Mikä noissa Burberryn vaatteissä viehättää/maksaa??
Kommentit (14)
vaikka eivät oikeasti sitä ole. Itse olen kanssa ruma ja köyhä ja kenties hieman yksinkertainenkin, mutta en tietoisesti näytä sitä pukeutumalla noihin. Burberry on nykyään ihan vitsi.
Vierailija:
Meillä mainostoimistossa tipahdellaan naurusta lattialle, jos jollain on Burberryä. Sehän on epätrendikkäintä ja moukkamaisinta mitä voi laittaa päälle.Jo vuosia sitten siitä tuli englannista white trash vaate. Miten joku voi olla noin totaalisesti pihalla? Maalta?
myös siellä toimistossa mennä sekaisin, mikä on moukkamaista ja mikä ei. White trash käytti Burberry-kopioita kiireestä kantapäähän. Se on vähän eri asia kuin esim. aito huivi tai paidan kauluksesta hieman pilkistävä aito kuosi. Toisekseen Burberryllä on paljon muutakin kuin sitä yhtä tuntemaasi ruutukuosia. Ja mulla ei sitten itselläni ole Burberryä eikä sen kopioita.
Se on niin suosittu piraattimarkkinoilla, ettei oikeasti rikkaat enää halua julkisesti kulkea Burberryssä. Burberry kopiot ovat esim. Briteissä white trashin suosiossa. Haluanko pukea sitä lapsilleni? No en tod. Onneksi on olemassa muitakin merkkejä, jos pitää maksaa älyttömiä summia vaatteista, jotka jäävät nopeasti pieneksi.
Me täällä mainostoimistossa teemme paljon muotimainontaa, joten eiköhän meillä ole kohtuullisen kattavat tiedot siitä miten tämän päivän muoti pelittää...
Vierailija:
Se on niin suosittu piraattimarkkinoilla, ettei oikeasti rikkaat enää halua julkisesti kulkea Burberryssä. Burberry kopiot ovat esim. Briteissä white trashin suosiossa. Haluanko pukea sitä lapsilleni? No en tod. Onneksi on olemassa muitakin merkkejä, jos pitää maksaa älyttömiä summia vaatteista, jotka jäävät nopeasti pieneksi.
listalla ole olleetkaan.
Vierailija:
Me täällä mainostoimistossa teemme paljon muotimainontaa, joten eiköhän meillä ole kohtuullisen kattavat tiedot siitä miten tämän päivän muoti pelittää...
nimim. farkut, korkkarit ja t-paita, merkit revin irti
(se on nyt trendikästä, että UFF:sta merkkivaatteita ja revitään merkit irti)
Nimenomaan, jos kauluksesta pilkottaa nova checkruudut tai kainalossa on L&V -kuosilaukku - aito tai ei aito, niin ajatus on mulla, että toi juna meni jo.
Molemmilla sarjoilla on muutakin tarjontaa ja ihan kivaakin, mutta noita merkkejä kyllä leimaa edelleen tuo massasuosio/yltiöpäinen suosio piraattimarkkinoilla.
Vierailija:
nimim. farkut, korkkarit ja t-paita, merkit revin irti(se on nyt trendikästä, että UFF:sta merkkivaatteita ja revitään merkit irti)
boomia.
Finette:
Nimenomaan, jos kauluksesta pilkottaa nova checkruudut tai kainalossa on L&V -kuosilaukku - aito tai ei aito, niin ajatus on mulla, että toi juna meni jo.Molemmilla sarjoilla on muutakin tarjontaa ja ihan kivaakin, mutta noita merkkejä kyllä leimaa edelleen tuo massasuosio/yltiöpäinen suosio piraattimarkkinoilla.
Samaa mieltä kuin monet edelliset et b on out. Ehkä joku klassinen yksivärinen trenssi vielä voisi mennä mutta muuten ei. LV laukuista olen eri mieltä ja mua ei ole koskaan hetkauttanut muiden kopiot, riittää kun omat laukut ja tavarat on aitoja.
Piristää kivasti sellaista business-pukeutumista. Siis laadukas yksinkertainen jakkupuku, siihen sopii kys merkkinen huivi vaikka lisäksi.
Ei todellakaan sovi minkään trendikkään vaatekappaleen kaveriksi tuo vaan on nimenomaan arvokkaan ja erittäin kalliin hillityn tyylin edustajille.
Meillä mainostoimistossa tipahdellaan naurusta lattialle, jos jollain on Burberryä. Sehän on epätrendikkäintä ja moukkamaisinta mitä voi laittaa päälle.
Jo vuosia sitten siitä tuli englannista white trash vaate. Miten joku voi olla noin totaalisesti pihalla? Maalta?