Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja mikä luuseri firma, pikkupingviini

Vierailija
20.07.2007 |

Aiemminkin olen asioinut sen kanssa ja kaikki on mennyt hyvin. Mutta nyt, mä olen niin suuttunut sille paikalle.

Lapselle ollaan ostamassa turvaistuinta, halusi tietyn värisen ja koska silloin ei ollut kiire asian kanssa niin pikkupingviini lupasi tilasi oikean värisen maahantuojalta. Laittoi minulle mailiin että maahantuojalla on sitä väriä. Toimitusaika 2vko.

Eilen siitä kului kaksi viikkoa niin laitoin sinne mailia että onko istuin tulossa kun sitä kovasti jo odotetaan. Myöhään yöllä oli tullut vastaus, eilen tulivat istuimet, teidän toivomaa väriä ei ole. Postitanko tänään toisen värin?

Voi luoja, miksi tuo paikka väittää meille että ne saavat meidän haluamaa väriä. Ja sitten ei ota meihin edes yhteyttä heti, vasta kun itse ollaan sinne yhteyksissä. Ja nyt sitten jos postittaisivat toisen värin, se menisi pitkälle ensiviikkoon ennenkuin saisimme sen.

Mä olen niin suuttunut tuolle firmalle tällähetkellä. Laitoin sinne että kauppa on peruttu ja palauttavat rahat tänään. Lähdetään huomenna heti aamusta ajamaan reilun 100km reissu ja haetaan kaupasta istuin. Vaikkakin sitten väärän värinen mutta saadaanpa se ainakin, ja kaupanpäälle hyvää asiakaspalvelua....

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kolmonen, niin asutaan, entä sitten? Siksi olenkin nettikauppoja käyttänyt. Yleensä ovat toimineet erinomaisesti. Toisinkuin nyt.....

Vierailija
2/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet rattaat rikoin itse yli 6 kk käytön jälkeen (takuu oli puoli vuotta): selkänoja jumiutui kun yritin taittaa ne kasaan, muistamatta laittaa selkänojaa ensin makuuasentoon. Kysyin Pikkupingviinistä voiko niille tehdä jotain, ja sanoivat että lähetä ne Matkahuollon kautta meille (heidän piikkiin) niin he laittavat uudet rattaat tilalle. Ne samanlaiset rattaat olivat päässeet loppumaan, ja saimme tilalle kalliimman mallin samoista kärryistä, joissa on mm. kääntyvä etupyörä joita niissä meidän alkuperäisissä rattaissa ei ollut :)

Aivan loistavaa palvelua siis, tilanteessa jossa heidän ei ollut mikään pakko tehdä mitään, kun takuu oli jo ummessa ja itse olin rattaat rikkonut.

Ainakin kymmenen kertaa olen tilannut sieltä tavaraa, ja aina palvelu on ollut asiallista. Kerran tai pari ei ole ollut toivomaani väriä, ja se tieto on kerrottu mulle heti tilauksen tehtyäni. Firmahan ei voi sille mitään, jos tehtaalta on tietty väri loppu, ja lupauksesta huolimatta eivät toimita sitä heille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä pienet kolhut ja vastoinkäymiset tässä elämässä tekee ihan hyvää lellipennuillekin.

Vierailija
4/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä värejä muitakin, ei ole niin suuri asia.

Vierailija
5/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ne väittää, kun ovat tietty teidän tilauksen jälkeen kysyneet tavarantoimittajalta onko kyseistä väriä, ja tavarantoimittaja on sanonut että kyllä on. Vaikka ei sitten ollutkaan. Eli tavarantoimittajan moka.

Vierailija:

Voi luoja, miksi tuo paikka väittää meille että ne saavat meidän haluamaa väriä.

Vierailija
6/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli valehtelivat eivätkä vaivautuneet selvittämään asiaa kunnolla.

Kyse ei nyt niinkään ole siitä ettei sitä oikeaa väriä löydy. Vaan siitä miten tuo firmi asian suhteen toimii. Todella surkeaa asiakaspalvelua ollut nyt.

Mie olen tosi tuohtunut tällähetkellä. Ja vaikka äiskä selviääkin tästä hengissä niin kiva selittää 3v lapselle että et sinä nyt saakkaan sitä istuinta minkä halusit kun kaupan täti on vähän tyhmä

t: ap

Vierailija
7/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se olisi voinut odottaa vaikka tähän päivään, vai onko kaksi viikkoa sulle sekunnilleen kaksi viikkoa siitä hetkestä?

Lapsiko teillä tosiaan määrää turvaistuimen värin? :-O

Mitä asiakaspalveluun tulee, älkää ainakaan Oz Babyyn tai tiettyihin Lastentarvikkeisiin menkö. Ajatte sen sata kilsaa mennen tullen, ja ette saa edes hyvää asiakaspalvelua.

Vierailija
8/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos huonoa asiakaspelvelua saa kerran ihmiset tyytyvät kaikkeen. Eipä ole enää mikään yllätys

Vierailija
9/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me vanhemmat valitsimme mahdollisimman hyvän ja turvallisen istuimen. Ja kerran värivaihtoehtoja on usempia niin kysyttiin lapsen mielipide, hänhän siinä istuu.

Ja kysyin firmalta paketin lähetystunnusta, en sitä missä paketti viipyy.

Mutta, mitäpä sitä teille enempää selittelemään. Kerran te tyytyisitte valittamatta tilanteeseen. Minä en tyydy.

Vierailija
10/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös sen oikean värin postituksessa olisi mennyt ihan yhtä kauan ;)

Vierailija
11/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavarantoimittaja on ilmoittanut että tätä väriä on, ja Pikkupingviini kertoo teille että tavarantoimittajalla on tätä väriä, niin missä kohtaa teille on valehdeltu?

Asiakaspalvelu olisi mielestäni surkeaa jos te olisitte kahden viikon sijasta joutuneet odottamaan neljä viikkoa turhaan. Sinähän sait sähköpostiisikin vastauksen samana päivänä, ei paha!

Meilläkin on kolmevuotias, ei tosin ainokainen tai iltatähti kuten ilmeisesti teidän lapsi on.... Omalle 3-vuotiaalleni voin ihan hyvin sanoa että sen väristä ei nyt ole, ja se siitä. Ei lapsi siitä ole milläänsäkään. Ei hän muutenkaan saa aina sitä mitä tahtoo. No, en kyllä alunperinkään olisi antanut lapsen päättää turvaistuimen kuosista, mielipiteensä hän voi toki sanoa mutta tyytyy muihinkin vaihtoehtoihin mukisematta jos sitä, mitä hän toivoisi, ei ole mahdollisuus saada.

Kaupan täti tyhmä? Taitaa äiti ja iskä olla curlingvanhempia.

Vierailija:

Eli valehtelivat eivätkä vaivautuneet selvittämään asiaa kunnolla.

Kyse ei nyt niinkään ole siitä ettei sitä oikeaa väriä löydy. Vaan siitä miten tuo firmi asian suhteen toimii. Todella surkeaa asiakaspalvelua ollut nyt.

Mie olen tosi tuohtunut tällähetkellä. Ja vaikka äiskä selviääkin tästä hengissä niin kiva selittää 3v lapselle että et sinä nyt saakkaan sitä istuinta minkä halusit kun kaupan täti on vähän tyhmä

Vierailija
12/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No eikös sen oikean värin postituksessa olisi mennyt ihan yhtä kauan ;)

Vierailija
13/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis liike oli saanut istuimet torstaina, samana päivänä kun pistit sinne meiliä. Älä nyt putoa istuimeltasi, mutta luultavasti et ole ainoa asiakas ;) Mistä olisivat voineet etukäteen tietää, että maahantuoja ei toimitakkaan tilattua väriä ?

Toisaalta, eihän se oikean värinen (eikä väärän) istui olisi missään tapauksessa olisi ehtinyt teille perille ennen viikonloppua.

Ihan itse taisit asian mokata kun noin tiukalla aikataululla jäit väärän värin takia istuinta odottelemaan.

Vierailija
14/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä olisi NIIIIIIIIN vihainen firmalle, ja huolissani siitä miten lapseni nyt mahtaa tämän karmivan takaiskun kestää.

Tässä tilanteessa ei mun mielestä ole mitään varsinaista aihetta valittaa, eikä kyse huonosta asiakaspalvelusta vaan siitä, ettei tehtaalla ollutkaan ko. väriä vaikka piti olla. Eihän jälleenmyyjä sille mitään voi, kai te sen tajuatte?

Vierailija:

Ilmankos huonoa asiakaspelvelua saa kerran ihmiset tyytyvät kaikkeen. Eipä ole enää mikään yllätys

Vierailija
15/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas =)

Vierailija:

Enkä olisi NIIIIIIIIN vihainen firmalle, ja huolissani siitä miten lapseni nyt mahtaa tämän karmivan takaiskun kestää.

Vierailija
16/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on HYVÄÄ asiakaspalvelua!

Jos istuinkuorma tulee torstaina päivällä, ei kuorman läpikäyminen ja postitus ihan sekunneissa suju. Varsinkin kun samassa on käytävä sähköpostit läpi, vastattava puhelimeen, ja hoidettava muitakin tilauksia...

Kun AP ei ehkä, vastoin omia olettamuksiaan, ole kyseisen putiikin ainoa asiakas.

Vierailija:

Siis liike oli saanut istuimet torstaina, samana päivänä kun pistit sinne meiliä. Älä nyt putoa istuimeltasi, mutta luultavasti et ole ainoa asiakas ;) Mistä olisivat voineet etukäteen tietää, että maahantuoja ei toimitakkaan tilattua väriä ?

Toisaalta, eihän se oikean värinen (eikä väärän) istui olisi missään tapauksessa olisi ehtinyt teille perille ennen viikonloppua.

Ihan itse taisit asian mokata kun noin tiukalla aikataululla jäit väärän värin takia istuinta odottelemaan.

Vierailija
17/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi hakea oikean värisen istuimen pikku Jeminajaminalle tai Nicomicolle ihan nurkan takaa, ja välttyisi tällaiseltakin stressiltä.

Kyllä huomaa että ap on maalta. Jos se asuisi kaupungissa, sillä olisi muutakin actionia elämässä kuin joku turvaistuimen osto.

Vierailija
18/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät sen takia olleet ehtineet tarkastaa teidän tilausta. Koska eivät vielä tienneet, että teidän toivomia rattaissa ei lähetyksessä ollutkaan, niin eivät voineet siitä sinulle informoidakaan.

Syy voi todella olla siellä toisessa päässää, eli vaikka on tilattu teidän haluamanne väriset rattaat, niin jostain syystä niitä ei sitten olekaan toimitettu.

Vierailija
19/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike on tilannut tietyn värisen istuimen, mutta maahantuojalla ei ollutkaan niitä tai ei jostain syystä toimittanutkaan sitä.

Vierailija:

Syy voi todella olla siellä toisessa päässää, eli vaikka on tilattu teidän haluamanne väriset rattaat, niin jostain syystä niitä ei sitten olekaan toimitettu.

Vierailija
20/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö nykyisen istuimen päiväys umpeen lähipäivinä, vai mitä ihmettä?