Mul on vissiin joku kriisi menossa kun tuntuu etta mies ei ole se oikea ja koulutus ei ole se oikea ja tyo ei ole se oikea ja itse olen hukassa itseni kanssa.
Pahinta että tuntuu että olen menettänyt sellaisen hehkun (nuoruuden into?) ja kangistunut tavalliseksi tylsäksi keski-ikäiseksi jonka elämä on kotoa töihin ja töistä kauppaan ja kaupasta lasten harrastuksiin ja sieltä kotiin nukkumaan. Ajatukset kulkeneet rataa " mitä tekis tänään ruoaksi" . Tuntuu niin jämähtäneeltä ja sitä jämähtämistä vastaan kait kapinoin?
Kommentit (22)
Olen ollut vuosia jo hukassa. Mistähän yleensä sais sitä kipinää, että edes alkais jotain muuttamaan??? Itsestä olis ainakin hetimiten aloitettava, ihan inhottaa katsoa peiliin. En tunne itseäni ollenkaan sisältä enkä ulkoa.
Päätös on, että aloitan jotain nyt heti kun mies palaa lomilta. tähän elämään on tultava muutos. Omaa aikaa mä tarviin ja jotain muuta tekemistä ku tää ainanen kotona olo ja lasten kanssa oleminen vaikka mieli on aivan muualla. Ei vaan tiedä misten aloittais....
Vierailija: