onko hyötyä paidasta jossa näkyy puolet utareista?
mua niin ällöttää kun kaikenmaailman läskit vetää päälleen paitoja joissa näkyy puolet lolloista.. oletko koskaan ajatellut samoin?
ja onko (myös hoikat ihmiset) tälläisesta paidasta/topista edes mitään hyötyä??? paidan tarkoitushan on pitää lämpimänä ja peittää intiimi alueet! en siedä yhtään että tissinvälit näkyy kun kerran voi ostaa kunnon paitoja!
Kommentit (5)
mut näyttele ne tissit vaan siellä peiton alla ukolles! luuletsä et paljastelu on jotenkin seksikästä? hahah!!!!
Mut sithän sun mies ei nää mun tissejä jos näytän niitä vaan peiton alla miehelleni! Ja sit sun miestä harmittaa!
Vierailija:
mut näyttele ne tissit vaan siellä peiton alla ukolles! luuletsä et paljastelu on jotenkin seksikästä? hahah!!!!
On muuten ällöä, kun lihavat yrittävät " peittää" lihavuuttaan junttaamalla rinnat puoliksi ulos.
Kesäaikana huomaa joillain ihmisillä tosi outoja viritelmiä.
sun tissit jos jäis näkemättä niin harmittas..hah. sul on vaan niin pienet et jos laitat poolopaidan päälle niin ne hukkuu sinne kankaan alle!:)pakko pitää avopaitoja sit.. (hah hah haa) äläkä tuu väittää et sul on joku 70D! en usko.
niin kohtuus kaikessa.. mut jos on jotku löllöt niin onx niit pakko esitellä? hei haloo!
ja ne jotka kalastelee miesten katseita niin on aika surkeita tapauksia:)
ap
Hoikka olen ja miehesikin tykkää katsella!
Vierailija: