Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä Dealthly Hallowsista, jo sen lukeneet?

Vierailija
25.07.2007 |

Minulla on vielä ihan tippa silmässä, en voi uskoa, että se on ohi nyt!



Kirjasta pidin sinänsä, ja itkin ihan älyttömästi monissa kohdissa, kuten siinä kun Ron palasi takaisin ja kun Harry kävi vanhempiensa haudalla. Myös Dobbyn kuolema oli tosi liikuttava.



Tylsää oli, kun ne luuhasi siellä teltassa yhtä mittaa, tuntui, ettei mitään tapahdu ikinä.



Severuksen kohtalo sai mut ihan tolaltani. Hyvä oli, että se paljastui hyvikseksi, mutta miksi sen piti kuolla ja niin turha kuolema vieläpä? Eikö sekin nyt olisi ansainnut vähän onnea?



Epilogista en pitänyt suuremmin, se oli pinnallinen ja imelä, ainoa hyvä kohta oli, kun Harry sanoi, että Severus oli yksi rohkeimmista miehistä, joita hän on koskaan tuntenut.



Hyvä kohta oli myös Mollyn " NOT MY DAUGHTER, YOU BITCH!" , siellä loppupäässä.



Meinaan alkaa lukea samantien uudestaan, nyt vähän rauhallisemmalla temmolla:)



Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota teltassa luuhastelua oli tosiaan liikaa. Siis mitä ihmettä ne teki monta kuukautta siellä?



Kirjailijan oli pakko laittaa tää viimeinenkin kirja kestämään yhden vuoden niinkuin muutkin vaikka tapahtumat olisivat olleet ohi kuukaudessa. Muissa kirjoissa päähenkilöt kävivät koulua kun ei ollut " tapahtumia" ja se oli ihan uskottavaa, nyt nää kolme (välillä vaan kaksi) nyhjäsi jossain teltassa pakoillen ilman mitään selvää määränpäätä...



Jotenkin ilkeätä kirjailijalta oli tappaa sekä Lupin että Tonks. Olisi nyt toisen säästänyt!



Snapen olen aina arvannut hyvikseksi, olisin toivonut hänestä enempi juttua.



Epilogi palasi ekan kirjan lastenkirja-meininkiin. Toisenlaista olisin toivonut. Arthur Weasleystä olisi voitu mainita tulleen uusi taikaministeri! Eikö olisi sopinut hyvin?

Vierailija
2/2 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne telttakohdatkin oli ihan kivoja, vaihtelua aikaisempien kirjojen kouluvuosirytmiin. Kirjassa tapahtui paljon, huimia ja jännittäviä käänteitä. Olin tyytyväinen siihen miten se loppui mutta minustakin se ihan loppuluku oli turhan siirappinen lasten nimivalintoine päivineen.



Nyt on kyllä tosi tyhjä olo. Ei koskaan enää uusia Pottereita. Miten elämä jatkuu tästä eteenpäin ;) ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla