Voi haloo, kaveri vaittaa ettei hanella ole VARAA pakastaa mustikoita! Perheessa molemmat aikuiset opiskelijoita, joista toinen ei saanut kesatyota.
Lähimpään metsään matkaa muutama kilometri.
Kommentit (9)
Kokemus oli karmaiseva! Jos olisi jokin paikka mihin säilöä nuo termiitit siksi aikaa niin marjastus olisi aivan miellyttävää puuhaa.
Aikani metsässä kuljettuani vaeltelin tyhjiltä mättäiltä toisille löysin ryppään jossa notkui ihania pulleita marjoja luin tarjottimella, odottaen poimiaansa. Syykin selvisi pian, kaiken sen WC paperin ja paskan siivittelemänä. Huoh! Ei tee enää mieli marjoja. Ainakaan jos en ole niitä itse poiminut.
Lapsuuden pakkomarjastusreissut riittivät.
Nautin metsäretkistä noin muuten kyllä.
Joten siinä mielessä ymmärrän tuon " ei varaa" -jutun, jos se on siis lähinnä toteamus. Jos taas valittaa valittamasta päästyään, niin sitten olisi kyllä syytä kömpiä sinne metsään tai lakata valittamasta.
juoda kaljaa ja polttaa reilu aski päivässä. Tänään taas valitti mustikoiden hintaa ja ehdotin marjastusta, jos saisi vaikka puhtia siihen ikuiseen laihdutukseen.
eikä sitten olla varaa johonkin muuhun.
jokaisen on ihan itse elettävä omaa elämäänsä, sinunkin.
kyllä mä ihan mielelläni ulkoilen metsässä, mutta kyykkimään en niitten marjojen kanssa ala.
ostan kaupasta valmiiksi pakastettuna sen mitä vuodessa tartten marjoja.
tosin, pakastinkin on kyllä pieni, ja pullollaan kotileipoista pullaa ja muuta ruokaa..
Vierailija:
kyllä mä ihan mielelläni ulkoilen metsässä, mutta kyykkimään en niitten marjojen kanssa ala.
ostan kaupasta valmiiksi pakastettuna sen mitä vuodessa tartten marjoja.
tosin, pakastinkin on kyllä pieni, ja pullollaan kotileipoista pullaa ja muuta ruokaa..
vaan kumartelen:)
Pakastepussit eivät ole kovin kalliita. Jos pakastin on ja metsään ei tarvi autolla mennä, ei marjastus voi olla kovin kallista.
Arvostan kaikkia niitä kätösiä, jotka poimivat mustikat, laittavat marjat pusseihin ja toimittavat ne ammattitaitoisesti pakastettuina Citymarketin pakastealtaaseen.