Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haalarien myynnistä

19.07.2007 |

Itselläni olisi kaksi reimatec+ haalaria laitettavaksi myyntiin ja nyt mietin, että millä hinnalla.

Toinen on sininen-fuksia- tehosteena vpun 116cm

Asusteina löytyy reima fleecepipo ja mahdollisesti reimatec hiippahattu ja kahdet reimatec rukkaset.

Toinen tummansininen-keskisininen ja tehosteena vähän vsin. 128cm.

Tähän löytyy asusteina reimatec hattu, tintun hurjis fleecehattu, reimatec rukkaset.

Kannattaako myydä settinä eli asusteet mukana vai pelkkä haalari ja erikseen asusteet?

Mitä voisi noista seteistä pyytää tai haalareista yksinään? Haalareissa ei juuri kulumaa näy, kumpaakin on käytetty kaksiosaisten rinnalla yhden talven.

Koska kannattaa myydä ja missä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin hintaan sen möisit?

Vierailija
2/7 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen mitä kaikkea pukujen asusteita vielä löytyy ja laitan sitten paketit tai yksittäiset puvut/asusteet myyntiin tänne osta&myy palstalle.

Lähinnä olisin kaivannut kokemuksia millä hinnalla noita reimatec+ pukuja kannattaa myydä, hyvin vähän niitä näkee käytettynä, joten vertailupohjaakaan ei juuri ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti sama kuin epiapilla. Siitä on huudettu nyt jotain 100 euroa. Hintavaraus taisi olla 90 euroa. Mukaan tuli yhdet kengät, rukkaset ja hattu. Nyt kun hv on ylittynyt niin mukaan tulee vielä kahdet kengät.

Vierailija
4/7 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meillä varmaan saman värinen kuin teidän sininen haalari, tosin koko on 92 cm. Meidän haalari on uusi ja laitoin hinnaksi puolet ovh:sta eli 80,-

Mutta en oikein itsekään tiedä mitä nääistä pyydetään/maksetaan joten minullekin kelpaa vinkit =)

Vierailija
5/7 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova hinta tuolla huutiksessa! Itse ajattelin jotain aivan muuta...

Vierailija
6/7 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutiksen hinnat nousevat aivan törkeän koviksi.

En voi ymmärtää miten joku maksaa 100 e KÄYTETYSTÄ puvusta. Samaan hintaan voi saada uuden alesta tai vastaavan tuotteen normaalihintaan ihan koska vaan.

Jokainen tietysti tavallaan...

Vierailija
7/7 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonetissä hinnat tosiaan karkaa aivan järjettömiksi!

Itse lisään mieluummin muutamankympin budjettiin ja ostan uutta vaikka kierrätys isossa opiskelijaperheessä onkin kova sana.

Epiapi: täytyy vauvan kirppistä yrittää seurailla, ellet jo kerennyt myymään. Itse en kamalasti vauvan kirpparin kauttaa kauppaa uskalla tehdä kun tuntuu huijareita olevan liikkeellä paljon=(

Vähän asian vierestä vielä, että jos jollain on halua vaihtokauppoihin niin minulla olisi reimatecin tämän vuoden babymallinen vk haalari pojalle 92cm, vailla käyttöä ja itse siis kaipaan tytölle 116cm talvivehkeitä.