Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on kamalin lapsillanne oleva lelu?

Vierailija
19.07.2007 |

Mistä tullut ja mitä lapsi siitä tykkää? :-)

---

Menin joskus viisi vuotta sitten ostamaan muovisen junan ja kun sen torvea painaa tulee siitä todella kovalla äänellä klankutusta ja pillin ääntä, sitten puksutusta ja juna kulkee eteenpäin (tai radallaan 1,5m-5m) ja lopuksi taas puksutusta ja suhinaa. Lapset tykkäävät kyllä painaa siitä sen päälle, mutta juoksevat sen jälkeen aina toiseen huoneeseen.

Olen piilottanut junan monta kertaa ties minne varaston perukoille, mutta aina sen vaan lapset löytävät. Nyt juuri 1v täyttänyt poikamme on junasta innoissaan, minä taas kärsin... :-/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ärsyttävin on sellainen leluratti, jonka sai lahjaksi. Joku halpa krääsä, mutta tykkää sillä leikkiä, ja se on niin kovaääninen ja ne rimputukset on niin ärsyttäviä. Olen ollut vaihtamatta pattereita siihen, mutta muksu vinkuu isälleen, joka laittaa uudet. Arhg.

Vierailija
2/3 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteesta vastustan " aseita" leikkikaluina, mutta mitenkähän tuo lelu unohtuisi että voisin heittää sen menemään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmasointiteippiä pala siihen kohtaan mistä ääni tulee. Ääni vaimenee puolella:) Meillä kyseinen teippi ollut kovassa käytössä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi