G: Ikäsi ja montako seksikumppania sinulla on ollut?
Kommentit (43)
jolla on ollut 20 kumppania, mutta joka ei ole koskaan pettänyt...
Vierailija:
Ja varattu olen ollut koko ajan tauotta neitsyyden jo ennen neitsyyden menettämistäni. Että tehkääpä omat päätelmänne =/
Jos en olisi tavannut miestäni jo teininä niin ehkä mullakin olis se 30 kumppania takana.
Tapasimme kun olin juuri täyttänyt 16v.
7 kpl. Tai siis seitsemäs meneillään.
Jos on ollut pääosin koko aikuisiän sinkkuna, niin ei tuo ole paljonkaan. Sehän on n 4/vuosi.
Vierailija:
Ei musta 27-vuotiaalle 37 seksikumppania ole liikaa!
Pettäminen on aina väärin. Mutta eihän täällä pettäjiä kivitetä, vaan niitä joilla on ollut useampi kumppani vaikka eivät olisi koskaan pettäneet ketään.
Vierailija:
Jos en olisi tavannut miestäni jo teininä niin ehkä mullakin olis se 30 kumppania takana.
nelosen kanssa yhdessä viisi vuotta, vitosen kanssa 1,5 vuotta. Loput on ajalta ennen 18 vuotta
Vierailija:
Vierailija:
Ei musta 27-vuotiaalle 37 seksikumppania ole liikaa!
Joo, jos ottaa lessuperheestä, jossa on opetettu, että naiset on huoria. Miehillä saakin sitten olla seksikumppaneita, vaikka kuinka. ;) Kyllä mua neitsytvaimona harmittas sekin, että mies on huora ja pannu puolikylää ennen mua.
Ensinnäkin, nykyinen miesystäväni ei tiedä seksipartnereideni lukumäärää. Miksi jauhaa entisistä? En minäkään tiedä hänen, eikä tulisi mieleenkään kysellä moisista. Me elämme nykyhetkeä.
Ja kuten aiemmin mainitsin, aloin seurustelemaan 16-vuotiaana, menetin 17-vuotiaana neitsyyteni. Sinkkuna olen ollut tästä ajasta lähtien n. kolmisen vuotta (jos ei oteta mukaan sellasia 2-3 kuukauden suhteita, joita on ollut muutama..)
Suuseksiä on ollut tuon nykyisen lisäksi kahden kanssa.
Miehelläni on minua ennen ollut vain yksi. Hän on 27-vuotias.
Vierailija:
21 ja 1 kumppani.. ja ylpee siitä, enkä ole myöskään mikään lesta
ikä 28-vuotta
4-seksikumppania.
*Niistä 1-yhdenillan juttu (sekin oli jo pitkään tuntemani mies, mutta emme seurustelleet)
*Kaksi pitkää (yli 7-vuotta) kestänyttä suhdetta
33-vuotias, ja yksi suhde, jossa seksi täydellistä, saa tarpeeksi, on tarpeeksi kiihkeää ja ihanaa, en haluaisi mitään muuta. Tapasimme kun olin 15 mies 19, hänellä ei myöskään muita suhteita. Olen onnellinen ettei tarviste miettiä sukupuolitauteja, jotka lisääntyvät koko ajan hullunlailla eikä menneisyyttä, voi elää täysillä nykyisyydessä ja tulevaisuudessa. Meillä myös lapsia. Edelliseen kommenttiin viitaten olen myös ylpeä siitä, että minulla yksi kumppani samoin kuin puolisollani, minulle se on tärkeä asia, en mitenkään voi ymmärtää, että mitä enemmän kumppaneita sitä kokeneempi on, tuo on jo globaalistikin vanhanaikaista, sillä arvot ovat huimasti muuttumassa maailmalla, vielä ne suomeenkin ehtivät. Mielestäni siitä saa olla positiivisesti ylpeä, että suhde kestänyt yhden miehen kanssa 18v ja olemme tosi onnellisia. 15 vuotta naimisissa tänä kesänä.
miehellä on omien sanojensa mukaan ollut 5-kumppania, hän myös 28 vuotta. EI YHTÄÄN yhden illan juttua :)
On siinä melkonen mies! Ja voin sanoa, että sais kyllä ihan niin paljon kun haluais. On vaan todennut, että panostaa mielummin laatuun kun määrään!
En kyllä muista enää tarkalleen....
Kolmatta vuotta olen naimisissa, hurja nuoruus takana.
Tosin harmittaa ettei ollut hurjempi ja pidempi nuoruus, kuitenkin vähän harmittaa etten oikein ehtinyt elää ennen sitoutumista kunnolla.
on kahden sorttisia naisia, niitä joilla on yksi tai ihan muutama kumppani koko elämässä, ja niitä joilla saattaa olla kymmeniä tai jopa satoja.
Oikeasti oksettaa pelkkä ajatus että olisi vain yhden miehen kanssa elämän aikana......
Huomattavasti enemmän oksettaa nämä kaikille levitelleet jakorasiat...
=D
Vierailija:
Oikeasti oksettaa pelkkä ajatus että olisi vain yhden miehen kanssa elämän aikana......
Olet joko elämäsi aikana vain yhden miehen kanssa, tai sitten olet kaikille levittelevä jakorasia.
Eipä ole vaikeaa arvata, että sinulla on ollut vain yksi seksikumppani :D
Vierailija:
Huomattavasti enemmän oksettaa nämä kaikille levitelleet jakorasiat...=D
Vierailija:
Mulle on toisaalta sama, onko joku ollut yhden vai sadan kanssa. Itse en kadu näitä kolmeakymmentäseitsemää seksikumppania pätkääkään! Eikä mitenkään hävetä myöntää asiaa. Enkä kersku kavereille, joilla vähemmän kokemusta. Ainoastaan pari kaveriani tietää tästä määrästä.
-3
Ja varattu olen ollut koko ajan tauotta neitsyyden jo ennen neitsyyden menettämistäni. Että tehkääpä omat päätelmänne =/