Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korsetin hankkineet huomio!

Vierailija
20.07.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis

1. Käytättekö korsettia usein ja kuinka kauan kerrallaan, kun käyttö on vakiintunutta?

2. Mitä materiaalia korsetti on? Onko siinä jotain parantamisen varaa? Minkä mallinen? Onko esim rinnanalle tai rinnanpäälle malli mukavampi käytössä?

3. Kauneusarvot. Mikä sopii millekin vartalotyypille tai ei sovi? Itseä mietityttää, että miten ylös korsetin olisi hyvä ulottua selänpuolelta ja sopiikohan minulle sellainen rinnanalle malli? Olen 167 cm ja 65 kg ja paino on jakaantunut suht tasaisesti, mutta vyötäröläskiä löytyy toki. Entä jos laihdun 5 kg niin onko sama korsetti edelleen hyvä?

4. Mistä ostit? (Paljonko maksoi?) Omistatko useita/ suunnitteilla olevat hankinnat?

5. Oletko käyttänyt korsettia synnytyksen jälkeen ja miten pian? Imettänyt korsetin kanssa?

Vierailija
2/8 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankin myös sellaisen mikä käy jakun alle, eli on kuin toppi. Ja maksaa 100e changesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyöritettävän ja luisen korsetin hankintaa:)

Vierailija
4/8 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida joka keikalla käyttää mutta usein kaiketi.

Vierailija
5/8 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teit 4 aloitusta tästä turhasta ja oudosta aiheesta..

Vierailija
6/8 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri koneelle, joten olisitteko ystävällisiä ja nostaisitte minulle ketjut, joissa tästä aiheesta on keskusteltu aikaisemmin. Minä en ole niitä nähnyt, kun olen ollut kesälomalla. Kiitos jos joku viitsii vastata.

Ap

Vierailija
7/8 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika otollista aikaa korsettipohdinnoille hyvät ihmiset!

T. se joka myös miettii ja 100e huimaa..

Vierailija
8/8 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen hankintaa sitä pitäisi voida sovittaa asiantuntijan avustuksella.

Löysin netistä sivut, joilla korsetit ovat hintahaarukassa 300-400 euroa tai ylikin. Haluaisin kyllä kuulla kokemuksia korsetin käytöstä, kun ovat noin kalliitakin. Ketään aktiivista korsetin käyttäjää paikalla? Kannattaako ostaa kallis vai saako halvallakin hyvää?

Itse käyttäisin juhlissa tai juhlavassa arjessa esim viikonloppukävelyllä kauniisti puetun lapsikatraani ja mieheni kanssa. Sellainen vaatteiden alle piiloutuva figuuria korostava malli voisi olla minun juttuni ja kaunis toki saisi olla. Romanttinen? Tykkään muuten pukeutua peittävämmin kuin keskimäärin suomalaiset.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi