Lue keskustelun säännöt.
Milloin lapsen pelko ja ahdistus on normaalia, milloin ei?
Kommentit (2)
Tai sitte tän voi kyllä maalaisjärjelläkii ajatella
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänTai sitte tän voi kyllä maalaisjärjelläkii ajatella
Tässä jutussa olisi erittäin oleellista mainita mikä on ikätasolle normaalia. Vauvalle on täysin normaalia, että hän ei halua jäädä muiden kuin omien vanhempiensa hoitoon ja 2-vuotiaalle taas on normaalia taantua hetkellisesti Ja kokea kiukunpuuskia kun perheeseen syntyy pikkusisarus.