Lue keskustelun säännöt.
Vitsi mä olen syöppö!!!!!!!!!!!!!!! OV
24.07.2007 |
Olen syönyt:
Muhkusämpylän juustolla
15 sipsiä
Tonnikalasalaatin
Mansikoita 2litraa
Herneitä 1litran
Bic mac aterian
Pizzan reunat
4 vesirinkeliä
½dl rahkaa
Vieläköhän muuta..? Hmmm
Kommentit (4)
Sekä ihan jättipalan masikkarahkatorttua. Se oli niiin hyvää. Piti säästellä päivän muissa syömisissä, jotta saan syödä tuota ihanaa herkkua iltapalaksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tosin herneet, mansikat, salaatin ja pari rinkeliä nyt viimeisen 2h sisällä.
Ap
Spank me! Yök!!!!!!!!!!!!! Ja söin lisäksi mysliä ja jugurttia iiiiiiiiiiiison maljan. Oksu!!!
Missä ajassa, tänä iltana vai?