Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi melkein 6-vuotiaan ymmärtämään että

Vierailija
25.07.2007 |

pyörällä pysyy pystyssä ilman apupyöriä kun jatkaa polkemista senkin jälkeen kun äiti irrottaa otteen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillee mä tein meidän tytön kanssa. Se oli tosi ylpeä aina ku kerroin, et oli ajanu vähän ilman. sit se aina tsemppas lisää ja lisää ja yhtäkkiä polki aina vaan pidempiä matkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi