Mitä mieltä, tai melkein tiedän mitä mieltä olette!
Minulla on mennyt mieheni kanssa tosi huonosti kolmisen vuotta, siihen liittyy miehen tuhlausta, itsemurhauhkailuja, väkivaltaa, öitä poissa kotoa jne. Ja nämä kaikki miehen puolelta, minä olen yrittänyt vain kestää. Vuosi sitten olin jo ihan loppu ja aivan hilkulla meinasin ottaa eron, mutta sitten kuitenkin päätin antaa aikaa ja mahdollisuutta toiselle. Ero on kuitenkin niin vaikea juttu ja raskas. Meillä on kouluikäisiä lapsia.
Nyt olen tutustunut yhteen ihanaa mieheen, johon olen ihastunut ja olen ihan pyörällä päästänä. Mieheni kanssa menee edelleenkin huonosti, mutta mitään ratkaisuja en ole vielä ainakaan tekemässä. Tämän ihastuksen kohteen kanssa ei ole ollut vielä mitään fyysistä.
Mitä mieltä olette, onko minulla oikeutta tehdä mitään, vai pitääkö vain odottaa oman miehen kanssa aikoja parempia ja unohtaa tämä toinen, vai voinko pitää " hauskaa" tämän ihastukseni kanssa kerrankin itseäni kuunnelleen?
Onko jollakin ollut samantapainen tilanne, miten se ratkesi? Parani välit omaan mieheenne, jos jatkoit hänen kanssaan?
En ole ajatellut tässä tilanteessa eroa vain tutustua rauhassa tähän uuteen mieheen ja katsoa mihin se vie ja samalla elää niin kuin enenkin. Tämä uusi mies on myös varattu.
Kommentit (4)
Anna miehellesi tilaisuus, älä riko perhettäsi ja toisen perhettä hätiköidysti. Mielummin vaikka muutat muutamaksi kuukaudeksi erilleen miehestäsi ILMAN sitä toista kuin lyöttäydyt toisen kelkkaan ja hajotat heidänkin perheen.
En aio mitään toisen liittoa rikkoa, tämä on lähinnä sellaista siipien kokeilua!
Ja keskustelut on käyty moneen kertaan läpi, ei onnistu!
ap
Siinä voi vielä palata yhteen jos siltä näyttää, tai sitten erota lopullisesti, jos asiat taas kulkevat siihen suuntaan.
Vähän aikaa tarvitset miettimiseenkin ja OMAN elämäsi järjestelyyn, ennen uutta suhdetta. Näin kuvittelisin.