Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mitään elatusapua, jos vauvan isästä ei ole tietoa? Entä auttaako sossu vaunujen/sängyn hankinnassa?

Vierailija
20.07.2007 |

Maksetaanko mitään? kun yh?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä kautta elatusmaksujen maksajaa, ei ole enää normaalia.

Vierailija
42/48 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kännissä, joo, ja jutellut yhden kundin kanssa. En muista vieläkään missä vaiheessa se tuli sitten meidän hyttiin, mutta jossain vaiheessa kaverini oli herännyt siihen, että se on mun päällä, ja ajatellut että olen pokannut itselleni miehen. Itse en muista edes yhdyntää, aamulla tosin alapäässä tuntui siltä että jotain oli tapahtunut. Kotiin päästyäni menin lääkäriin ja hain jälkiehkäisyn, joka ei toiminut. Oli aika kurja olo, tunsin itseni raiskatuksi ja niin kai olinkin. Mitään rikosilmoitusta en kuitenkaan tehnyt, eikä mulla ollut mitään näkyviä vammoja.

Kun sitten tajusin olevani raskaana, niin päätin pitää lapsen, enkä ole katunut sekuntiakaan.

Sossu maksaa elatusavun, lapsen biologisesta isästä en muista edes nimeä, sen vaan että sillä oli vaalea tukka ja tosi kirkkaan siniset silmät.

En tiedä, joinko muka liikaa (mielestäni en) vai laitettiinko mulle jotain tyrmäystippoja lasiin, kun muisti meni niin totaalisesti.

Voitte toki moralisoida siitä, että yleensäkään join mitään ruotsinlaivalla, tai juttelin kenenkään kanssa, tai edes menin risteilylle, mutta en siltikään tunne itseäni moraalittomaksi tai sossupummiksi.

Lapsestani ei kasva toisen polven sossupummia, sillä itsekään en ole ensimmäisen polven sossupummi. Tienaan leipäni ihan itse, ainoastaan elatusturva tulee kunnalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jotain muuta virkistäytymismuotoa. Koko suvun ja ystäväpiirin. Kun ette oikein tunnu tuota hallitsevan!

KOKO suku ja ystäväpiiri ei toki ole tullut vahingossa raskaaksi, mutta muutama on. Vielä useampi ei ole tullut raskaaksi edes yrittämällä, ei ainakaan kovin helpolla.

Vierailija
44/48 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, oi sinä viisas, miten mun pitäisi olla että se kierukka toimisi mun sisällä kuten pitää? Ja ennen kaikkea, mistä mä voin ennen raskausoireita tietää ettei kierukka olekaan ehkäissyt?

-kierukkaraskauden kokenut-

Vierailija:

jotain muuta virkistäytymismuotoa. Koko suvun ja ystäväpiirin. Kun ette oikein tunnu tuota hallitsevan!

Vierailija
45/48 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa teillä olla hauskat sukujuhlat, kun kaikilla on noita isättömiä lomatuliaisia matkassa.

Vierailija
46/48 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ainoaakaan isätöntä lomatuliaista :D Vaan ihan jokaisella on ehkäisy pettänyt parisuhteessa, tilanteessa jossa perheessä on jo ollut pieniä lapsia, mutta uusia ei ole vielä hetkeen suunniteltu.

Sanoin, että ehkä AP on ollut ulkomailla ja kokenut lomaromanssin, ja ehkäisy pettänyt. En minä tai tuttuni/sukulaiseni.

Vierailija:

Mahtaa teillä olla hauskat sukujuhlat, kun kaikilla on noita isättömiä lomatuliaisia matkassa.

Vierailija
47/48 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jospa ap:llä on ollut lomaromanssi jossain ulkomailla,

ja ehkäisy onkin pettänyt?

Mulla itselläni on pettänyt minipillerit, samoin kahdella kaverilla. Tädillä, siskolla ja veljen vaimolla on kierukka pettänyt.

Lomaromanssista ei välttämättä tiedä kuin nimen Alex ja sen, että se on espanjalainen. Eli isä on " tuntematon" ."

Vierailija
48/48 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kirjoitin, että minulla jne on pettänyt se ja se ehkäisy. En väittänyt, että meillä olisi pettänyt ehkäisy nimenomaan ulkomailla. Se oli vaan esimerkki siitä, että ehkäisy voi todellakin pettää, niin usein kun väitetään ettei oikein käytetty ehkäisy koskaan petä, ja ne jotka muuta väittää on käyttäneet " ehkäisynä" kondomia joka toisessa yhdynnässä tms.

Sitten taas jatkoin tästä lomaromanssi-esimerkistä.

Ehkä hieman epäselvästi kirjoitettu, mutta missään kohtaa en todellakaan sanonut, että mulla itselläni ja läheisilläni olisi kaikilla pettänyt ehkäisy nimenomaan lomaromanssin kanssa ulkomailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi