MIES vastaa pettämiseen ja toisen naisen pitämiseen liittyviin kysymyksiin tänä iltana noin klo 21.
Täällä ollaan. Ehdin tosin näin alkuun olla aktiivisesti läsnä noin puoli tuntia. Kymmenen jälkeen sitten paremmin.
Olkaapa hyvät.
Kommentit (42)
Vastaan vain kysymyksiin en tuullut tänne arvosteltavaksi. Sen tekevät läheiseni.
Elän rakastettuni kanssa, joka on vaimoni. Häntä rakastan tietoisesti. Siitä suhteesta rakastumisen tunne on häivinnyt jo kauan aikaa sitten. Vaikka rakastumisen tunnekin nousee pintaa melko usein. En pilaa hänen elämäänsä.
Jos vaimollani oli suhde se olisi AIVAN KAMALAA. Pelkkä ajatuskin satuttaa. Ja kakkosella siinä euforia vaiheessa voi olla vaikka 5 samaan aikaan kierrossa - sitä en olisi huomannut.
Olemme toki keskustelleen aika ajoin miksi olemme yhdessä. Järkisyitä löytyy aina koko joukko. Lisäksi rakastamme toisiamme. Ja lapsiamme tottakai.
Vastaan kysymyksiin.
Sehän kuuluu (siis miesten ajatusmaailman mukaan) normaaliin elämään. Eli onnea sinulle elämäsi -ja kaikkien läheistesi elämän- pilaamiselle. Olisi kuitenkin toivottavaa, että sinussa olisi edes sen verran miestä, että jättäisit vaimosi ja antaisit hänen nauttia elämästä.
t. -29-
tietääkö vaimosi pettämisiäsi? oletko kertonut? mitä jos olisit rehellinen hänelle ja kertoisit että rakastut helposti...jospa vaimosi ymmärtäis ja sullaki ois helpompi elää..?
saat kyllä vielä ansiosi mukaan, usko pois. Toivon että vaimosi löytää ansaitsemansa miehen rinnalleen.
Hyvää yötä.
-15-
Kylläpäs täällä tulee kuraa niskaan.
Ajattelin vaan että usein lellipennuilla on vaikeuksia tyytyä vähempään, eli ovat tottuneet saamaan mitä haluavat, vaikka se vaikuttaisikin negatiivisesti jonkun toisen elämään.. Eli jos tekee mieli vierasta persettä niin se on vaan saatava. Eivät siis osaa hillitä itseään koska " no ku mä haluuuuuuuuun" .
tavan idiootti...
Vierailija:
Vierailija:
Jos vaimosi pettäisi sinua, se olisi kuitenkin " kamalaa" . Tuossa on pienoinen ristiriita.
mistä olet saanut tuon mallin että pettäminen on ok?
Onko selitys että tää toinen vonkas ja vonkas ja oli kännissä esim?
Miten reagoisit jos saisit tietää että sinulla on lapsi tämän kakkosen kanssa? Mitä tekisit jos kakkonen ilmestyisi ovenne taakse huomenna ja kertoisi vaimollesi kaiken? Miten luulet vaimosi reagoivan?
Oletitko, että kysymykset olisivat enemmän konkreettiseen tekemiseen liittyviä, kuten missä tapasitte, mitä teitte, mihin aikaan, jne? Nyt vaikuttaa, että kysymykset eivät oikein miellyttäneet, kun et lupauksistasi huolimatta ole juurikaan vastaillut.
vauvakuumettako sulla vai mitä tällä sivustolla yleensäkään teet? Mistä oot keksiny tän sivuston??
Jep jep, illanjatkoja vaan teille...
Sori naiset, ap:lla oli hoppua ja lähti hoitelemaan paria " juttua" . Nähellään ;-D
Sitten hän toivoi saavansa sympatiaa kun kuitenkin jaksaa olla vaimonsa kanssa eikä jätä tätä. Ja hän ehkä toivoi parin empaattisen (isorintaisen blondin) äidin tarjoavan sähköpostiosoitettaan live-lohdutuksia varten.
Minulla ei ole muuta sanottavaa kuin että minkä taakseen jättää sen edestään löytää.
Isäni oli 56-vuotias, kun hänen vuosien takainen pettämisensä tuli ilmi. Hän menetti siinä rytäkässä vaimon, 2 lasta, 4 lastenlasta, kodin ja omaisuuden sekä liudan sukulaisia ja ystäviä.
Voit uskoa, että viimeisessä puhelussaan hänen äänestään oli kadonnut kaikki itserakkaus, omahyväisyys ja halu käyttää toisia hyväkseen. Silloin hän tajusi sen, minkä sinäkin tulet aikanasi oppimaan.
Ensinnäkin minulle ei ole se ja sama että petän. Todella tuomittavaa. Mutta niin pääsi käymään aikoinaan. Mitään oikeutta minulla ei ole pettää - ei tietenkään, minä minua oikein pidätte.
Isästäni en tiedä.
Toiseksi en petä jatkuvasti, joihin joidenkin kommentit viittaavat. Lukekaa vastauksiani.
Selittäisin, että tilanne vei molempia ja kivaa oli niin kauan kun sitä riitti. Omatunto toki soimasi kaiken aikaa (tämä kuraämpäri kädessä av:lla roikkuville).
Sivusuhteet eivät olleet pitkiä. noin puoli vuotta. ei tullut lapsia - siitä toki pidin huolen. En ole mikään seksihurjastelija. Eilkä pettämisessä ole aina kyse pelkästään seksistä - enemmänkin seikkailusta. Rakastumisen tunteen aallon harjalla surffaamisesta.
Seksielämäni kukoisti myös kotona silloin kun oli sivusuhde. Joo. Ja siivoaminenen ynnä muut kotihommat luistivat.
Lähetänpä tämän ja vastaan kohta lisää. Joudun tosiaan häipymään aivan pian.
Ja mistä tiedät ettei tullut lapsia, ettei sinua käytetty siitosorina..? Kortsut voi puhkoa, pillerit unohtaa, kierukan poistattaa, sterilisaation purkaa... Jos nainen tuli viimeisenä iltananne raskaaksi ja jätti kertomatta asiasta sinulle?
Onko sinulla ja vaimollasi muuten lapsia?
En odottanut mitään erityisiä kysymyksiä. Pyrin vastaamaan minkä ehdin.
Ei ole vauvakuumetta enää pahemmin. Vauva-ajasta on sen verran vähän aikaa, että kyllä nämä perhe asiat ovat kovasti arkipäivää. Ai että ikäraja.
Hyvää yötä - kauniita unia.
En ole itse naiivi ja usko " ikuiseen rakkauteen" ja " uskollisuuteen" , mieheni pettää ja kaikkein pahinta minusta on se, ettei minua jaksa oikeasti kiinnostaa.
Oletko ap siis miettinyt sitä vaihtoehtoa, että olet täysin yhdentekevä vaimollesi ja hän on kanssasi vain siksi, koska ei jaksa välittää tekemisistäsi tai sinusta ylipäätään.