Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadonnut lasteni isä. Missä vaiheessa voisin tehdä ilmoituksen?

Vierailija
21.07.2007 |

Kuulin miehestä viimeeksi ti klo 18.30. Oli humalassa , ollut jo edellispäivästä. Mies asuu toisella puolella Suomea, kuin me muut.

Tarkoitus oli loppuviikosta sopia, josko tulisin yhden lapsen kanssa moikkaamaan, koska tämä lapsi ei ole siellä ennen käynyt. Lähinnnä kyse oli tulevan viikon alkupäivistä.

Miehellä on työsuhdekännykkä ja olisi pitänyt olla töissä koko viikon. Mutta kännykkä ollut kiinni tiistai-ke yöstä alkaen. Kännykän pitäisi siis olla auki, ainakin työssäolo ajan. Mutta ei kertaakaan ole ollut. Olen yrittänyt lähettää tekstiviestejä mutta eivät mene perille.

Sähköpostiin ei vastaa eikä mitään merkkiä mistään.

Valitti kipeää päätänsä ja niskaansa vielä kun viimeksi juteltiin.

Voisinko pyytää paikallista poliisia käymään tsekkaamassa, ilman että pitävät mua idioottina. Pelkään oikeasti että jotakin on sattunut.

Mitähän tässä pitäisi tehdä?

En tunne ketään siellä päin missä mies asuu, eikä mieskään ole siellä asunut kuin 5kk.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun tartte vielä virallista ilmoitusta tehdä jos et haluu, mutta just toi että pyytäisit käydä tsekkaamassa tilanteen. On kuitenkin jo niin monta päivää ollut kadonneena.

Vierailija
22/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en edelleen jaksa uskoa että on olemassa työyhteisöjä, joissa ei kiinnitetä huomiota työntekijöiden tulemisiin ja menemisiin, oli se sitten kesätyöntekijä tai ei.

11

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto on se, että soitat miehen taloyhtiön huoltomiehelle tms ja selität tilanteen. Mun mies on huoltoyhtiössä töissä, ja on usein käynyt tarkistamassa vastaavanlaisia tapauksia. Osoitteen perusteella voisit saada selville mikä huoltoyhtiö tms taloa hoitaa, ja mikä numero niillä päivystää.

Mutta sinuna soittaisin ihan vaan poliisille ja selittäisin tilanteen.

Vierailija
24/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin soittaa että juu käykääs osoite siinä ja siinä katsomassa onko mieheni paikalla. Hoh hoijaa, se on aika h*lvetin tarkkaa miten niitä yleisavaimia käytetään. Poliisille vaan soitto ja ne soittaa huoltomiehen avaamaan oven.

Vierailija
25/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sielun ja ruumiin voimissaan.

vAIKKA Ttieto siitä että mies olikin kunnosa, puhkun raivoa täynnä.

Poliisit pakoitti miehen puhumaan kanssani puhelimessa ja mies selitti syitään.

" En voinu soittaa kun kännykässä on näyttö rikki, ja juu tulihan tässä otettua pikkasen viunaa kuluvalla viikolla. Niin ja en oo sähköpostikaan lukenut. Nyyh kun en ole päässyt töihin kun oon ollut niin kännissä.

Ei mitään anteeksipyyntöjä tai muuta. ei edes kysynyt miten lapset voi.

Oli niin tyyneä polisien seistossa taustalla. Joo lupasi sitten soittaa ensiviikolla kun saa uuden kännykän.

Vitun paska äijä mitä taas mulle ja lapsille henkisesti aiheutti.

Mä olen aivan rikki ja poikki.

Mä vihaan sitä paskaa nyt entistä enempi.

Vitun paska paska mies. Se ei välitä lapsistaan yhtään.

Vierailija
26/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja et enää ota mitään yhteyttä

Vierailija
27/27 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivista jutussa on se että ero käy helposti kun asuukin jo muualla. Eli asunnon lukko vaan uusiksi, vaihdat puh numeron ja lähetät eropaperit.

Helppoa! Pääset jatkamaan elämää ilman tuollaista miestä!

Hyvää jatkoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme