Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävikö miehelläsi hyvä säkä, kun sai sinut vai toisinpäin?

Vierailija
22.07.2007 |

Eli tuntuuko sinusta, että miehesi sai paremman naisen kuin sinä miehen?

Joskushan puhutaan, että joku " ei ole oikein jonkun tasoinen" tai miten se nyt englanniksi sanotaan " in my class"

Entisessä suhteessani minä olin se, joka olin se " saalis" . Monet ihmettelivät miten olin mieheni kanssa, koska saisin paremmankin. Tarkoittivat ulkonäöllisesti tai koulutuksellisesti.

No, ihan kivaa meillä oli. Muut syyt sitten veivät eroon.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloimme seurustella, minulla oli hyvä koulutus, hieno työpaikka ja uranäkymät, omaa omaisuutta kertynyt, vientiä riitti

Mies oli drop-out, koulutus kesken, ei työpaikkaa, ei oikein tulevaisuudennäkymiä, lievästi alkoholisoitunut, hylkiö

->mies palasi opintojen pariin, valmistui, sai hyvän viran, peri omaisuutta, itsetunto kohonnut huippuunsa

Nyt minulle ei ole työtä, on pitkäaikaissairautta, siitä johtuvaa masennusta ja raskaudet vieneet sairastelujen myötä innon huolehtia ulkonäöstä. Ennen minä elätin miestä, nyt minä elän miehen varoilla.

Vierailija
22/22 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottunakin melkoista rupusakkia ja nain ns. oman luokkani alapuolelta ja reilusti.

Mieheni on kehityskelpoinen ja fiksu yksilö, jota ei tarvitse nykyisellään todellakaan hävetä missään.

Välit miehen sukuun ovat vuosien varrella muuttuneet hyvinkin etäisiksi. Parempi niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän