Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä pyykinpesuainetta käytät?

Vierailija
22.07.2007 |

Meillä käytetään Lidl:n isoa oranssia pakkausta, ;)

entä teillä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pirkka-colour on meillä perheen isän käyttämä pesuainemerkki.

Vierailija
2/21 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV on laadukas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus jotain hajusteettomia pesuaineita (LV, MiniRisk tmv.)

Vierailija
4/21 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppisessä pyykissä daily sensitiveä

Vierailija
5/21 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, juu, tuotteet on ihan hyviä, ei siinä mitään. Mutta se niiden fanaattinen ja naurettava touhu on niin hupaisaa.

Vierailija
6/21 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella niin hyviä?

Vierailija
7/21 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään tosi paljon. Mutta jos pyykki on kovin tahraista, tahrat eivät välttämättä irtoa.

Vierailija
8/21 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi pestä pyykkiä aineella, joka ei irrota likaa...

Vierailija
9/21 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuussa ainakin saa Päiväntasaajasta ja Helsingissä niitä myy mm. Ruohonjuuri. Minä ostin pesupähkinäni Joensuun Päiväntasaajasta ja 350g (n. 80 koneellista) maksoi 7,50¿. Ruohonjuuri myy kilohinnalla mutta hintaa en valitettavasti muista.

Vierailija
10/21 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkillä ei ole väliä, kunhan tuoksuu. Hajusteettomista en tykkää yhtään. Itse asiassa ne haisee pahalle.

Vierailija
11/21 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille, jotka käyttävät hajusteettomia aineita! Bussissa ei ole todellakaan mukavaa istua sellaisen ihmisen vieressä, jonka vaatteet löyhkäävät pyykinpesuaineelle. Astmaatikkoja ja hajusteyliherkkiä on paljon, ja voimakastuoksuisia pyykinpesuaineita käyttävät eivät juuri ajattele omaa nenäänsä pidemmälle (kirjaimellisesti...)

Jos hajusteettomalla pesuaineella pesty pyykki haisee pahalta, on pesukoneessa likaa/hometta tms. Hajusteellisillä aineilla pesevät eivät vain haista koska kone olisi perusteellisen puhdistuksen tarpeessa, ja pesevät sillä limaisella ja homeisella koneella pyykkinsä muka puhtaaksi...

Vierailija
12/21 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hajusteeton pesuaine haisee pahalle, ei pyykki. Kaikki muutkin hajusteettomat haisee, ei pelkästään pyykinpesuaine. Pesen koneeni säännöllisesti, eikä siellä mitään limoja ole. Minkä ihmeen takia te totutatte lapsennekin hajuttomaan ja tuoksuttomaan ympäristöön? Kasvatatte vain uuden " hajusteyliherkkien" sukupolven. Astmaatikot ymmärrän, mutta en nokkansa nyrpistelijöitä.

Vierailija
13/21 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hajua tulee, se tulee kyllä ihan sieltä pesukoneesta.

Hajusteettomassa ympäristössä kasvaminen ei todellakaan aiheuta hajusteyliherkkyyttä, päin vastoin. Monet kampaajatkin siirtyvät hajusteettomiin tuotteisiin altistuttuaan ja herkistyttyään niiden hajusteille. Hajusteet ovat ok käytettynä silloin tällöin, tilanteen mukaan, esimerkiksi hajuvesi juhlissa, ei arkena. Jos hajuvettäkin suihkuttelee päivittäin, nenä vain turtuu ja sitä suihkuttelee päivä päivältä enemmän.

Pesuaineissakin huomaa kuinka jotkut siirtävät aina vain " vahvempiin aineisiin" . Miedoti hajustettu ei enää riitäkään kun siihen on oma nenä jo tottunut, ja on pakko ostaa sitä voimakkaimman tuoksuista.

Vierailija
14/21 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan sitä pyykinpesujauhetta haistele, vaan puhdasta pyykkiä. Tosin kaupan pesuaineosastolla on jo tukala olo, kun kaikki hajusteet sekoittuvat. Jos hyllyssä olisi pelkkiä hajusteettomia aineita, ei siellä kyllä tuoksuisi miltään.

Vierailija
15/21 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan tuoksun pyykkiin saa kun laittaa comfortin huuhteluaineita.

Mä en ennen koskaan käyttänyt huuhteluaineita, mutta nykyisin oon ihan friikki niille. Todellakin piristää elämää kummasti kun shoppailee tarjoustalossa erilaisia huuhteluaineita. Niitä on eri värisiä, ja nimetkin on ihania,.... englanninkielisiä....

Vierailija
16/21 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä pyykinpesuaine sopii allergiselle?

julietten

Vierailija
17/21 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hajusteeton ja zeoliititon värillisille, Serto esimerkiksi.

Arielin nestemäinen on tehokasta, mutta se HAJU! Siihenhän kuolee! Siis sillä pestyjen pyykkien haju on TYRMÄÄVÄ! Tosin onkai siitä hajusteetonkin versio, mutta sitä ei tällä tuppukylällä myydä.

Vierailija
18/21 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostanut. Pyykit piti pestä uudelleen ja antaa pesuaine eteenpäin.

Vierailija
19/21 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi astmaatikkoa ja toinen lisäksi herkkäihoinen joten olen kanssanne samaa mieltä tästä hajusteasiasta.

Bussissa olen joutunut vaihtamaan paikkaa jos viereen tai lähelle tulee voimakkaasti tuoksuva ihminen parfyymin tai muutoin vahvasti lemahtava.

Pesuainehyllyllä käyn tosi nopsaan en voi jäädä pitkäksi aikaa sillä hengitys vaikeutuu.

Ennen näitä omia terveysongelmia en voinut ymmärtää tällaista asiaa eikä se edes mieleeni juolahtanut. Ymmärrän että ihmiset pystyvät oman tai läheisensä kautta oppimaan tämän asian.

Rasistiksi voi joku luulla kun lähden somalin vierestä pois mutta en kertakaikkiaan voi olla liki sen tuoksun takia muutoin kylläkin.

Vierailija
20/21 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako konetta pyykkiä teillä tulee?

Pesettekö täysiä vai puolitäysiä koneita?

Kuka pesee perheessänne pyykit?

Meillä tulee kokoajan pyykkiä. Pojat sotkevat vaatteita ja murrosikäiset vaihtavat usein. Pyyhkeet pestään myös yhden käyttökerran jälkeen. Taaperon ulkovaatteet on aina pesussa.

Siis kone pyörii lähes koko ajan.

Välillä olen ajatellut, että olisi hienoa ostaa toinen pyykinpesukone, niin

elämä olisi helpompaa ja tehokkaampaa. Että sitä viimeistä ohjelman loppuun menemistä ei tarvitsisi illalla odottaa.....

nmeillä koko perhe osallistuu pyykinpesuun.

Murrosikäiset vievät narulle pyykkiä kuivumaan ja lapset lajittelevat vaatekaappeihin ne mielellään.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi