Lue keskustelun säännöt.
itsetehdyt hahtuvavillikset kestoilussa...
22.07.2007 |
Heippa, olisin kysellyt onko kukaan kutonut itse hahtuvavilliksiä kestoiluun? Ostin viikonloppuna muutaman kerän hahtuvalankaa ja se myyjä-täti suositteli että villikset pitäisi neuloa kaksinkertaisesta hahtuvasta. Itselläni on villiksien ohje (suuri käsityö 02/07) ja siinä ei mainintaa siitä että pitäisi neuloa monenkertaisena. Kyseinen myyjä myös sanoi että hahtuvavilliksiä ei tarvitse käsitellä lanoliinilla säännöllisesti, pelkästään tuulettaa...
Nyt oon kuitenkin lueskellut kestovaippainfosta että villaa pitää hoitaa, jotta sen ominaisuudet säilyvät. Olisiko teilä kellään näihin kahteen mietintääni omakohtaisia kokemuksia?
OonaLiinu
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
JA toiseksen haluatko ohuet päivävillikset vai paksut yövillikset.
Villisten hoito: Pidä niin kauan kunnes vaativat pesua. Monta viikkoakin voi mennä ennen kuin tarvitsee pestä ellei tule kakkavahinkoa niihin.
Ekalla pesukerralla ennen ekaa käyttöä kjannattaa pestä' ja jopa hieman huovutella ja sitten lanoliinitus. Näin saat heti pitävät housut
Mutta joka kerta kun pesee niin kannattaa lanoliinittaa. Muuten villikset lakkaavat toimimasta parin pesukerran jälkeen :)
Ruskovillan hatuva yksinkertaisena.
Pirtin yksinkertainen hahtuva kaksinkertaisena ja Pirtin kaksinkertainen hahtuva yksinkertaisena...... :DDDDD
Mutta selaamalla kestovaipppainfon keskusteluja tai kysymällä itse saa varmasti nopeimmin vastauksen kestovaippapulmiin. Oikein antoisaa kestoilua teille :)