Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kautta risteily kannattaa varata?

19.07.2007 |

Hei,

muistan, että matkatoimistoilla on omia kiintiöitä risteilyille ja hotellipaketeille Tallinnaan ja Tukholmaan, mutta en nyt äkkiä muista, mitä kautta olisi edullisinta lähteä risteilyreissua lyhyellä varoitusajalla hommaamaan. Auttakee!

- tiukkis matkakuumeessa :-)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti missä asutte, jos asutte Turussa tai Helsingissä ei tarvitse pohtia matkoja " Suomen maalla" .

Jos asutte esim. Tampereella tai vast. kannattaa ottaa matkatoimistosta pakettimatka, tulee edullisemmaksi, koska bussimatkat tulee mukaan.

Jos asutte Turussa tai Helsingissä, ottaisin selvää mikä on edullisin vaihtoehto. Yleensä toimistojen pakettimatkat ovat kyllä edullisimpia, koska ovat tehneet hotellien/laivojen kanssa tiettyjä " alesopimuksia" joita ei yksityinen asiakas saa.. Mutta itse ottaisin siis paketin :)

Hauskoja lomahetkiä :)

Vierailija
2/4 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina varannut lyhyellä varoitusajalla risteilyn edulliseen hintaan matka-vekasta tai ikaalisten matkatoimistosta. Varmaan teilläpäin matkatoimistoista saa näitä samoja edullisia risteilyjä. Juuri olin risteilyllä,hinta oli 34 euroa/hytti,hintaan kuului bussimatkat Tampere-Turku-Tampere ja risteily. Nämä on ns. äkkilähtöjä.

Eli tuolla 34 eurolla ei pääsisi neljä henkeä edes noita satamaan ja takaisin kyytejä esim. omalla autolla tai junalla. Mielestäni siis todella edullinen reissu!

Jos taas varaa reissun siljalta tai vikingiltä suoraan niin hyttihinta on noin 120 euroa plus sitten siihen päälle vielä matkat satamaan ja takaisin.

Mutta hauskaa reissua jokatapauksessa! Toivottavasti löydät sopivan matkan :)

-Beetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Suomesta omalla autolla ja käydään usein risteilemässä. Linja-autolla en lähtisi tuota matkaa mistään hinnasta kulkemaan lasten kanssa. Matka varataan suoraan Siljalta tai Vikingiltä. Kuulutaan kummankin kanta-asiakkaisiin ja kummallakin on kanta-asiakkaille tosi hyviä risteilyhintoja. En muista maksoiko Siljaan liittyminen mitään, mutta Viking Clubiin ei ainakaan maksanut silloin kun liityttiin ja voi liittyä saman tien ja saa nuo tarjouslähdöt heti käyttöönsä. Viimeksi oltiin kuukausi sitten risteilemässä ja ison 2 tai 4 hengen parivuoteellisen (B4L, B2L) hytin hinta oli vain 50 euroa, kun se normaalisti olisi 280 euroa. En ole kyllä käynyt katselemassa nyt, millaisia tarjouksia tälle ajalle olisi.

Vierailija
4/4 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee edullisimmaksi yleensä laivayhtiön omasta toimistosta varattumna.