Lue keskustelun säännöt.
Olen lapsi- ja nuorisotyon lahihoitaja, ja vasynyt tyoskentelemaan lapsiryhman kanssa. Ajattelin hakeutua yliopistoon lukemaan sosiaalityontekijaksi ja hakea varalle myos sosionomi
20.07.2007 |
ksi. Mitä luulette alaa tuntevat onko tuossa tarpeeksi alan vaihdosta vai pitäisikö keksiä jotain ihan muuta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tsemppiä!