Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~*~ ENSKAT vko30 ~*~*~

23.07.2007 |

Ajattelin aloitella viikolle uuden pinon :)

Tässä linkki viime viikon pinoon:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=10781738&p=1&tm…

Hauskaa alkanutta viikkoa

-Sara-Maria-

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on mennyt koko aamupäivä vakuutusyhtiöissä. Olimme aikeissa ottaa vauvavakuutuksen if:stä ja sieltä tulikin kielteinen päätös viime vuonna olleen tuulimunaraskauden vuoksi!!! No, nyt vaihdettiin sitten yhtiötä...onneksi oli vielä muutama päivä aikaa ottaa se vakuutus ennen kuin se 3 kk raja tulee. Huh!!

Olin aika pettynyt päätökseen, sillä eihän tuulimunaraskaus ole mitenkään äidistä johtuva, ei sairaus, ei haittaa tulevia raskauksia jne...muissa yhtiöissä sanoivatkin ettei pitäisi vaikuttaa mitenkään vakuutuksen saamiseen. Muuta ongelmaa mulle siis ei ole ollut, joka olisi tuon päätöksen aiheuttaa. Ärsyttää!!!! No, se siitä.....tässä vaan varoituksen sana jos joku harkitsee if:ä.

Omassa navassa ei ihmeellistä. Vauva on rauhoittunut nyt parin päivän aikana, mutta kyllä niitä potkuja tuntuu silti ettei tarvii sentään huolestua. Just eilen mies sanoi, että saadaan ens viikolla vaunut ym...vauvakamat, jotka ostimme tuttavilta. Jihuu!!! Pääsee niitä hypistelemään

Nyt ottamaan pienet päivätorkut...kaupungilla hyppääminen väsyttää.

Dragondream 26+0

Vierailija
42/44 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt ihan väärä foorumi..mutta kun itsekin vanhana enskakuumeilijana huomasin Mary-Rosen visiitin, oli pakko tulla moikkaamaan!! Muksaa kuulla Siusta ja vielä noin hyviä uutisia:) Ihanata, että löysitte toisenne miehen kanssa uudelleen. Saako udella, minne päin maailmaa meinaatte kulkunne suunnata? Miullakin elämä heitti kuperkeikkaa, kun löysin avoliiton päättymisen jälkeen vierelleni yllättäen uuden ihmisen- ja en voisi onnellisempi tämän miehuksen kanssa olla. Pikku hiljaa katsellaan, mitä elämä tuo tullessaan. Perhehaave on kummallakin kova, mutta kaikella on aikansa ja paikkansa. Joka tapauksessa Mary, uskon, että meillekin ne omat kääröt suodaan, kun aika on oikea. Kaunista kesää Siulle kera halien:)

Naksuliinikin kyseli kuulumisia tuolla l-puolella, tuossa edellisessä vastaus siihen. Oikein onnellista odotusaikaa Sinulle:)

Julille, Hermionelle (vilkuttaa kollegalle vimmatusti), Sara-Marialle (vilkuttaa toiselle heppahöpölle) ja Dajmille ja kaikille muillekin tutuille Enskattarille paljon haleja ja onnellisia masunkasvatushetkiä:)

rakkaudella,

pariisitar

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hurjan paljon Titille:) Onneksi ei sen pidempään tarvinnut stressailla!

Sara-Maria: Kuinkas kauan sulla meni siellä ekassa neuvolassa? Mun pitäs tietää työn takia et kuinka paljon suunnilleen myöhästyn sieltä.

Mulla alko työt tällä viikolla. Kolme viikkoa pitäis jaksaa aikaisia aamuherätyksiä. Väsymys on ihan hirvee. Tuntuu ihan ylivoimaselta olla 5-6 tuntii töissä vaikka se ei paljon olekaan. Saa nähdä miten mä koulussa pysyn hereillä sitten ku se alkaa... Täytyy toivoa ettei ole kovin tylsiä tunteja.

Tällä viikolla uskaltauduttiin kertomaan miehenkin vanhemmille raskausuutiset. Ihan hyvin ne vissiin otti asian ku tänään tuli sähköpostia et pinnasänky saadaan niiltä. Vähän pelotti niitten reaktio, ku mulla noi opiskelut kesken ja sit ku ei olla naimisissa. Se tuntuu vielä ainakin noille yli viiskymppisille olla olevan kova paikka. Molempien äitit kysyny et mennäänks me naimisiin ennen ku vauva syntyy.

Joo eipä muuta kuin vilkutuksia kaikille ja kiva kuulla että MaryRose on löytänyt onnen kultansa kanssa:)

-Butterfly- rv 7+4

Vierailija
44/44 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana juttu!!!!

-mooli ja tyttö kohta 3 kk