Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko/onko ollut jollain ulosottovelkaa

Vierailija
04.09.2007 |

Onko jollain ollut ulosottovelkaa? Miten olette niistä selviytyneet? Saitteko pankista lainaa niiden maksuun? Mulla ulosotossa n.20000 euroa ja niistä juoksee koko ajan hirveä korko ja varaa ei ole maksaa... Olen siis kotihoidontuella kotona tällä hetkellä ja ei oiken hehkuta tuo töihin meno kun siitä raapaistaan heti osa pois kun palkan saa ja todellisuudessa tuo ulosottovelka ei lyhene ollenkaan. Jos pankista sais lainan niiden maksuun niin niillähän on paljon pienemmät korot kun ulosottovirastossa. Onko jotain aikaa milloinka velat siellä ulosotossa vanhenevat vai pysyvätkö ne siellä ikuisesti? Mulla velat tulleet pääasiassa vuosina 2002 - 2004. Ei näy valoa tämän tunnelin päässä kyllä... Virheistä saa maksaa ja paljon!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos mahdollista niin verot kannattaa jättää maksamatta ensisijassa, useimmilla se tosin ei ole mahdollista kun vero pidätetään palkasta.

Kyllä velkojen kanssa pystyy ihan hyvin elämään, ulosotossa on suojaraja eli ei koko palkkaa ulosoteta, jos on huonopalkka niin ei mene paljon mitään. En kylläkään tiedä/muista tuota rajaa kun se on eri palkansaajilla ja yrittäjillä. Yrittäjämieheni maksaa joka kuukausi 1 000 euroa ulosottoon, muttei silti selviydy velattomaksi täss elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan