Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saiko ostajat rahansa takaisin/tilaamansa tuotteet fashionkidsistä?

26.07.2007 |

Sivuilla kun ei ole tapahtunut yhtään mitään, niin jäin miettimään kuinka näiden tilauksien/rahojen palautusten kanssa kävi? Toimiiki tuo putka vielä? Itselle jäi fiilis, ettei sieltä uskalla enää tilata.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä mahtoi olla? Oliko tuo " loppuunmyynti" ? Ja kuinka kävi näiden rahojensa/tilauksiensa perään haikailijoiden? Nim. utelias angelinako :)

Vierailija
22/36 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin poistomyynnissä eilen kyselemässä rahojani. Paikalla ei ollut omistajaa, joten myyjä lupasi taas että omistaja ottaa yhteyttä. No eipä ole taaskaan mitään kuulunut ja puheluihin ei vastata. En katsellut mitä oli myynnissä, mutta eipä näyttänyt kovasti olevan eikä ollut kyllä ketään ostajiakaan. Firma on kulemma myynnissä ja omistajalla on uusia bisnesideoita. Taitaa jäädä vaatteet ja rahat saamatta jos jotain tilaa. Itse menen vielä käymään poistomyynnissä isommalla porukalla enkä lähde noin helposti pois kuin eilen. Käsittämätöntä toimintaa, varokaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän firmalla ole mitään mitä myydä? Huono maine? Oletko varma, ettei ollut kyseessä omistaja, joka ei vaan halunnut esiintyä omistajana? Onpas mielenkiintoista :)

Vierailija
24/36 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan nettisivut ei toimi... Tulikohan sinne joku loppurysäys jossain vaiheessa? Harmi sinänsä että loppui, myi tickettiäkin edullisemmin kuin muut...

Vierailija
25/36 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli/on ongelmana postimaksun palautuksen saaminen. En ole saanut palautusta vieläkään, vaikka kuluttajaneuvojakin oli jo ko. putiikkiin yhteydessä. En todellakaan suosittele.

Vierailija
26/36 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahoja eikä tuotteita, tilaus tehty 1.5.2007. Rikosilmoituksenkin tein, mutta odotettu lopputulos oli, että rahojen palauttamatta jättäminen ei ole rikos. Suomessa kun on rikosoikeus ja yksityisoikeus ja tällainen lievä petos ei ole rikosoikeuden alainen asia.

Rahojen perimiseksi olisi tehtävä varmaankin trattaus tai joku muu vastaava, se on yksityisoikeudellinen toimenpide. Nyt ovat vaan kaupungin kuluttaja-asiamiehet lomalla. Kun palaavat, kysyn tarkempia neuvoja.

Tähän en aio asiaa jättää. Olen soittanut firmaan JOKA PÄIVÄ, mutta puhelimeen ei ikinä vastata enää. Vaikka perintä vähän maksaisi, aion sen tehdä, että saavat edes luottotietoihinsa merkinnän.

Vierailija
27/36 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on tämä palsta olemassa!!!

Vierailija
28/36 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttoniemenrannassa (?). Itse varmaan kävelisin ovelle rahoja kysymään, jos olisi jäänyt paljon saamatta.

Vierailija
29/36 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä olen suunnitellutkin, että menen ko. osoitteeseen ovelle koputtelemaan. Läheltä olen seurannut toista tapausta, jossa työnantaja jätti maksamatta palkkarahoja ja kun työntekijät menivät firman omistajan kotiovelle, heidät vain käännytettiin pois. Kenenkään kotiin ei voi tietenkään väkisin mennä ja siitä tulee helposti poliisijuttu ja saa syytteet kotirauhan rikkomisesta.

Tarkkana saa olla tekemisissään, ettei itse joudu syytettyjen puolelle. Jo siinäkin saa olla tarkka, mitä suustaan päästää tai sähköpostiin kirjoittaa, ettei saa syytettä herjauksesta.

Vierailija
30/36 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla puljulta rahat loppu ja piste. Minkäs teet! Ikävä juttu.

Vierailija
31/36 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin joskus vuosi sitten fashionkidsiltä ja silloin tilaus meni ihan ok. Olen edelleen heidän postituslistallaan ja tänään tuli tällainen viesti. Eli nyt voi Helsingissä asustelevat mennä ko. osoitteeseen katsomaan ja kyselemään!

Hei!

Levin varasto on tuotu Helsinkiin ja pidetään ajalla

1.8-13.8.07 varaston tyhjennysmyyntiä.

Sieltä löytyy myös sisutustuotteet mitkä oli myymälässä

myynissä ja lasten vaatteet mitä ei löydy nettikaupasta.

Sisustuksestä löytyy paljon Tanskasta ja Ruotsista tuotuja

tuotteita esim: Gant home, linum ...

Alennus kaikissa 20% - 50 %

Klikatkaa myös nettikauppaan siellä on esim. Tiketit väh 30%

alennuksess.

Poistomyynti on os. Petter Wetternintie 3

00810 HKI

Herttoniemenranta

avoinna: ark 11-17.30

la 11-14

ma 6.8 suljettu

Tervetuloa tekemään löytöjö!

Terv: Fashionkids

Vierailija
32/36 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ihan uteliaisuudesta mennä katsomaan kun tässä lähellä asutaan. Jos vaikka kotiin jotain löytäisi.

Vierailija
33/36 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä ihmetyttää niinkin pieni asia kuin oikeinkirjoitus!!!!

Huh-huh mitä kirjoitusvirheitä, sanoo jo aika paljon firmasta nuo viestitkin?

Kyllähän itselläkin tulee virheitä, mutta jos jotain mainoskirjettä lähettäis, niin kai nyt edes tarkastais onko kirjottanu yhtään oikein???

Vierailija
34/36 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ko. puljusta osta mitään vaikka ilmaiseksi saisin! Niin uskomatonta toimintaa. Nooh, ehkä ne saa poistomyynnistä rahaa maksaa niille keitä ovat huijanneet.

Vierailija
35/36 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni minäkin liityin postituslistalle, mutta poistomyynnin mailia en ole saanut. Ovatpa olleet nokkelia ja ilmeisesti poistaneet listalta ne, joille ovat auki.

Vierailija
36/36 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siitä saakka, kun ongelmat alkoivat, en ole saanut mitään viestejä enää. Tänäänkin olen yrittänyt soittaa sinne (puhelinnumeroon, joka alituiseen muuttuu tuossa nettisivuilla) varmaan 20 kertaa, mutta eipä vastata.