~*~*~ ENSKAT vko30 ~*~*~
Ajattelin aloitella viikolle uuden pinon :)
Tässä linkki viime viikon pinoon:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=10781738&p=1&tm…
Hauskaa alkanutta viikkoa
-Sara-Maria-
Kommentit (44)
Viikonloput menee kyllä nykyään aina yhdessä hujauksessa ohi. Mulla oli kaverin polttarit ja sunnuntaina melkeimpä pakotin miehen lähtemään mun kanssa ikeaan. Löysin sieltä kiva tv-tason, joka kävis meille molemmille. Ikeassa siis piipahdettiin, mutta juuri se taso ja väri oli tilapäisesti loppu. Toisen harmituksen aiheen siellä kyllä sain, ku oo aina haaveillu siitä diktad sarja hoitotasosta, ja nyt ku sille olis käyttöä niin niitä ei enää oo myynnissä nyyh.. (pitää siis metsästää käytettynä).
greetas: onnittelut pikku prinsessan johdosta :)
Susanna oli tuntenut vauvan liikkeitä. Mahtaa olla huisi olotila kun ne liikkeet rupeaa tuntumaan.
Dajm: Kyllä muistat oikein, yöntunteinahan mä niitä pinoja väsäilin. Nyt oon tehnyt ja saan tehdä päivävuoroa vuoden loppuun asti. Tässä tilanteessa oon kyllä ihan tyytyväinen, että on ns. normaalit työajat.
Joko Lisbet on päässyt tositoimiin?
Pore: mukavaa ja rentouttavaa lomaa :)
Apua, ajatukset katkeilee tänään. Mua ihan oikeesti jännittää tän päivänen ultra. Kaikki on varmasti kunnossa, mutta silti mietityttää että onko kaikki kunnossa vai ei. Toivottavasti tuo mies kerkee töistä pois ja mukaan ultraan. Tällä viikolla onkin sitten vielä keskiviikkona lääkärineuvola, sen jälkeen saakin odotella seuraavaa neuvolakäyntiä.
Taidan lähteä kattomaan mitä herkkuruokaa tänään olis tuolla meidän ruokalassa tarjolla. Oon huomannu, että olo pysyy kohtalaisen hyvänä ku syö usein ja säännöllisesti jotain. Aina tähän ei kyllä pysty, mutta yritys on ainakin kova.
-Sara-Maria rv 11+5-
Terkkuja vaan muillekin ja onnellista odotuksen-aikaa!
NAKSULIINI, häiriköin nyt tässä pinossa sua, mahtavaa, että pääsit o-puolelle! Olin niin ilahtunut, kun +-viesti tavoitti moolin reissuillaan - miehellekin hehkutin, että nyt se Naksukin on oikeasti odottamassa vauvaa! ja ihanaan aikaan syntyy tuo teidän vaavi, eikös se ensi keväälle mene? kas kun tässä kesän mittaan olen miettinyt, että mukavaa on pienen vauvan kanssa, kun ei niin tarvitse vaatettaa. ja teillä ensi kesänä jo muutamakuinen, niin ei tarvitse niin paljon enää varoa vaan voi esim. viltillä varjossaa kelliä! Onnea vielä kovasti ja boolitellaan sitten taas, kun on sen aika;=)!
-mooli ja tyttö 2kk + 3 viikkoa
Tonne l-puolelle jo kirjoittelin sulle eilen!
Kiitos taas, niiiiin ihana kuulla miten elät mukana tätä meidän onnea!! :) Hih, mitäs mies, ihmettelikö kuka Naksu vai tunteeko jo meidät muut palstalaiset, kuten meillä tuo ukko-kulta? ;) Oon kanssa miettinyt, että jos tämä nyt menee kuten pitääkin niin mukavaan aikaan syntyy pieni... Vaikka ihan mikä aika tahansa on hyvä aika syntyä, kunhan syntyy! :) Mutta juuri tuo pihalla kölliminen kun näyttää ainakin nyt olevan meille sitä suurinta herkkua niin tuollaisen pienen kanssa se onnistuu myös hyvin - kunhan varjon löytää! Tosin ollaan jo puhuttu, että vauvan tultua ei jäädä vaan kotiin makaamaan vaan reissataan ja mennään kuten ennenkin - tietysti vauvan ehdoilla mutta ettei jäädä kotiin homehtumaan! Mutta mutta, siihen on vielä piiiitkä aika, katsotaan nyt kuinka tämä tästä etenee... Ja boolittelut on tosiaan nyt pannassa pitkän aikaa, mutta sitten joskus ehkä taas! ;)
Käyhän moikkailemassa muutoinkin ja muuallakin! ;)
Tervetuloa mukaan uudet odottajat, teitä olikin monta taas ilmoittautunut! Erityisesti onnittelut plussasta Naksulle pitkän yrityksen jälkeen. Mahdat olla onnesi kukkuloilla!
Onkohan Titi jo päässyt tositoimiin kun parina yönä on jo ollut vinkkejä siitä (mikäli oikein muistan kun nopeasti viikonlopun pulinat lukaisin)? Lisbetillä voisi myös olla lähtö käsillä.
Onnittelut Jushkalle iiiisosta pojasta! Tulihan se sieltä vihdoinkin!
Omassa navassa kaikki ennallaan, itse asiassa ei mitään raportoitavaa vauvarintamalta. Viime ajat on kyllä ollut niin tasaisen hyvä olo että jos vaan kengännauhat saisi itse kiinni niin hyvä kun koko raskautta edes huomaisi. Viikonloppu vietettiin kaveriporukalla mökillä ja siellä oli monta pikkuihmistä, vähän reilun vuoden ikäisiä. Melkoista säätämistähän se niiden kanssa oli, mutta yllättävän hyvin ehdittiin sitten " aikuistenkin juttuja" puuhastella kun ipanat olivat päiväunilla tai yöunilla.
Illalla lähdetään miehen kanssa Tukholmaan, saatiin ilmainen risteily. Ilmaiseksihan ne eivät ikinä tule kun ostoksia tulee kuitenkin tehtyä, mutta ajateltiin että jos tällä kertaa ei mentäisikään shoppailemaan vaan vietettäisiin se päivä Skansenilla, kun ollaan molemmat suuria eläintarhafaneja. Mukavaa ilmaa lupasivat sinne huomiseksi, kun taas Helsingissä pitäisi sataa.
Hauskaa viikkoa kaikille, palailen linjoille keskiviikkona kotiinpaluun ja toisen Haikaranpesävalmennuksen jälkeen.
Tipu & Mini 33+5
HEti ekaks Lisbetille ja Titille onnea ponnistuksiin, jos jo ootte päässeet sinne puolelle. Toivottavasti nyt vihdoin saatte nyytin käteen :)
Tipu75: Teretulemast Tukholmaan. Ite oon nyt viikon ollu täällä äitin luona kyläilemässä. :) Tänään täällä kyllä sataa ja huomiseksikin luvattiin jotain sellaista täällä, mutta toivotaan että tulee oikein aurinkoinen ja ihana ilma! :) Skansen kyllä kannattaakin kokea ja jos vaan aikaa on, niin käykäähän vesimuseossakin...
www.aquaria.se!!
siellä ajattelin itsekin käydä, kun mies tulee reissusta poikansa kanssa :) vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta!! :)
onnea muuten myös uusille tulokkaille...oli aika monta jos oikein muistan :) ja Naksulle onnittelut plussauksesta myös sinnittelyn jälkeen! :)
taidan lähtä tässä katselemaan mitä kaupoista löytyisi...jos löytyisi jotain jännää pikku masuasukille tai itselle tai miehelle ja pojalle :D Masuasukki nyt taas myllertää melkosesti tuolla massussa..ihana tunne ;)
Oikein hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :)
Rv 24+1
Päätin tulla kirjoittelemaan ajan kulux pari riviä.. Ois taas neuvolakuulumisia.
rv 41+3
paino +400g kolmessa päivässä..
turvotus pienellä +:lla
RR 132/85, nyt oli lääkkeet purru =)
pissa puhdas
hemppa 133, saan päättää, että jatkanko Obsidanien ottamista. Päätin, että otan 2 tabl./vko.
syke 122-140
liikkeet ++
Terkka meinas, että vauva olis laskeutunu vähäsen perjantaista =) Kiva oli kuulla, että jotain edistystä oli tullu. Keskiviikkona käyn vielä mittaamassa paineet ja tarkistuttamassa pissan. Sitten saan ajan synnärille perjantaina. Saa nähä joudunko sitten jäämään sinne, että synnytys käynnistetään, vai meneekö vielä ensi viikon maanantaille.. Toivon tietenkin, että vauva lähtis ite tulemaan ennen perjantaita, mutta mennään nyt päivä kerrallaan..
Missäs TITI???
Nyt meen katsomaan teeveetä.. Kirjoittelen taas tässä joku päivä ja toivon tietenkin, että seuraavat uutiset olis vauva uutisia =)
=) Lisbet ja poika, rv 41+3.
ihanaa teille tulee vauva, suuret onnittelut! Olen aina silloin tällöin käynyt jännittämässä koska sinä ja Killa plussaatte, toivottavasti Killa tulee pian perästä! Ja Titi-uulle ja muillekin viimemetriläisille jaksamista ja tsemppiä, kyllä se vauva sieltä syntyy pian, vaikka se loppu raskasta onkin niin suloinen nyytti palkitsee pitkän odotuksen !
Muillekin tutuille terveiset:)
nauku ja suloinen tyttö kohta 4 kk
Täällä herätty seittemän aikoihin kun mies lähti omiin hommiinsa. Eilenkin heräsin jo kuudelta. Mikä lie tullut, kun aikasemmin nukuin aina 9-10. No tuntuupahan päivät pitemmiltä ja kerkee jotain tekemäänkin.
Hermot meinaa koiran kanssa mennä. Raukka itkee miehen perään kun ei mukaan päässy. Nyt istuu ulkona portailla ja hiljaa ulvoo tielle päin.. Tavallaan suloista mutta rasittavan kuulosta. No eipä ainakaan hauku, vaan mörisee matalalla bassollaan.
Eilen tehtiin ensimmäiset isot hankinnat vauvalle. Käytiin ostamassa Gracon kaukalo ja matkarattaat setti. Eli tarkoitus oli vain ostaa tuo kaukalo ja mahdollisesti katsella vaunuja. Saatiin tuosta Gracon logico istuimesta sitten semmoinen poistuva väri edullisesti 30e halvemmalla, (melkein autobabyn hinnalla) ja sitten rupesin miehelle ääneen miettimään että sitten ei kyllä ensi kesänä enää saa samanvärisiä matkarattaita, jos niitä travel systeeminä käyttää. No se myyjähän veti samontein esiin Graco Spree matkarattaat joita sillä oli yhdet jäljellä juuri tuota väriä ja antoi nekin paljon edullisemmin. Minä olisin jättänyt ne ostamatta vielä j akelpuuttantu ensi vuonna jonkun muunkin värin, mutta mies oli sitä mieltä että sama ostaa nyt, kun ne kerta kuitenkin on joskus hankittava. Sattui vielä niin hyvin että tuo väri oli just se minkä oisinkin halunnut. Muut värit oli jotain ihmeen oranssia ja haalisko ruskeaa. Nuo on tummansini-musta-harmaat ja vielä tuolla helpolla puhtaanapidettävällä kankaalla.
Vaunujen osto sitten vielä jäi kun ei tuolla liikkeessä ollut noita haluamiani vaunuja. LAstentarvikkeessa ollu heinäkuu tarjous kk ja tavara aika vähissä oli tuolla liikkeessä. Mut myyjä lupaili että lisää tarjouksia tulee syksyn mittaan. Jossain oli puhetta että lastentarvike-ketjun liikkeissä saisi huonoa palvelua. Ei pidä paikkaansa ainakaan Kajaanin liikkeen kohdalla. Tosi hyvää palvelua saatiin ja myyjä kävi opastamassa kaukalon kiinnityksen autoon. Itse asiassa kahteenkin eri autoon kun oltiin miehen kanssa omilla autoilla liikenteessä. Ja hyvin se laski alennukset kohdilleen, ei tarvinnut kauaa tingata:)
Nyt pitää mennä tuo koira hakemaan enne kuin tekee tuosta ovesta läpikuljettavan mallin.
Sanle ja Dj 24+0
Ensimmäinen aamu kotona koko perheenä. <3
Tai no, Ukkokulta tekee töitä vielä tän ja ens viikon, mutta kuitenkin. On onneks tuossa 3 km päässä töissä, joten on yöt kotona ja muutenkin pääsee ruokatunnille kotiin ja muuta mukavaa.
En voi kun sanoa että huhhuh.
Tulen synnytyskertomusta kertoilemaan myöhemmin. Sen verran sanottakoon että 10+ tikistä huolimatta kaikki meni tosi hienosti eikä jäänyt mitään megatraumoja. Jos nyt minkäännäköisiä traumoja.
Naksu (hih, huomasin tänne tulleen sen nimisen odottajan, onnea!!) on MAAILMAN TÄYDELLISIN poika. Lääkärikin sanoi tarkastuksessa että täydellinen poika. Että mulla on siitä ihan lääkärin lausunto.
Isi on kanssa aivan myyty, kuten kaikki muutkin Naksualaiseen törmänneet.
KIITOS KAIKILLE ONNITTELUISTA kok omeidän perheyrityksen puolesta.
Hurjasti tsemppiä kaikille synnytystä lähiaikoina odottaville ja vielä vähän pidempän odottaville hyviä vointeja ja mukavaa odotusaikaa. Nauttikaa masuistanne, kohta ne on tuhisevia nyyttejä kipeillä rinnoilla. ;)
5 pv synnytyksestä ja mulla on raskausmasua ihan ikävä.
Jushka ja Aksu 5pv
ja sateista jälleen täällä Ruotsin maalla. Mutta ehkä kestämme sen ;)
Jushka, kiva kuulla että olette kotiutuneet :) ja jäänpä odottelemaan synnärikertomusta! :)
Jotenki tuntuu vielä " kaukaiselta" tuo synnytys, mutta silti aika menee ihan hurjaa vauhtia :)...eikä kauaakaan kun marraskuu on ihan nenän edessä ja sitä ollaan samassa tilanteessa kuin muut nyt lähellä synnäriä olevat ;)...hih..jänskättää välillä. Ja mulla on tullu jo semmosia kauhuajatuksia, että olisin yksin kotona miehen pojan kun pitäs lähtä (jos mies on silloin ajamassa rekkaa), että miten minä yksin pääsen pojan kanssa lähtemään ja en haluais kyllä synnyttää ilman miestäni...?? mutta aika näyttää ja toivottavasti kaikki menee hyvin. :)
nyt en tässä jaksakaan enempää kirjotella. Pitää alkaa imuroimaan ja sitten lähtä ulkoilemaan vähän :)
Oikein mukavaa tiistaita kaikille.
Rv 24+2 (marrasmasuihin taisin kirjottaa 23+2...mutta oikee on siis 24+2 ;) )
Täällä taas pitkästä aikaa. Olitte viime viikolla taas aikamoisen pinon kasanneet. :)
Alkuun heti suuret onnittelut hoytille ja Jushkalle pojista ja Peipposkalle ja Juskalle kiitos synytyskertomuksista.
Uusia oli tullut ihan valtava määrä. Tervetuloa joukkoon Naksu,Aleida,hobbie,hetsy,butterfly ja dragondream....toivottavasti en unohtanut ketään.
Juli oli rouviintunut, onnea.
Dajm oli kysellyt äippärahan laskennasta 6 kk tulojen mukaan, joku jo vastaskin mutta mäkin laitan nyt kun mulla se meni vähän eri tavalla. Eli meillä työnantaja ei lähetä noita lappuja vaan ne pitää ite toimittaa. Eli toi 6 kk palkkatodistus otettiin mulla 1.1.-30.6. ajalta vaikka äippäloman alkamispäivä on 31.7. eli tän mukaan ne teki päätöksen.
Sara-maria oli miettinyt ratsastusta raskauden aikana. sitä ei kuulemma suositella putoomisvaaran ja kroppaan kohdistuneiden täräyksien takia. Samaa sanottiin aerobikista jossa on paljon hyppyjä. Ainakin mulla neuvolassa antoivat nää ohjeet jo heti ekalla käynnillä kun kyselivät liikuntaharrastuksista. Kehotti vaihtamaan muokkaus ja bodypump tyyppisiin jumppiin.
Niin ja tosta jatkuvasta nälästä. Mulla oli sama vika jos ei syöny niin heti tuli pahaolo. Kantelinkin aina mukanani jotain pientä namia tai naksua jonka pysty ottaan suuhun missä vaan.
Onkohan Titi synnyttämässä kun ei näy???
Omaa napaa sen verran että olo on ihan hyvä eikä juurikaan väsytä, toisinaan on päiviä että vois vaikka maratoonille lähtee. Tänään pitas mennä TAYSsin synnytysvalmennukseen ja huomenna taas neuvolaan. Kaikkein eniten huolestuttaa toi paino kun herkut on edelleen maistuneet ja kotivaa' asta on paristot loppu joten ei oo sitten hajuakaan kuinka paljon on taas paisunu.
T: Buuffa ja Nuuro 34+2
Illan vietän töissä ja hiljaselta vaikuttaa. Taitaa tulla mulle vaan kalliiks kun tulee töiden lomassa surffailtua ja hankittua kaikkea " hyödyllistä" . Tosin tein omasta mielestä kivan löydön ku elloksella oli sattumoisin äityisfarkut 60% alennuksella. Katotaan minkälaiset on ku joskus tulee. Viime päivinä on osa omista farkuista ruvennu painamaan ikävästi mahaan varsinkin istuessa ja sitä kun osittain tää mun työ on niin ei kivaa.
Buuffa: ei kai ne tosissaan älyttömästi tuota ratsastusta suosittele, mutta ajattelin vielä ratsastaa tuon mun kymppikortin loppuuun. Paikat tuli eilen tunnilla ainakin kipeeks ku oli kuukauden tauko.
Titi on tainnut päästä tositoimiin kun ei näy.
Tipu: toivottavasti oli mukava tukholman reissu
Sitten takaisin työnpariin
-Sara-Maria rv 10+6-
[color=red]Terve tyttö syntyi rv40+1 23.7.2007 klo:11.11 ja pitää äidin kiireisenä. Olen yhä KYS:ssa mutta täällä on tietokone ja pääsin nyt vihdoin viimein kertomaan ilouutisen teillekin! Toivon mukaan päästään neidin kanssa kotiutumaan huomenissa. Neiti oli täsmällinen, synnytys nimittäin käynnistyi lasketun päivän iltana! Synnytys meni kaikinpuolin hyvin vaikka ei todellakaan ollut mikään helppo urakka. Tulen sitten kirjoittamaan synnytyskertomusta kunhan vaan ehdin.
T:Titi ja Vimpula 1vrk[/color]
Titille onnea tytöstä.
Tayssin synnärivalmennus oli ihan ok, ensi viikolla vielä toinen valmennuskerta ja sit pitäis olla täysin oppinut :) Paljon tuli ainakin hyödyllisiä vinkkejä ja tietoa meikäläiselle. Eipä esim missään opaskirjasessa lue että jos tihkuu lapsvettä eikä oo varma onko se sitä ja pyytävät sairaalaan näytille niin sidettä jossa mahdollista vettä on ei saa kotona vaihtaa puhtaaseen vaan ottavat näytteen siitä.
Huomenna taas suunnataan takaisin mökille, mutta ensi viikolla varmaan pääsen tääläkin aktiivisemmin kirjoittelemaan kun miehen lomat loppuu.
T: Buuffa
Tulinpa vielä lukaisemaan näitä ja kappas, ilouutisiakin tullut. Onneksi olkoon Titille ja miehelle pienestä tytöstä :)
Ja nyt nukkumaan...hyvät yöt kaikille enskoille! :)
Rv 24+2
Heipsan!
Titi-uulle kovasti paljon onnea pikku tytöstä! Ihanan täsmällinen tapaus, vaikka pitikin sua jännityksessä ;) Ihanaa vauva-arkea teille!
Tipu on reissannut Tukholmaan - toivottavasti teillä riitti auringon paistetta ja kivaa :)
Lisbetiltä jäin miettimään tota rautajuttua... Mulle sanoi neuvolassa sijainen, ettei mun missään nimessä kannata jatkaa rautalääkitystä enää, kun arvo on jo 126... Näitä on niin moneen junaan :) Jaksamista viimeisiin masupäiviin - vai liekkö olet jo tosi toimissa :)
Sanle on käynyt shoppailemassa vauvatarvikkeita - hieno homma, että olette saaneet aleja. Musta tuntuu, että Tampereen seudulla niihin ei ole mitään mahdollisuuksia, vaikka suoraan kysyisikin :(
Buuffa oli käynyt TAYSin valmennuksessa. Hyvä, jos tuntui tarpeelliselta. Itselleni jäi sieltä vähän turha maku suuhun - en tiedä johtuiko nuoresta kätilöstä, vai mistä. Mutta hyvillä mielen joka tapauksessa suuntailen sinne synnyttymään :)
(.) Kuuluu siis poks. Tänään olisi se kuuluisa LA. Itse etenen edelleen rauhallisin mielin ilman kiirusta, mutta tekstiviestirumba mun tilanteen kyselemisestä alkoi jo aamuseitsemältä :( Mikä ihmisiä oikein vaivaa?! Jos jätän vastaamatta, niin mulle tulee huono omatunto (tiedetään - tyhmää). Nääh, olen ollut itse varmaan ihan samanlainen odottaville ystävilleni... Ei sitä usko ennen kuin se on omalla kohdalla.
Live rv 40
En tiedä muistaako kukaan enää minua, mutta siis enskojen kuumeilupinoissa joskus ahkerastikin kirjoittelin. Nyt ajattelin tulla katselemaan, josko olisi onnellisia uutisia vanhoilla kuumeilukavereilla ja olihan niitä!
Onneksi olkoon tulevasta perheenlisäyksestä Sara-Marialle, Dajmille ja Juliaanalle! Olen niin sanoinkuvailemattoman onnellinen puolestanne!
Itselleni kuuluu oikein mukavaa, olen muuttamassa ulkomaille ja ette ikinä arvaa kenen kanssa; olemme palanneet entisen kihlattuni kanssa yhteen ja rakkaus kukoistaa nyt suurempana kuin koskaan. Aiomme vielä lähitulevaisuudessa perustella perhettä jne. mutta katsellaan nyt ihan rauhassa. :)
Terkkuja myös muillekin entisille kuumeilukamuille ja jo vauvautuneille entisille enskoille!
-Mary
Paljon Onnea Titille ja Miehelle pikku tyttärestä ja tervetuloa myös vauvapuolelle!
Livelle toivotan suppareita!
t. pikku-Juska
TITI-UU!!!!! =) Vauvantuoksuisia hetkiä uuden perheenjäsenen kanssa!! =) Ja iskällekin tietenkin onnittelut!! =)
Täällä mä edelleen kärvistelen!! Tänään kävin taas mittauttamassa verenpaineen ja nyt on maanantaista asti ollut hyvät. Alapaine maanantaina 85, tänään oli 84.
Terkka soitti sitten yliaikaiskontrolliajan mulle perjantaille. Eli synnärille mennään (näillä näkymin) klo 8.00. Katsotaan sitten mikä on " tuomio" . Joko ne käynnistää tai sitten menee maanantaille. Tietenkin toivon, että vauva kerkeisi maailmaan ihan luonnollisesti ennen sitä.. Mitään sen kummempia tuntemuksia ei ole ollut, että olis synnytys lähellä. Suppareita on tulla sillon tällöin, mutta ei sen kummempia, kun että masu menee kivikovaks..
Ajattelin ottaa ja siivoilla vähän tänään, jos vaikka siitä se sitten lähtis..
Tulen taas kirjoittelemaan kuulumisia joku päivä.. Jos musta ei mitään kuulu perjantai-iltaan mennessä, niin sitten olen joutunut jäämään synnärille.. Ilmoittelen sitten teille rakkaat ensikot HETI kun saan mahdollisuuden!! =)
=) Lisbet ja poika, rv 41+5.
Pitkästä aikaa yritän keretä jotain kirjoittamaan. Lähes tunnin olen nyt käyttänyt teidän kuulumisien lukemiseen :) Mutta sain käytyä läpi... vielä kun muistaisi mitä kaikkea oli kirjoitettu...
Onnea teille jotka vauvan olette saaneet, muutama tyttökin oli joukossa eikä kaikki poikia. Nauttikaa pienistänne!
Uusiakin oli taas löytänyt mukaan, tervetuloa!
Susanna tuntee jo liikkeitä ja potkujakin! Mä oon kade! Oon kyllä joitain ehkä-liikkeitä tuntenu, mut ei vielä mitään sata varman selvää (onpa taas sanakukkasia). Vähän liian kiireistä on kieltämättä tää meidän elämäkin, että ei kerkeä kauheasti keskittymään.
Meillä oli viimeinen iltavuoro ja nyt alkoi viimeinen lomapätkä eli lähes 2 viikkoa lomaa (=rakentamista). Ihanaa! Muutenkin vähän mietittävä loman aikana töihin menoa, kun supistellut nyt aika paljon. Varmaan tuo lämpötila töissä tekee sen, et ei meinaa maha jaksaa mukana. Raksalla oon kohta saanu olkkarin tapetoitua loppuun ja sit pääsee mies laittamaan parkettia ja kattopaneelia. Jee! Papusen koti näyttää jo kodilta kohta. Muuten olo ihan hyvä, ainoastaan niitä liikkeitä sais jo alkaa tuntua kunnolla!
Voi kun mä en muista enää mitä muuta mun piti kirjoittaa ja kommentoida. Karvoista oli jotain; mä oon niin karvanen muutenkin et en oo ainakaan huomannu sen lisääntyneen. Toivottavasti ei lisäännykään :) Nyt on pakko lähtee pitkäkseen!
Pore&Papunen 17 tasan tarkkaan