Pelkäätkö pedofiilejä? Itse en uskalla päästää lapsiani mihinkään noiden pelossa.
Itsellä on tyttö ja poika, 4 ja 3 v. Asutaan Helsingissä. Minulla on ihan hirveä pedofiilipelko, en uskalla jättää lapsiani edes kodin takapihalle keskenään ilman, että valvon tilannetta haukan lailla. Onko muita?
Kommentit (4)
En pääsääntöisesti, mutta en kyllä silti jättäisi 3-4-vuotiasta valmomatta pihalle.
Itsellä on kokemuksia pedosta, ja en tiedä pelkäänkö - pelkäisin ehkä sitä jos lapseni joutuis pedon käsiin et mitä tekisin sille pedolle sen jälkeen - vois sumeta ja pahasti
Mutta en kuitenkaan koe rajoittavani oman pelkoni takia kovin lasteni elämää. Tosin lapseni ovat vielä niin pieniä, että omin päin he eivät vielä missään liiku.
Yritän prosessoida omat pelkoni siihen mennessä, kun lapseni alkavat olemaan isompia ja itsenäisempiä etten heitä rajoita ja vahdi liikaa ja en siirrä omaa pelkoani lapsiin.
Olen tässä miettinyt sitäkin, että onkohan minulle itselleni tapahtunut jotain , mitä en muista lapsena, kun pelko on niin todellinen??
Pakko myöntää, että on kyllä aika rasittava pelko!
roikut lapsissasi kiinni vielä kun nämä ovat isompia? Relaa nyt hyvä luoja jo !