Olen laihtunut 30kg ja miehen mielestä olen liian laiha??
Itse olen nyt itseeni 100% tyytyväinen. Painan 63kg ja pituutta minulla on 160cm. Jonkun toisen mielestä olen ehkä vieläkin liian pullea, mutta tärkeintä kai, että voin itse hyvin ja nautin peilikuvastani. Normaalipainoinenkin olen BMI:n perusteella.
Vielä reilu vuosi sitten painoin 93kg. Mies ei koskaan sanonut, että olisin liian lihava, mutta kannusti kyllä aina, kun yritin laihduttaa.
Kun viimein onnistuin, niin mies oli hyvillään. MUTTA: Hänen mielestään olin kauneimmillani siinä 74-76kg kohdalla! Kehui silloin maasta taivaaseen ja kun painoni laski alle 70, sanoi ettei enää kannattasi yhtään laihtua. Nyt kuulin meidän miespuolisesta kaverilta, että mieheni oli hänellekin sanonut, että vähän turhankin paljon lähti, tykkäis kuulemma muodoista :o/
Mitäs nyt.. pitäiskö kerätä nuita "muotoja" ihan miehen vuoksi muutama kilo, vai annanko asian vaan olla? Onko tällaisia "muodoista" pitäviä miehiä enemmäkin?
Toki olen tiennyt, ettei mieheni koskaan ole välittänyt _laihoista_ naisista, mutta en tiennyt, että ihanne olis noinkin pyöreä.
Kommentit (22)
kun katsoo esim. seiskan "vuoden tähtityttö" -kisaa. Kukaan heistä ei ole luurangonlaiha, vaan jotkut jopa urheilullisen lihaksikkaita.
Jos miettii, että laihduttaisi 40 kg pois läskiä(80 voipakettia!!!!), niin se EI VOI OLLA JÄTTÄMÄTTÄ JÄLKIÄ kroppaan, löysää nahkaa vähintään. Onko sinulla lihomisesta tulleita raskausarpia? Jos on niin bikineitä en suosittele käyttämään.
Painosi on siis 63kg ja pituus 160cm. Painoindeksi on tällöin 24.6, eli olet normaalipainoinen.
Kerrotko vielä strategiset mittasi, eli rintojen/vyötärön/lantion -ympärysmitta, niin voimme arvioida tuota muodokkuuttasi.