Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei raskausoireita?

Vierailija
12.10.2008 |

Kaikki puhuu vaan raskausoireista, mutta voiko olla niin ettei viikolle 10 ole minkäänlaisia oireita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viikko 18 eikä vielä ole ollut mitään raskausoireita, ellei yöllistä pissahätää lasketa mukaan. Ei ole ollut väsymystä, ei kuvotusta, ei mitään erityisiä ruokahimoja tai muutakaan. Käyn töissä, jumppaan ja elän elämääni kuten ennenkin. Nyt vatsa alkaa jo näkyä, joten luulen, että kohta pitää esim. jumppien osalta vähän muuttaa sitä, missä käy.

Olen haastatellut ystäviäni, joilla kaikilla muilla on jo lapsia yksi tai enemmän. Kokemukseni mukaan yli puolella ei ole mitään raskausoireita alkuvaiheessa, mutta ne jotka niistä kärsivät, kärsivät sitten "muidenkin puolesta". Ihan terveitä lapsia tulee oireettomille.

Oireettomuus ei ole ongelma, joten siitä ei puhuta niin paljon kuin niistä raskauspahoinvoinneista. Lisäksi elokuvissa raskautta kuvataan pahoinvoinnin kautta usein, koska oireettomuus ei näyttäisi miltään leffassa.

Nauti raskaudestasi! Äläkä vaivottele miltäsi oireettomuudella turhaan.

Vierailija
2/2 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta aivan samassa tilanteessa - oireita olen odotellut aivan sekopäisenä huolesta! Toivon pahoinvointia, iloitsen joka kerran kun rinnat hiukankin aristaa jne.

Kiitos kun kerroit kokemuksesi, helpotti oikeasti tosi paljon kuulla! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä