Inssi elokuussa?
Ajattelin taas kysäistä olisikohan muita inssiläisiä elokuulle. Täällä ollaan menossa toiseen clomi+pregnyl avusteiseen inssiin. Clomit aloitan huomenna kp5 ja eka ultra on heinäkuun vikana kp12. Inssi on todennäköisesti heti elokuun ensimmäisellä viikolla...
Olis mukavaa saada muitakin tänne piinailemaan kanssani!
T.Yksis
Kommentit (81)
Niin eli aloitan torstaina Menopurin piikityksen 75 IU / pv ja eka ultra on sit seuraavan viikon perjantaina.
Epponen
Epponen, mäkin olen vähän sitä mieltä, että aika lyhyen loppukierron sun lääkäri meinasi riittävän, käsittääkseni vähintään 10 vuorokautta tarvitaan siihen, että kiinnittyminen ehtii tapahtua ja mielellään.
Mulla on ollut luomukierto viime syksystä asti vaivaiset 22 päivää ja kun ovis on täsmällisesti kp14, niin lugeja olen laittanut joka inssin perään. Toisilla alkaa kuukautiset niistä huolimatta, mutta mulla ne kyllä venyttävät kierron niin, että vasta 4 päivää lopettamisen jälkeen ovat kuukautiset alkaneet.
siis mielellään enemmänkin kuin 10 päivää piti kirjoittamani.
Se vielä lugeista, että vaikka ne venyttävät mun loppukierron pidemmäksi, niin munasarjat toimivat kuitenkin luomutahdissa, eli kuukautisten alkaessa oli viimeksi inssikierron jälkeen jo 10mm follikkeli, eikä siis voitu enää aloittaa stimulointia. On siis väkisin tullut välikiertoja insseihin.
Tulin tässä nyt hieman kertomaan munkin tilannetta. Eli inssi on tehty ja nyt on siis pp 4. Mun inssissä kävi sitten niin, että se munasolu oli sitten irronnut jo ennen inssii, mutta kyllä se lääkäri sen inssin sillon kuitenkin teki. Sano vaan, että kummassakin tapauksessa on omat hyvät puolensa(siis kun rakkula vielä löytyy ja kun se on irronnut). Mulla on pieniä epäilyksiä sen inssin suhteen, että uutta kiertoa pitää alkaa suunnitella, mutta katsotaan nyt sitten kuitenkin mitä tässä käy.
Mun aika siis menee täällä vaan piinaillessa ja miettiessä sitä seuraavaa kiertoa ja sitä kuinka töissä pystyy selittelemään tulevia poissa oloja;) Tän inssin ja lääkäri käynnit sain hyvin sovitettuun mun loma-ajalle:). Mitäs te muut ootte töissä sanonut noista ultrista sun muista kun pitää ravata aika usein siellä lääkärillä?
Lopettelen nyt tältä erää... Hyvää viikon jatkoa kaikille!
Terv.Sannamary
meikäläisen testipäivän aamu ja suureksi yllätykseksi testi tulos oli selkeä plussa.
Hieno kuukausi menossa, jospa vielä saataisiin lisää plussaa.. Peukut pystyssä!
Epponen
[color=deeppink]Onnea Ankkis!!![/color] Ihan mahtavaa kuulla plussasta! Teilläkin ne omat vaikeutenne näissä insseissä ollut ja antaapa tämä itsellekin toivoa kolmanteen inssiin! :)
En viitsinyt tähän pinoon liittyäkään, kun en tiedä osuuko inssi vielä tähän kuukauteen vai meneekö syyskuulle... Mutta tsemppiä vielä piinailuaan jatkaville! :)
Killa
Oikein paljon onnea Ankkikselle! Jo toinen plussa tässä pinossa:) Kyllä noi plussat antaa jonkin verran aina toivoa ja ainakin uutta intoa seuraavaan kiertoon jos ei muuta. Paljon onnea vielä kerran!
Terv.Sannamary
Mä vaan meinaan et jatketaanko kirjoittelua tähän vai tehdäänkö uusi keskustelu uuteen yritykseen?
Mä aloitin tänään piikityksen ja ensi viikon perjantaina on sit ultra. Nyt vaan taas peukut pystyyn! :)
epponen
Kyllä mä taidan ainakin jäädä tänne kirjottelemaan.Tosin vielä täällä piinaillaan, mutta aikalailla on sellanen tunne, että seuraavaa kiertoa saa alkaa suunnittelemaan:( Tänään onkin pp7 joten aika paljon piinailtavaa vielä edessä...
Terv.Sannamary
Upeeta, mahtavaa, ihanaa!!!! Nyt vaan tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan matkaan :)
T.Yksis rv 5+3
miten Sannamaryn käy, toivottavasti hyvin ja Epposelle onnea seuraavaan yritykseeen.
Kovasti kiitos kaikille onnitteluista ja Yksikselle toivottelen niitä samoja sukkia ja liimoja.
Yksis - inssi 6.8. -> Plussa
Jii ¿ inssi 8.8. - > Nega
Ankkis ¿ inssi 13.8. -> Plussa
Epponen ¿ inssi 14.8. -> Nega
Sannamary ¿ inssi 23.8
Missäs vaiheessa JII:n uusi kuukausi on?
Ja edelleen onnea plussanneille!
Epponen
Täällä sitä piinaillaan vielä...En oo uskaltanut tehdä raskaustestiä vielä, vaikka lääkäri kyllä mainitsi, että sen sais tehdä tarvittaessa tänään:) Ei oo mulla vielä kuukautiset alkanut, mutta edelleen sellainen tunne, että ne voi alkaa minä hetkenä hyvänsä.Ikävä ravata vähän välii vessassa ihan vaan tarkistamassa. Ajattelin, että jos ne kuukautiset ei nyt sitten pikku hiljaa ala alkamaan niin taidan tossa viikonloppuna uskaltautua tekemään testin. Jotenkin ei vaan uskalla tehdä sitä vielä kunajattelee vain, että kyllä ne kuukautiset sieltä tulee vielä,eikä tule niin pahoja pettymyksiä(kun tietää tän oman kehon kenkkuilut niin ne kuukautiset voi tulla huomenna ens tai ens viikolla tai ei ollenkaan ilman että testi olisi positiivinen:/ ).
...mutta ehkä viikonloppuna uskallan testailla;)
Pitäkää peukkuja!
Terv.Sannamary
...tulehan sitten kertomaan kuinka kävi... täällä me kaikki varmasti jännätään sun puolesta ja toivotaan sitä plussaa...
T.Yksis
ja kävin tuolla Enskojen puolella kurkkimassa. Onnittelut Yksis ihanista ultrauutisista!
Toivottavasti saan itse kertoilla samanlaisia ekan ultran jälkeen. VL:ssä meinasivat, ettei kannata ultrata ennen kuin on rv7 täynnä, koska sydänäänet eivät välttämättä vielä näy vaikka kaikki olisikin ihan ok. Ei siis auta kuin odotella vielä puolitoistaviikkoa.
Nyt näyttää siltä, että joudun siirtymään sinne syyskuun inssi puolelle...:( Oli jo alkanut tuntua lupaavalta, kun kuukautisia ei kuulunut sovittuun aikaan mennessä, mutta nyt sitten tänään ne näyttää alkavan.
Ehdin tossa jo perjantaina tehdä testiäkin ja se näytti sillon haamu plussaa.Luulen kuitenkin, että se pregnyl jota olin käyttänyt ns. ylläpitohoitona niin olisi sen haamun sinne testiin tehnyt. Olin nimittäin pistänyt viimeisen puolikkan ampullin pregnyliä vasta kahdeksan päivää ennen kun tein sen testin...joten luulenpa todella että se oli se lääke joka vaikutti. Tein tänään vielä uuden testin siinä toivossa, että se haamu olisi vahvistunut, mutta se näytti vaan entistä haaleammalta
:(
Nyt ei siis auta kun suunnata katse tähän kiertoon ja katsoa miten menee(ja alkaa suunnitella niitä lukuisien lääkärikäyntien syitä mitä joutuu töissä selittämään)
mutta kiitos tuesta...taidan siirtyä sinne syyskuun inssi porukkaan!
Terv.Sannamary
toivottavasti ensi kierrolla onnistaa.
Toi on pregnylin kanssa inhottavaa kun se voi vaikuttaa testin tulokseen, vaikka eikös lääkäri sulle sanonut, että viikonloppuna voisi testata ja varmasti on tiennyt pregnylistä? Tuo on varmaan yksi syy miksi VL:ssä käskevät testaamaan vasta pp16 ja kai ainakin 10 päivää pitäisi odottaa pregnylin jälkeen, että se varmasti katoaa elimistöstä.
nii se lääkäri sano mulle sillon jo että voisi testailla torstaina eli viikko sen jälkeen kun oon sen viimesen pregnylin pistänyt...nyt soitin sitten sinne yksityiselle klinikalle ja ne sano siellä että ei se haamu plussa ollut siitä pregnylistä...sano että ennen siinä on ollut se vaikutusaika sen 10 päivää mutta nyt on kulemma sanottu että se loppuu jo aikasemmin sen pregnylin vaikutus. Sitä mä vähän ihmettelinkn sillon kun se lääkäri sano että voi testata jo niin aikasin, mutta en viittinyt mitään sanoo siihen vaan ajattelin että kyllä se lääkäri tietää.
No nyt mennään sitten uuteen kiertoon ja katsotaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään
Terv.Sannamary
Nyt jo paremmalla mielellä kohti uutta yritystä :) Pari päivää menee pettymyksen jälkeen matalalentoa, mut sit alkaa helpottaa.
Soittelin aamulla lääkärille ja oli sitä mieltä että samalla kaavalla jatketaan kun nytkin niin hieno kierto saatiin aikaan. Mä ihmettelin hänelle kierron lyhyttä, kun nytkin menkat alkoi jo tuhrutteluna 9 päivää inssin jälkeen ja kunnon vuoto tuli jo 10 päivää inssistä.. oli sitä mieltä että ajan pitäisi riittää kiinnittymiseen, mutta koska keltarauhashormonista ei ole mitään haittaa, aloitan sen seuraavan inssin jälkeen.
ANKKISTA jännään edelleen, alkaa olla ratkaisupäivät. Tulehan sit heti kertomaan :)
Epponen