eilen saunassa:
mies ajoi mun karvat alapäästä ja sain ihanaa suuseksiä!
mies sai myös kunnon suihinoton ja molemmat tyytyväisiä...
tänään kävin ostamassa ihanat uudet alusvaatteet...mitähän illalla. ihanaa.
Kommentit (10)
Vierailija:
.
-- kaipaan exääni, koska mieheni ei tätä karvojen ajelun jaloa taitoa osaa taikka ei sitten halua tehdä ! Ja suuseksin kanssakin on vähän niin ja näin - naisen anatomia välillä tosi hakusessa.
Eilen taloyhtiön saunassa runkkasin mällit saunakiuluun ja sekoitin kunnolla veteen ettei seuraava saunoja
naapurirapun rouva heti huomaa löylyä heittäessä mistä sperman haju saunaan tulee.
Itse olen tehnyt saman kusella. Aivan hulvaton pila. Urean tuoksu on tyrmäävä.
Puutteessa elävälle naapurin rouvalle varmasti tukala paikka kun sauna täyttyy vahvasta sperman hajusta.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:32"]Puutteessa elävälle naapurin rouvalle varmasti tukala paikka kun sauna täyttyy vahvasta sperman hajusta.
[/quote] palanut sperma? Tuskin se nyt yhtä herkulliselta tuoksuu kuin ananasmehudieetillä aikaansaatu.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2007 klo 18:36"]
[/quote]
Olen kaikkien aikaisempien kumppanien karvoja sheivaillut ja minusta on jotenkin kiihottavaa mutta samalla yhdistävää ja romanttista ajella naisen pillua hellästi höylällä ja väkisin siinä lipaisee kielellä välillä kun näkee mehukkaat häppärit naaman edessä vaikka kuinka koittaisi taistella vastaan
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="21.07.2007 klo 18:36"]
[/quote]
Olen kaikkien aikaisempien kumppanien karvoja sheivaillut ja minusta on jotenkin kiihottavaa mutta samalla yhdistävää ja romanttista ajella naisen pillua hellästi höylällä ja väkisin siinä lipaisee kielellä välillä kun näkee mehukkaat häppärit naaman edessä vaikka kuinka koittaisi taistella vastaan
[/quote] no ei se nyt mitään seksihommaa kyllä ole ajella vaahdon kanssa pillua ja muka nuolla välillä.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="21.07.2007 klo 18:36"] mies ajoi mun karvat alapäästä ja sain ihanaa suuseksiä!
tänään kävin ostamassa ihanat uudet alusvaatteet...mitähän illalla. ihanaa. [/quote] Olen kaikkien aikaisempien kumppanien karvoja sheivaillut ja minusta on jotenkin kiihottavaa mutta samalla yhdistävää ja romanttista ajella naisen pillua hellästi höylällä ja väkisin siinä lipaisee kielellä välillä kun näkee mehukkaat häppärit naaman edessä vaikka kuinka koittaisi taistella vastaan
[/quote] no ei se nyt mitään seksihommaa kyllä ole ajella vaahdon kanssa pillua ja muka nuolla välillä.
[/quote]
Yhteistä intiimiä tekemistä. Kylläpä se yllättävän helposti seksiin johtaa :D
Pallit jäi lauteiden väliin ja voi jee ku silmissä kipunoi.