Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä nyppis jos olis A-kupin rinnat, kuka laudan haluaisi!

Vierailija
20.07.2007 |

.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa isorintaiset ylpeitä vaan rinnoistanne, väitän että jokainen pienitissinen nainen kadehtii isoja tissejä! Väitän myös että about jokainen mies haluais naisellaan olevan isot rinnat.

(Voih, kuulen jo lattarintaisen piipityksen siitä kuinka ainakin mun mies rakastaa mun pikku nänninyppyjä...hah, uskokoot ken tahtoo!)

Vierailija
2/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko jo liian rauhaisa ilmapiiri AV:lla? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä tälläset max A:t ja kyllähän se välillä vituttaa :)

Vaan hyvin on ollut markkinoita näilläkin tisseillä, ehkä sitten muista avuista johtuen, en tiedä :)

Vierailija
4/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet rinnat, mutta eivätpä ainakaan roiku. Oon myös hoikka muuten ja kauniskin. Suuremmat rinnat voisin haluta.. Myönnän;)

Vierailija
5/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pee puhetta et ei se koko vaan se taito...heh heh, jos pikkulillä vääntää eikä tunnu missään, niin kyllä se koko meinaa.

Samalla lailla isot tissit on aina isot, sama kun jotain ukkoa hierois jos lättärintaa hieroo.

Vierailija
6/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväisempi 75 A kokoon.

Kaikki vaatteet istuvat koossa 36 kuin valettu, jos haluan vähän boostata rintamusta niin käytän topattuja, jos en niin voin hyvin olla ilman rintsikoitakin kun eivät retkota mihinkään.

Vanhempana näytän nuoremmalta ja hoikemmalta kuin kanssasisareni joilla rinnat alkavat lähestyä napaa.

Vierailija
7/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa pienipyllyiset ylpeitä vaan pyllyistänne, väitän että jokainen isoperseinen nainen kadehtii pieniä pyllyjä! Väitän myös että about jokainen mies haluais naisellaan olevan pieni perse.

(Voih, kuulen jo läskiperseisen piipityksen siitä kuinka ainakin mun mies rakastaa mun isoa persettä ja lollotissejä...hah, uskokoot ken tahtoo!)

Vierailija
8/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olkaa isorintaiset ylpeitä vaan rinnoistanne, väitän että jokainen pienitissinen nainen kadehtii isoja tissejä! Väitän myös että about jokainen mies haluais naisellaan olevan isot rinnat.

(Voih, kuulen jo lattarintaisen piipityksen siitä kuinka ainakin mun mies rakastaa mun pikku nänninyppyjä...hah, uskokoot ken tahtoo!)

Huomautan miehenä että isot rinnat ei ole kovin eroottiset.

Ne kun alkaa roikkua ikävästi, esim. kun täyttää 30v painovoima alkaa

vaikuttaa ja imetys. Mitä kivaa on kahdella isolla kansallispuvun taskulla.

Vierailija
9/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta pienet, terhakat rinnat olisi paljon kivemmat ja kätevämmät ja kauniimmatkin. No, kieltämättä mieheni on eri mieltä... mutta kuitenkin.

Mulla on 38E-rinnat ja oon lyhyt. Isot rinnat saa jotenkin näyttämäänkin lihavalta. Ja hiton hankalaa löytää vaikka takkeja ja monia paitoja, jotka sopii. Joko ei rinnat mahdu, taikka sitten vaatteet on olkapäistä ja hihoista aivan liian isot. Ja selkää särkee. Ja painovoimakin vaikuttaa tällaisiin luonnollisiin isoihin tisseihin tavalla, joka ei ole niin kovin imarteleva...

Vierailija
10/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas rehellisesti ottaisin pienemmät. Ei se kuulkaas ole herkkua olla isotissinen hartiaongelmineen kaikkineen. Ja ompa noita monia

miehiä jotka huolivat muiden asioiden perusteella kun kuppikokoa katsomalla.

Vierailija
11/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tisseistäni.

Vierailija
12/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on läskit c kupit. ei kiva vaikka miehet katsoo niin hyi hitsi mitkä lollot! Riippuukin vielä 2 lapsen ja 3 raskauden jälkeen. Ikäkin vetää niitä jo maahan päin! ; )

Makunsa kullakin!

Vierailija
13/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin A-kupilla, kuin näillä roikkuvilla D-kupin rinnoilla. Ja luulen miehen olevan samaa mieltä ;)

Vierailija
14/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkään vaatteet ei istu kunnolla, urheileminen vaikeempaa. sirot, hoikat a-kuppiset peittoaa musta mennentullen epäsopivan d-kupin... ei vaan voi mitään pitää tyytyä siihen mitkä on saanut.

en tiedä ketään joka näyttäisi hyvältä ja kauniilta roikkuvilla e-kupeilla, ne saa hoikanki näyttämään lihavalta esim mut.

Vierailija
15/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen täysin tyytyväinen näihin tisseihini, ja vartalooni muutenkin. Eikä ole mulle yksikään mies sanonut että rintavarustuksessani olisi jotain vikaa, päinvastoin. Kyllä mies saa silti ihan vapaasti ihailla isoja tissejä, ihan normaaliahan se on. Mulle nämä A-kupin rinnat riittävät oikein hyvin.

Ap, katsos kun osalle naisista kehittyy itsetunto iän myötä ja he voivat oikeasti olla tyytyväisiä omaan vartaloonsa, oli sitten isot tai pienet tissit.

Vierailija
16/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen huomio, eli isot tissit ja sitten oikein avonainen paita, että edes joltain heruisi katseita kaupungilla. Kun on muuten kaunis niin saa vihellykset perään vaikka -aa-kupeilla ;)

Vierailija
17/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lyhyt ja siro, tavallaan rinnat on suurehkot mun vartaloon. onneksi ei oo isommat.

Vierailija
18/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että rinnoilla pystyy ruokkimaan lapsensa.

Vierailija
19/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isorintaista joka saisi katseita muun kuin rintavarustuksensa takia. Kenelläkään oikeasti hoikalla ja oikeasti isorintaisella ei ole sopivia vaatteita joista tissit ei nolosti hyppää silmille.

Onhan se tietenkin varmaan teistä ihanaa että kaikki tuijottaa, miehet innoissaan tissivakoa ja naiset myötähäpeän vallassa.

Uskokaa pois, se ei ole mitään kovin seksikästä kun raskausarpiset lollot ponnahtelee liian pienistä tissitopeista pushuppien puristaessa.

Vierailija
20/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rinnat ovat kauniit,isot ja kiinteät ja sopivia vaatteita löytyy. Niissä ei ole raskausarpia. Ja olen hoikka ja kaunis. Yritä päästä tuosta kateudestasi. Ja katsopa vaikka Jessica Simpsonia tai Janina Frostellia. Kauniita ja isorintaisia. Tai mene bravissimo. com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan