Tyttöystävä muuttunut epäkunnioittavaksi minua kohtaan
Naisesta johon ihastuin on tullut pomottava ja tyly. Tuntuu että minun mielipiteeni ei enää kiinnosta missään asiassa. Esim. ei tullut tyttöjen illasta yöksi kotiin ja jätti ilmoittamatta.
Ajattelin että hänen käytöksensä muuttuisi jos pyrin olemaan huomioivampi, toteuttamaan enemmän niitä asioita mitä hän haluaa ja antamaan hänen elää kuten haluaa.
Ei ole auttanut vaan tilanne vaikuttaa vain pahenevan.
Mitä ihmettä teen väärin? Onko tämä enää korjattavissa?
Kommentit (23)
Keskustelkaa asiasta. Kerro hänelle sama minkä kerroit meille viestissäsi. Kerro että tilanne ei voi jatkua vaan pitää tulla muutos tai teillä ei enää ole yhteistä tulevaisuutta.
Valmistaudu siihen että teillä ei ole yhteistä tulevaisuutta, sillä tyttiksesi näyttää pitävän sinua itsestäänselvyytenä. Eli jos yhteinen kämppä niin ala suunnitella tulevaisuutta kun asutte eri osoitteessa.
Sillä on uusi. Haluaa sinun ehdottavan eroa.
Ei ole korjattavissa. Voi olla, että menetti kunnioituksensa sinua kohtaan asia vuoksi, jota et edes huomannut. Mutta sitä kunnioitusta ei voi enää palauttaa.
Mulle kävi samalla tavalla jokin aika sitten. Sanoin sille että ennen olit vain k*sipää mutta nykyisin täysi m*lkku.
Mikä lue sille tullu?!
Ei tuo ole tyttöystävämateriaalia.
Sillä uudella rakkaalla on isompi krpä.
Lemppaat kurvissa ulos tietenkin.
Ps Toi juttu tulee loppumaan joka tapauksessa. Mitä voitat odottamalla?
Ei tuo kyllä hyvältä vaikuta. Käykö usein viihteellä kavereiden kanssa?
Unohtaisin koko naisen, et ole hänelle tärkeä. Löydät paremman
t. Nainen
Tavallaan vastasit itse itsellesi
"Ajattelin että hänen käytöksensä muuttuisi jos pyrin olemaan huomioivampi, toteuttamaan enemmän niitä asioita mitä hän haluaa ja antamaan hänen elää kuten haluaa. "
"Ei ole auttanut vaan tilanne vaikuttaa vain pahenevan. "
Keskustelua vaan ja ero jos ei ole vaikutusta.
Unoha se akka. Uutta et tuu löytämään. Kuole yksin.
Miten teidän alkoholinkäyttötottumukset käy yksiin? Vai käykö?
Voi olla joku fetissi miesten alistamiseen.
Hän suunnittelee eroa.
Voit myös itse ottaa eron puheeksi. Sinulla ei ole mitään velvollisuutta olla hänen kumppaninsa.
Mies, joka valittaa Vauvalla, että häntä ei kunnioiteta! Kiitos päivän nauruista.
"...Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta...🎶" laulu tuli mieleen, jostain syystä..
Ihan oikein kohtelee, kun vauvapalstalla ruikutat.