Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Kiitos kun katsoit kohdettani" , arghh!! Mitä mieltä?

Vierailija
24.07.2007 |

Huutonetissä joillakin niiiin imeliä ilmoituksia että oikein oksettaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kohteeseen kuvaukseen tungetaan nallepuhin kuvia, pinkkeine taustaineen ja kukkaköynnöksineen ja kaikenlaisilla glitter koukero kirjaimilla joissaa tähdet sädehtii lukee niitä ylistystekstejä, niin johan tää muija pimahtaa ->>> turhaa mainostamista, en mä ainakaan moiseen lankee, vaan boikotoin ko myyjää

Vierailija
2/9 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tehnyt kohteelle oman " taustan" , niin jätän huutamatta ihan vaan sen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten todellisuus on kulahtanutta ja haalistunutt kauhtanamekkoa. Makuja on moneksi. Sitten jonkun asiallisen ilmoituksen taustalla voi piillä helmiä.

Vierailija
4/9 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin todella ärsyttäviä, en voi sille mitään!!!

Vierailija
5/9 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jotenkin todella ärsyttäviä, en voi sille mitään!!!

Tai entäs sitten syötävänsuloiset tarrat. Onkohan myyjä maistanut niitä?

Toi " Onnea huutoon ja Kiitos kun katsoit" on aika varmasti kopsattu Ebaystä, siellä hyvin moni myyjä käyttää noita lauseita.

Vierailija
6/9 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" katso myös muut myytäväni kohteet mm Alphabet, Kenzo, Timberland, Marc o' Polo, DKNY, Elle, Girandola, Marimekko, Dior, Burberry.." tms ja se merkkilista saattoi sisältää 20-30 eri merkkiä,

siinä sitten haet hakukoneella Ellee, kun maaritpro on harhauttanut hakukonetta :(

Vierailija
7/9 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisjurokille vähän vierasta (itsellänikin kesti hetki Ebayssa tottua noihin) ;).

Vierailija
8/9 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on saanut luultavasti pari varoitusta yp:ltä, kiitos mun. Mä olen pari kertaa käräyttänyt kyseisen myyjän kohteet yp:lle, just noiden ärsyttävien hakusana listojen takia.

Vierailija
9/9 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi olla rasittavampaa ihmistä, kukaan ei oikeesti voi käyttää niin paljon aikaa selttämiseen...kylmät väreet tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme