ja tuntuu että olen joku itsestään selvyys..viikolla hän on kyllä kanssani mutta kun viikonloppu tulee niin vasta sunnuntaina hänestä kuuluu..

Oon tosi maassa, enkä tiiä miten selviän..ärsyttää niin paljon..:(

Vierailija
4/9 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jatkua aina yli 30 ikä vuoteen asti jos on tuon sorttinen. Usko jo ei kannata jos sua ärsyttää. Parempi olla suora omissa tunteissa ja sanoa et mulle ei sovi kuin äksyillä koko ajan. Miehet ei tajua. Sanot et susta toi on kurjaa jos teillä on seurustelu suhde ja et kuule miehestä ennen kuin sunnuntaina. Sano et alat itsekin käymään ulkona sinkkukavereidesi kanssa ja jos tapaat jonkun kivan tyypin niin sille ei sit voi mitään. Pidä silmät auki ja unohda mies. Voi olla et kun mies huomaa ettei saakkaan sua aina kiinni puhelimella ja käyt ulkona samalla tavalla niin ei se olekkaan enää niin kivaa. Tulee pelko peppuun. Mie laittaa sut kakkos sijalle vaikka just sua petti, mitä tämä kertoo sinulle? Mies ei rakasta sua kovinkaan paljoa.

Vierailija
5/9 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytää nähdä ja haluaa katsoa leffoja ja on niin mukava? :(

Toisaalta inhottaa ja haluaa eroon kokonaan mutta kun ne perkeleen tunteet on kuitenkin vielä jossain tuola syvällä..Enemmän mua kyllä vihastuttaa ja ottaa niin päähän :((

Vierailija
6/9 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä toisaalta itse!Irti vaan ja elämä jatkuu :)

Harmittaa vaan jos nään hänet jonkun toisen kanssa onnellisena ja perustamassa perhettä.. :((

Vierailija
7/9 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt ärsyttää ja se pettäminen vaivaa, niin anna mennä vaan.

nauti kesästä ystäviesi kanssa. älä pilaa nuorta, alkavaa elämääsi moiseen.

kohta huomaat, että olet tehnyt järkiratkaisun. etsi elämääsi sisältöä ja unohda tuollainen.

tulet huomaamaan, että maailmassa on paljon parempaa tarjolla.

Vierailija
8/9 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait se ikä mitään tähän liity kun tunteet ovat vain niin kovat ja luonteeltani kiltti olen, tiedän että vähän liiankin kiltti..en vaan voi itselleni mitään :(..

Mukavaa kuulla kun täälä on ihmisiä jotka auttavat ja tsemppaavat eteenpäin vaikka vaikeeta on ja niin hemmetin raskastakin :(

Kyllä mä luulen että pää ylös ja kohti uusia tuulia :)..Helppoo ei tule olemaan mutta jos kerran teki tämmöistä minulle niin uskompa että tekee sen vielä jollekin toisellekin ja sitä paitsi tajuaa vielä ennemmin tai myöhemmin että mitä menetti, sillä olihan meillä asunto varattu ja laina haettu..että onnea vaan hänelle :D

Vierailija
9/9 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tietää, itte olen parisuhteessa ja täysin päinvastasella kannalla!

Tässä tulee mun lataus:

Ihan ekana: rakastatko miestä? Oletko valmis jatkamaan? Siis ihan perus kyssärit, ei mitään " jos SE olis semmonen ja tommonen käytökseltään" vaan ihan haluatko jatkaa yhdessä?

Musta kertoo jo aika paljon että mies kertoo syitä sulle miksi petti. Että se taitaa todella haluta olla kanssasi ja on pahoillaan. On valmis kertomaan mikä mättää jolloin on helpompaa poistaa ne asiat jokka mättää ja panostaa siihen mitä halutaan!

Kannattaa nyt vaan puida asiaa, puhua asiasta. Koittaa nähdä mitä toinen kokee ja ajattelee! Älä jankuta ja kitise vaan rakentavasti koita ymmärtää, samalla mieti mitä SINÄ haluat. Se asia on käytävä kunnolla läpi ja sinun on saatava varmuus että mies haluaa olla kanssasi. Se voi viedä aikaa, mutta parempi nyt perusteellinen jutteleminen menneestä, tästä hetkestä ja tulevaisuudesta kuin se että ettette puhu ja asia pompsahtaa vuosia riidoissa esiin.

Omat kokemukset on ettei kannata epäillä toisen rakkautta, vaan karkeesti luottaa jos on toisen kanssa! Se on pakko tehtävä. Parisuhde perustuu luottamiseen ja säännöt on puhuttava.

Ajattele jos pettäisit. Olisit tyytymätön ja sulle tulisi mahdollisuus olla jonkun ymmärtävän ihmisen kanssa? En sano että olet ymmärtämätön, mutta monesti sitä on sokea parisuhteessa toiselle.. Ja kun puhut pettämisen jälkeen toiselle (vaikeaa jo se kun pelkää loukkaavansa lisää) ja toinen ei anna anteeksi vaan elämä pitkään on äksyilyä ja tivaamista " jankuttamista" .

Onko sun ärsytykseen joku syy? Siis kun ajatellaan että olette puhunut, mies kertonut syyt. Onko se että epäilet miestä ja mies on poissa äksyilyn takana? Se tarttee sanoa toiselle. Että sulla on niin paha olla vielä kun kaipaat ettekä näe.

Luottamuksen saaminen saattaa kestää, se vaatii molemmilta töitä. Se entinen tila joka sai miehen vieraisiin pitäisi muuttaa. Parisuhteenhan pointti on että MOLEMMILLA on hyvä siinä olla. Jos toinen kertoo ettei ollut tyytyväinen niin se pitäisi korjata. Siis miettiä mitä halutaan!

En ymmärrä miksi heti neuvotaan eroamaan, eikö parempi ole selvittää tilanteita? Miten monta parisuhdetta tarttee käydä läpi ihan sopivien ihmisten kanssa, jos riittäisi että jutellaan mitä halutaan?!

Aapeekin haluaa jotain, kärttysyyttä se on kun haluaa jotain. Se on se sama asia kuin mikä oli silloin hankaamassa vastaan ennenkö mies meni pettämään. En sano että se on toisen syy kun petetään! Pettäjä itse valitsee sen, mutta pettäjä on ollut tyytymätön parisuhteessa, se sama kun ette puhu arjesta, siitä mitä haluatte ajoi tilanteen siihen ettei mies ollut tyytyväinen ja hän teki mitä teki..

Jos tilannetta KORJATAAN: siis muutetaan arkea niin että olette tyytyväisiä. Ei miehen " tartte" pettää.

Sama voi käydä niinkin että sinä hakisit lohtua toisaalta. Tai kostaisit.

Ymmärtääkö kukaan mitä ajan takaa? Siis se että se mikä teillä ajoi miestä toisaalle tarttis muuttaa. Se pitää puhua kunnolla mitä halutaan! Luottamuksesi pitää kunnolla palautua. Sinun tarttee miettiä miten äksyilyn saa kuriin. Jos haluat miehen kertovan useammin rakkaudestaan tai että on kaivannut sinua niin SUN PITÄÄ SANOA että haluat KUULLA sen! Toiset ihmiset haluaa kuulla, toiset vaan kertoo sen teoillaan. Eikä sitä toinen ymmärrä.. Eri eri taajuuksilta samalle!

Parisuhteessa jos toimitaan niin että tekee toiselle hyvää niin toisella on hyvä olla -ja kun molemmat tekee mistä toinen tykkää on tuloksena kaksi jokka saa mitä haluaa!! Siis mieti mitä haluat -ja kerro se! Mieti mistä miehesi pitää ja tee se.

Jankutus ei vie mihinkään, äksytys pilaa oman päiväsi! Määkin olen joutunu suhteen alussa oppimaan että kiukuttelu ei auta. Pitää kuunnella itseään ja toista.

Riidoissa varsinkin! Korvat auki ja anna toisen puhua. Jos ei muu auta niin ottakaa vaikka pallo apuun! Se jolla on pallo kädessä se puhuu ja toinen kuuntelee, kun on valmis niin antaa pallon toiselle ja kuuntelee kunnes saa pallon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi