Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Allergioista, sattumaa vai ei?
21.07.2007 |
Meillä on 3 lasta. Esikoisen kohdalla olin aina hyvin jämpti noudattamaan suosituksia/neuvolan ohjeita ruoan suhteen. En uskaltanut lipsua suosituksista tuumaakaan. Esikoinen osottautui myöhemmin allergiseksi monille ruoka-aineille.
Seuraavien kohdalla ei ruokailut ym. olleet ollenkaan niin tarkkaa puuhaa, taisivatpa jäätelöäkin maistaa jo alle nelikuisina, ovat kuitenkin säästyneet ilman minkäänlaisia yliherkkyyksiä ja allergioita.
Sattumaako?
Kommentit (2)
Ei ne siitä nauti niin kuin isommat ihmiset.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen kolme lasta syöttänyt täsmälleen neuvolan ohjeiden mukaan eikä yhdelläkään ole allergioita.