Inssi elokuussa?
Ajattelin taas kysäistä olisikohan muita inssiläisiä elokuulle. Täällä ollaan menossa toiseen clomi+pregnyl avusteiseen inssiin. Clomit aloitan huomenna kp5 ja eka ultra on heinäkuun vikana kp12. Inssi on todennäköisesti heti elokuun ensimmäisellä viikolla...
Olis mukavaa saada muitakin tänne piinailemaan kanssani!
T.Yksis
Kommentit (81)
menossa ja luget kaikkinen ihanine sivuoireineen käytössä, joten yritän olla miettimättä koko asiaa ennen kuin alkaa olla aika testata.
Jii, onko sulla luget rms. käytössä? Se sun yhden aamun alavatsakipu ja pieni vuoto ajoittuisi mun laskujen mukaan aika sopivasti kiinnittymisen aikoihin.
Ei mulla ole mitään lääkkeitä tähän loppukiertoon. Ei kai lääkäri ole nähnyt tarvetta määrätä mitään...Eikä ankkis saa nostattaa mun toiveita ;) Mä en meinaa muutenkaan selväjärkisenä pysyä, kun tuo tuhruilu on nyt jatkunut niin pitkään kohta jo kolmatta päivää ilman vuodon yltymistä...
ja huomasin, että Sannamaryllä on tänään ultra, toivottavasti molemmat munikset käyttivät viikonlopun kasvamiseen.
Mitä yksikselle kuuluu?
Jii, koita kestää vielä pari päivää.
Yksis - inssi 6.8.
Jii ¿ inssi 8.8.
Ankkis ¿ inssi 13.8.
Epponen ¿ inssi 16.8.
Sannamary ¿ ultra vko 34
Eli tosiaan minulla oli sitten se ultra tänään:) siellä oli sellanen ihan hyvän kokoinen folliikkeli ja ollaankin sitten tässä menossa ensimmäiseen inssiin torstaina:D. Nyt on jo tietysti kovia odotuksia sen suhteen, mutta ei uskalla kuitenkaan kaikkea laskea sen varaan sillä eihän siinä se onnistumisprosentti kovinkaan suuresti kasva. No sittenpä sen näkee kun menee, että mitä käy. Tää on kuitenkin meidän ns ensimmäinen oikea kunnon hoito joten kyllä sitä toivoo, että jotain tapahtuisi.Luulen, että ehkä kuitenkin olisi parempi vähätellä sitä onnistumis mahdollisuutta, ettei tippuisi niin korkealta takaisinmaan pinnalle...
Siinä olikin minun kuulumiseni tältä erään
Terv.Sannamary
...mutta mutta tein sitten tänään sen testin ja plussaahan se näytti :) Huomnna on aamulla veritesti ja kyllä pelottaa... kokoajan juilii menkkakipumaisesti alavatsaa ja pelkään että tää on pregnylin aiheuttama väärä plussa... voiko se olla? Tänään on pp14 ja pregnylin pistämisestä on jo kuitenkin melkein 16 vrk...
T. Yksis ihan ihmeissään - eihän tän pitänyt olla edes mahdollista...
Hei, ihanaa että saatiin tänne plussa! Paljon onnea yksis *hali* ja vauvalle tarrasukkia ja onnea matkaan :)
Mulla alko menkat ja testi näytti negaa :/ No, ens kierto on vielä hämärän peitossa, varmaan yritetään sitten ivf:llä kun ei näytä inssit onnistuvan.
...kunpa osaisinkin lohduttaa *halaa*
Kiitos onnitteluista, vaikka vielä en oikein uskalla uskoakaan tuota todeksi ;)
Yksis
...onnitteluista ja kannustuksesta - toivottavasti olet oikeassa eikä pregnyl enää näy. :)
Yksis
Ei voi olla totta...!:D täähän on mahtavaa yksis! Onnea teille kaikille! Mulla meni ihan kylmätä väreet kun huomasin, että olit tehnyt plussa testin... Oliks sulla yksis kuinka mones inssi nyt joka tärppäs?
Mä odottelen täällä innolla sen mun inssinperään jos siitä jotain apua olis.Toi Yksiksen plussa antaa aina toivoa! :)
Terv.Sannamary
Hetii aluksi ONNEA YKSIKSELLE!!! Mahtavaa <3
SANNAMARYLLE onnea inssiin!
Jii85: Harmi kun ei tärpännyt, onnea uuteen kiertoon!
ANKKIKSEN kanssa jännätään aika lähekkäisiä päiviä, tsemppiä odotteluun!
Me oltiin mökkeilemässä, mukava kun on jotain extraa ni ei kokoajan mieti tätä. Eilen kyllä ei meinannut uni tulla kun katselin tuota typyä kun se nukkui siinä meidän vieressä (ylensä kotona on omassa huoneessa).. Siinä tippa silmässä mietin miten mahtavaa olisi päästä antamaan rakkautta vielä toisellekin yhtä ihanalle pienelle ihmiselle.. <3 Saatikka sit sitä onnea kun saa itse vastaanottaa sitä lapsen rakkautta <3 <3 <3
Olikos teillä muilla jo lapsia? *muistelee*
Epponen
...tänäänhän se vasta selviää veritestissä... tulen kyllä sitten kertomaan kuinka kävi eli säilyykö se plussa plussana... pelottaa!
Sannamary, tää oli meidän toka inssi ja se joka meni ihan totaalisesti penkin alle... eli toivoa kai on silloinkin :)
Yksis
¿no niin ja taas seuraa omanapaista tavaraa :)
(.) Veritesti on tehty ja hCG arvo oli 319 eli oikein muikea ja uusinta testi tehdaan perjantaina¿ ja jos edelleen kaikki nayttaa hyvalta on seuraava askel alkuraskauden ultra rv6 (wow! ma kirjoitan taalla raskausviikkoja¿) kai sita on pakko vahitellen alkaa uskomaan tama todeksi vaikka se vaikeaa onkin ja vaikka joku nyt pieleen menisikin niin nyt ainakin tiedetaan, etta mun on ylipaataan mahdollista tulla raskaaksi :)
Epposen kysymykseen... ensimmaista tassa odotellaan :)
Vilkutukset kaikille ja pahoittelut epaselvasta tekstista (ei ole skandeja koneella taalla toissa).
T.Yksis
Kävin jo eilen illalla kurkkimassa sun uutisia, mutta en ihan noin myöhään :)
Ankkis, se tekee se kymmenen tunnin aikaero tehtävänsä... sitähän et mitenkään voinut tietää :)
(.) Heh, täällä yritetään olla jännittämättä perjantain verikoetta ja elää päivä kerrallaan... vaan ei oo helppoo ;) Hetkittäin tulee sellainen onnen aalto ja sitten taas tilalle hiipii epäilys, mutta kai se tästä vähitellen... tissejä on pakko kokeilla ainakin sata kertaa päivässä, että onhan ne nyt vielä kipeet, onhan (näyttää varmaan hassulta jos joku sattuu näkemään). Olo on oikeastaan ihan hyvä, sellaisia kuvotuksen aaltoja tulee aina välillä, mutta oksua ei vielä ole näkynyt ja ihan hyvä niin... saa nähdä kauanko pystyn tätä kavereilta piilottelemaan, en vaan vielä aikoihin haluais tästä kauheasti huudella, mutta vaikeeta voi olla kun kahvi on aina maistunut enkä usein ole lasillisesta tai kahdestakaan kieltäytynyt...
T. Yksis
että omat keltarauhasoireet, lämmöt ja tissikivut lopahtivat eilen ja tämänhetkiset ovat enää lugejen aikaansaannosta. Tissit ovat olleet erityisen kipeät tässä kierrossa ja Yksis täälläkin on välillä mietitty huomaakohan joku kun niitä tahtomattaankin painelee. Oman keltarauhasen nuukahtaminen tarkoittaisi kyllä sitä, ettei tarvitse plussasta haaveilla.
Epponen, mulla on kaksi luomulasta, teini-ikäinen ja kolmevuotias, mutta tätä kolmatta on nyt yritetty yli vuosi. Ikää on jo sen verran, että hakeuduin tutkimuksiin aika pikaisesti ja IVF sitten varmaan on seuraavana edessä kunhan nyt katsellaan tämä kierto loppuun asti.
Sannamaryllä olikin tänään inssi, onnea sinne!
Meille kurvas täti punainen jo tässä vaiheessa kiertoa (tuhrua ja pyyhkiessä kirkasta verta), joten eipä ollut onnistunut kuukausi. Ensi viikolla soitto taas lääkärille ja katsotaan jatkot.
Toivottavasti muilla on parempi kuukausi, peukut teille pystyssä.
Epponen
Mä täällä vielä odottelen, mutta luget mulla kyllä pitää vuodon poissa.
Missäs kohtaa kukin on menossa? Tuntemuksia, oireita, pelkoja ja toiveita?
Mä jatkan piinailemista. Vuoto ei ole vielä alkanut, ja keskiviikkona testaan sikäli menkkoja ei näy. Kamalasti toivon parasta, mutta pelkään niin pahinta. Joka reissu vessaan jännittää, pelottaa että vuoto on alkanut. Yöllä en saa nukuttua kun pelkään että aamulla herään verilammikosta. Miten nää kolme seuraavaa päivää kestäis..?