Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä noissa Burberryn vaatteissä viehättää/maksaa??

Vierailija
29.08.2007 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mainostoimistossa tipahdellaan naurusta lattialle, jos jollain on Burberryä. Sehän on epätrendikkäintä ja moukkamaisinta mitä voi laittaa päälle.

Jo vuosia sitten siitä tuli englannista white trash vaate. Miten joku voi olla noin totaalisesti pihalla? Maalta?

Vierailija
2/14 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka eivät oikeasti sitä ole. Itse olen kanssa ruma ja köyhä ja kenties hieman yksinkertainenkin, mutta en tietoisesti näytä sitä pukeutumalla noihin. Burberry on nykyään ihan vitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä mainostoimistossa tipahdellaan naurusta lattialle, jos jollain on Burberryä. Sehän on epätrendikkäintä ja moukkamaisinta mitä voi laittaa päälle.

Jo vuosia sitten siitä tuli englannista white trash vaate. Miten joku voi olla noin totaalisesti pihalla? Maalta?

myös siellä toimistossa mennä sekaisin, mikä on moukkamaista ja mikä ei. White trash käytti Burberry-kopioita kiireestä kantapäähän. Se on vähän eri asia kuin esim. aito huivi tai paidan kauluksesta hieman pilkistävä aito kuosi. Toisekseen Burberryllä on paljon muutakin kuin sitä yhtä tuntemaasi ruutukuosia. Ja mulla ei sitten itselläni ole Burberryä eikä sen kopioita.

Vierailija
4/14 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin suosittu piraattimarkkinoilla, ettei oikeasti rikkaat enää halua julkisesti kulkea Burberryssä. Burberry kopiot ovat esim. Briteissä white trashin suosiossa. Haluanko pukea sitä lapsilleni? No en tod. Onneksi on olemassa muitakin merkkejä, jos pitää maksaa älyttömiä summia vaatteista, jotka jäävät nopeasti pieneksi.

Vierailija
5/14 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me täällä mainostoimistossa teemme paljon muotimainontaa, joten eiköhän meillä ole kohtuullisen kattavat tiedot siitä miten tämän päivän muoti pelittää...

Vierailija
6/14 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se on niin suosittu piraattimarkkinoilla, ettei oikeasti rikkaat enää halua julkisesti kulkea Burberryssä. Burberry kopiot ovat esim. Briteissä white trashin suosiossa. Haluanko pukea sitä lapsilleni? No en tod. Onneksi on olemassa muitakin merkkejä, jos pitää maksaa älyttömiä summia vaatteista, jotka jäävät nopeasti pieneksi.

listalla ole olleetkaan.

Vierailija
7/14 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Me täällä mainostoimistossa teemme paljon muotimainontaa, joten eiköhän meillä ole kohtuullisen kattavat tiedot siitä miten tämän päivän muoti pelittää...

Vierailija
8/14 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. farkut, korkkarit ja t-paita, merkit revin irti

(se on nyt trendikästä, että UFF:sta merkkivaatteita ja revitään merkit irti)

Vierailija
9/14 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan, jos kauluksesta pilkottaa nova checkruudut tai kainalossa on L&V -kuosilaukku - aito tai ei aito, niin ajatus on mulla, että toi juna meni jo.

Molemmilla sarjoilla on muutakin tarjontaa ja ihan kivaakin, mutta noita merkkejä kyllä leimaa edelleen tuo massasuosio/yltiöpäinen suosio piraattimarkkinoilla.

Vierailija
10/14 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nimim. farkut, korkkarit ja t-paita, merkit revin irti

(se on nyt trendikästä, että UFF:sta merkkivaatteita ja revitään merkit irti)

Vierailija
11/14 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

boomia.

Finette:

Nimenomaan, jos kauluksesta pilkottaa nova checkruudut tai kainalossa on L&V -kuosilaukku - aito tai ei aito, niin ajatus on mulla, että toi juna meni jo.

Molemmilla sarjoilla on muutakin tarjontaa ja ihan kivaakin, mutta noita merkkejä kyllä leimaa edelleen tuo massasuosio/yltiöpäinen suosio piraattimarkkinoilla.

Vierailija
12/14 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin monet edelliset et b on out. Ehkä joku klassinen yksivärinen trenssi vielä voisi mennä mutta muuten ei. LV laukuista olen eri mieltä ja mua ei ole koskaan hetkauttanut muiden kopiot, riittää kun omat laukut ja tavarat on aitoja.

Vierailija
13/14 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremminkin... rumia?

ap

Vierailija
14/14 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristää kivasti sellaista business-pukeutumista. Siis laadukas yksinkertainen jakkupuku, siihen sopii kys merkkinen huivi vaikka lisäksi.

Ei todellakaan sovi minkään trendikkään vaatekappaleen kaveriksi tuo vaan on nimenomaan arvokkaan ja erittäin kalliin hillityn tyylin edustajille.