Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saatiin kaupassa vieraan 4veen hiljaiseksi, hih, äiti ei tykännyt

Vierailija
24.07.2007 |

kaupassa tänään. Mun 3,5v mukana. Toinen vähän vanhempi tyttö kiljui kun hyeena siellä (siis oikeesti, tuommoista käyttäytymistä ei voisi sallia 4vuotiaalta), halusi kävellä, eikun - halusi istua. Äiti oli aivan väsyneen näköinen. Ekaks kun mentiin heidän viereen mun tyttö sanoi kovaan ääneen " tuo ei osaa ollenkaan olla nätisti" . He. Minä vähän hymyilin ja jatkettiin, no tästä tuli vielä kovempi sireeni päälle. Piti vielä palata hakemaan lisää lihaa eli piti ohittaa heidät taas (ilman korvatulppia) ja kun mentiin ohi katselin tyttöä silmiin ja sanoin oikein kovaan ääneen " BÖÖ" . Oli vaan semmoinen fiilis et hemmetin kakara joka ei osaa olla hienosti kaupassa ja teki mieli sanoa noin. Ja kulkaa ihmiset, kakara meni aivan hiljaiseksi. Oikeesti. Sai ehkä semmoisen sokin että ei osannut muuta. Hänen äiti ei näyttänyt tykkäävän, sen katse oli aivan musta. Mut me mentiin kassaan hihittäen yhdessä. Onneksi oma lapsi ei käyttäydy noin.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olepa tyytyväinen nyt käytökseesi! Hih...

Vierailija
42/48 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on vaan hyvä että ne lapset tajuaa, että huutakoon vain, ostokset tehdään ja vasta sitten kaupasta poistuttaan, että ei se huutaminen siihen mitään auta.

t.2v ja 4v ja kyllä käyttäytyvät kaupassa kauniisti, mutta 4v:n kanssa joskus ollut kova uhma ja sitä käytöstä on siellä kaupassa jouduttu harjoittelemaan ;)

ei minua pelota opastaa käytöstä kansan edessä, koska en käyttäydy sopimattomasti niissäkään tilanteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

???Mulla on ainakin ihan terpeeksi omien lasten hoitamisessa.

Kiva nauraa toisen äidin väsymiselle???

Empatiaa pliis.

Vierailija
44/48 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis siitä mitä sen mamma ajattelee.

Vierailija
45/48 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jokainen lapsi ainakin joskus käyttäytyy huonosti kaupassa.

Siihen sitoutuu jokainen joka saa vauvan.

Lapsia jotka eivät koskaan käyttäydy huonosti ei ole olemassa.

Jos jollakin on sellainen lapsi niin heidän lapsi ei ole normaali.

Ja ap ei ikinä itse koskaan lapsena käyttäytynyt honosti

Vierailija
46/48 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, jos joku muksu tuijottaa oikein pitkään ja antaumuksella :D

Olen kuitenkin jättänyt tekemättä. Hölmöähän se olisi.

Vierailija
47/48 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kotona testataan rajoja mutta eivät riehuneet kaupoissa edes pienenä.

Vierailija
48/48 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset kiukuttelee, se on elämää. Ja jos lapsi on yliväsynyt, nälkäinen ja turhautunut, ei siinä paljon äidin kovistelut auta. Meillä tyttö oli enkeli 4-vuotiaaksi asti, jolloin alkoi mitä helvetillisin uhmaikä. Oli aivan mahdoton ja sai raivareita. Tätä kesti 4kk, jonka jälkeen muuttui taas uskomattoman kiltiksi, hyväkäytöksiseksi ja ihanaksi tytöksi. En jaksa kauhistella toisten käytöstä, vaiheita tulee ja menee. Pointsit äidille, joka ei menettänyt hermojaan.

Mutta, siis en ikinä sietäisi omalta lapseltani toisten ihmisten arvostelua. Omalle 4,5-vuotiaalleni olen selittänyt, että eri-ikäisillä lapsilla on erilaisia vaiheita, on uhmaikää ja muuta ja joskus jotain kaveria voi kiukuttaa kamalastikin, mutta niin kaikkia ihmisiä joskus, eikä silloin ole kohteliasta huomauttaa asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi